printlogo


کد خبر: 244548تاریخ: 1400/11/14 00:00
عاقبت مدارس به دست ماست هموطن

تا این ساعت که ما این مطلب را می‌نویسیم، همه کشور بسیج شده‌اند که تکلیف مدرسه بعد ‌از ورود سویه اومیکرون را روشن کنند. یعنی فقط معاونت محترم اداره آب و فاضلاب روستای فلان‌آباد سفلی درباره حضوری‌شدن یا مجازی‌ماندن مدارس اظهارنظر نکرده‌است که امید داریم تا آخر ساعت اداری امروز، این قصور را جبران کنند. پیشنهاد ما این است که از کانال اطلاع‌رسانی اداره شروع کند، هرچه نباشد ۴ تا عضو فعال دارد.
آنهایی که امروز می‌خواهند به خواستگاری بروند، باید حواس‌شان باشد؛ آنهایی که دیروز رفتند و در مورد ادامه مدارس، موضع‌گیری خاصی نداشتند با جواب منفی خانواده عروس روبه‌رو شده‌اند. در موارد خاصی هم دختره خوابانده زیر گوش پسر و گفته که چون شما نمی‌توانی راجع‌به ادامه مدارس تعیین تکلیف کنی، فردا چگونه می‌خواهی یک زندگی را بچرخانی؟
کارزاری هم راه افتاده‌است که بیا و ببین. یک سایتی اعلام کرده‌اند که برویم و شماره‌مان را بدهیم به عنوان رأی که مثلاً ما مخالف حضوری‌شدن هستیم. از همین رو، سودجویان، بیکار ننشسته‌اند و در کنار این سایت، سایت‌های شرط‌بندی، سایت جمع‌آوری پول برای کمک به هیچ‌جایی جز جیب مبارک خودشان، سایت‌هایی که علاوه‌بر شماره تماس شماره کارت هم می‌خواهند تا حساب‌تان را خالی کنند، راه‌اندازی کرده‌اند. بنده هم فکر می‌کنم بهترین راه همین است، به‌جای منتظرماندن برای اعلام مصوبه ستاد کرونا، پا شویم و هرکاری می‌توانیم انجام دهیم.
 

Page Generated in 0/0053 sec