printlogo


کد خبر: 244811تاریخ: 1400/11/21 00:00
اخبار

شایعه اخراج «ویلموتس» در مراکش باز هم قوت گرفت
با کسب سومین تساوی متوالی، شایعه اخراج «مارک ویلموتس» سرمربی تیم رجا کازابلانکای مراکش باز هم قوت گرفت. تیم فوتبال رجا کازابلانکا در هفته شانزدهم لیگ فوتبال مراکش روز شنبه گذشته برابر حریف خود با نتیجه تساوی یک- یک متوقف شد. این تساوی باعث شد انتقادات از عملکرد مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم رجا بالا بگیرد. رجا بعد از باخت به الاهلی مصر در فینال لیگ قهرمانان آفریقا، در ۳ بازی داخلی در لیگ مراکش به تساوی یک- یک رسیده و ۶ امتیاز حساس را از دست داده است. این تیم در حال حاضر با ۳۰ امتیاز بعد از تیم وداد (۳۶ امتیاز) در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد. در این شرایط بعضی رسانه‌های مراکش از نارضایتی هواداران رجا از نتایج ویلموتس خبر داده‌اند. «رجا اینساید» که یکی از رسانه‌های نزدیک به باشگاه مراکشی است، مدعی شد بازی این تیم مقابل امازولو در مسابقات لیگ قهرمانان آفریقا آخرین فرصت ویلموتس است و باخت و حتی تساوی احتمالا منجر به برکناری این مربی بلژیکی خواهد شد. این رسانه همچنین از «حسین عموته» که سابقه کار در تیم السد قطر را هم دارد، به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی ویلموتس یاد کرده است. بعد از باخت رجا به الاهلی مصر هم یک موج منفی علیه ویلموتس شکل گرفته و احتمال اخراج ویلموتس بالا رفته بود اما این مربی در مصاحبه‌ای گفت خبر اخراج او صحت ندارد و از مشکل بعضی رسانه‌ها با مدیریت باشگاه به عنوان دلیل انتشار چنین خبرهایی یاد کرد. 
***
۱۸ کرونایی در مس سونگون و تصمیم عجیب سازمان لیگ فوتسال
در شرایطی که تست کرونای ۱۸ عضو تیم فوتسال مس سونگون مثبت شده، سازمان لیگ فوتسال بازی این تیم با گیتی‌پسند را تنها ۳ روز به تعویق انداخته است(!). روز سه‌شنبه بود که با اعلام سازمان لیگ فوتسال، دیدار حساس ۲ تیم مس سونگون و گیتی‌پسند در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال از روز پنجشنبه به یکشنبه هفته بعد موکول شد. علت این تصمیم، ابتلای تعدادی از بازیکنان و عوامل تیم مس به کرونا عنوان شد. پیگیری‌های مهر نشان می‌دهد ۱۸ عضو تیم مس به کرونا مبتلا شده‌اند و تست اکثر بازیکنان این تیم مثبت بوده است. با این حال سازمان لیگ بازی با گیتی‌پسند را تنها ۳ روز به تعویق انداخته است. تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری بازی در روز یکشنبه باعث شد مسی‌ها با وجود ابتلا به کرونا تمرینات خود را با ماسک آغاز کنند. بازیکنان مس روز سه‌شنبه وزنه زدند و قرار است تمرینات تاکتیکی را هم در سالن از سر بگیرند؛ آن هم در شرایطی که هنوز بازیکنان این تیم به کرونا مبتلا هستند. از سوی دیگر، اعضای تیم مس مجددا فردا تست کرونا می‌دهند تا بعد از آن زمینه سفرشان به اصفهان و بازی با گیتی‌پسند فراهم شود. در این شرایط مشخص نیست اگر تست‌های روز جمعه مسی‌ها مثبت باشد، باز هم این دیدار که از آن به عنوان ال‌کلاسیکو فوتسال یاد می‌شود، برگزار می‌شود یا نه. 
***
وساطت بازیکنان باتجربه پرسپولیس برای شیری
بازیکنان باتجربه پرسپولیس خواستار بخشش مدافع پراشتباه این تیم شدند تا او در ادامه فصل نیز همراه تیم باشد. ناکامی پرسپولیس مقابل فولاد در کسب سوپرجام فوتبال باشگاهی کشور سبب شد یحیی گل‌محمدی، سرمربی سرخپوشان در تازه‌ترین تصمیم خود اقدام به کنار گذاشتن مهدی شیری از لیست این تیم کند. مدافع راست پرسپولیس با وجود اینکه در ۳ فصل گذشته یکی از چهره‌های اصلی ترکیب این تیم بود، در جریان شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان ۲ اخطار گرفت تا از زمین مسابقه اخراج شود. پیش‌تر هم شیری پس از اشتباه فاحش در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا که منجر به خطای هند پنالتی و شکست این تیم مقابل اولسان هیوندای کره‌جنوبی شد، با فشار هواداران روبه‌رو شده بود اما یحیی پای این بازیکن ایستاد تا مدافع راست سرخ‌ها در جمع مردان اصلی باقی بماند. با این حال اخراج او در جریان سوپرجام و اعتراض دوباره هواداران نسبت به عملکردش باعث شد یحیی گل‌محمدی در اقدامی ناگهانی تصمیم به کنار گذاشتن او بگیرد تا همه از این موضوع شوکه شوند. در این میان وساطت چند بازیکن قدیمی پرسپولیس همچون سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا برای بخشش شیری نیز همچنان بی‌نتیجه مانده و گل‌محمدی تصمیم خود را برای خروج او از لیست و ترانسفر زمستانی گرفته است. 

Page Generated in 0/0053 sec