printlogo


کد خبر: 244878تاریخ: 1400/11/24 00:00
اخبار

نقش متفاوت مهدی سلطانی در سریال «بی‌همگان»
تصویر‌برداری سریال «بی‌همگان» به کارگردانی بهرنگ توفیقی این روزها در جاجرود ادامه دارد. 
به گزارش «وطن امروز»، سریال «بی‌همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه ۳ سیما در فضایی متفاوت از قصه‌های معمول سریال‌های تلویزیونی در حال تصویربرداری است. مهران مهام، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی گفت: مهدی سلطانی با نقشی متفاوت به سریال ما اضافه شد و از لوکیشن جاجرود حضور مستمری در تصویربرداری سریال خواهد داشت. مهام درباره وضعیت تصویربرداری مجموعه تلویزیونی جدیدش بیان کرد: در یکی از لوکیشن‌های اصلی سریال و خانه‌ای در جاجرود کار می‌کنیم و چند لوکیشن خارجی در این منطقه داریم و دوباره به منطقه گلابدره بازمی‌گردیم، البته بازیگران دیگری نیز در لوکیشن‌های آتی به ما اضافه خواهند شد. 
وی در ادامه گفت: طبق برنامه‌ریزی، تصویربرداری پیش می‌رود و نکته قابل طرح این است که بعد از لوکیشن گلابدره و چند لوکیشن خارجی، در لوکیشن کارخانه با چند بازیگر جدید نیز مواجه خواهیم شد، ضمنا مهدی احدی هم در نقش پسر مهدی سلطانی جلوی دوربین بهرنگ توفیقی رفته است. 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: در دایره قسمت؛ ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی، حکم آنچه تو فرمایی. در سریال «بی همگان» بازیگرانی چون مهدی سلطانی، کاظم هژیرآزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش، داریوش سلیمی، بردیا دیانت، مهدی احدی بازیگر نوجوان و بازیگر خردسال رستا رحیمیان، تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشته‌اند و اخیرا «کاوه خداشناس»، «سمیرا حسن‌پور»، «محمد حیدری»، «بهنام مومنی»، «امیرحسین آصفی»، «یاسین مسعودی»، «علی‌اصغر رضایی» و «مجید اکبری» مقابل دوربین رفته‌اند. 
***
دبیر جشنواره فیلم فجر:
حذف «سیمرغ مردمی» به معنای «تخلف» نیست
دبیر جشنواره فیلم فجر با تأکید بر لزوم صیانت از آرای مخاطبان جشنواره تأکید کرد حذف سیمرغ مردمی از جشنواره چهلم الزاماً به معنای وقوع تخلف از سوی صاحبان آثار این دوره نیست.
به گزارش «وطن‌امروز»، مسعود نقاش‌زاده درباره حذف سیمرغ مردمی با تأکید بر اینکه حذف این سیمرغ به‌ هیچ عنوان در حکم نادیده گرفتن مردم نیست، افزود: ما به رأی مردم احترام می‌گذاریم. وقتی برای یک سالن سینما ۲۰ بلیت چاپ شده اما ۴۰۰ نفر در سالن حضور داشته‌اند، این مشکل بسیار جدی است. این به ‌هیچ ‌وجه به معنای تخلف فیلم‌های اول و دوم در فهرست آرای مردمی نیست، مجموعه این زنجیره دارای اشکال بوده است. به‌رغم آنکه در آستانه برگزاری جشنواره بارها از دوستان خواسته بودیم این فرآیند را تست و بررسی کنند اما بالاخره وقتی قرار است برای مجموعه بزرگی از مخاطبان پیامک ارسال شود، این پیامک‌ها باید دریافت شود و همزمان در ارتباط اینترنتی لینک‌هایی برای آنها باید ارسال شود. در مواردی خطوط اینترنت قطع بوده یا کیوسک‌های منتشرکننده بلیت، قطعی داشته‌اند. دبیر جشنواره درباره اینکه این اشکال چقدر متوجه سامانه «سمفا» است هم گفت: سمفا یکی از حلقه‌های این زنجیره است و اینگونه نیست که این اشکال فقط به سامانه سمفا مربوط باشد. دیتا به این سامانه رسیده اما وقتی پیامک ارسال نشده است، طبیعتا حلقه دیگری از این زنجیره درست عمل نکرده است. این ضعف باعث شده است تعداد زیادی از تماشاگران نتوانند رأی بدهند. در اینجا سمفا با یک سامانه ارسال پیامک در ارتباط بوده و نمی‌توان گفت ایراد تنها به سامانه سمفا بازمی‌گردد. کمیته‌ای را که برای بررسی این موضوع مأمور کرده‌ایم، این کار را رها نکرده است و نتایج گزارش تفصیلی آنها در اختیار سازمان سینمایی قرار خواهد گرفت. اگر تخلفی در این زمینه انجام شده باشد حتما از طریق اداره نظارت و ارزشیابی پیگیری‌های لازم درباره آن صورت خواهد گرفت و اینگونه نیست که با تمام شدن جشنواره، این مساله رها شود.  نقاش‌زاده در واکنش به اظهارات امیر بنان، تهیه‌کننده فیلم «ملاقات خصوصی» مبنی‌ بر ضایع شدن حق‌الناس با حذف این سیمرغ، تأکید کرد: اتفاقا ما برای رعایت حق‌الناس بود که این جایزه را از داوری خارج کردیم.

Page Generated in 0/0054 sec