printlogo


کد خبر: 244970تاریخ: 1400/11/27 00:00
توقع از جشنواره‌های«فجر» آنچه برگزار شد، نیست

وزیر ارشاد در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه موسیقایی پاسداشت مقام شهید سلیمانی، از نحوه برگزاری رویدادهای فجر سال آینده و نحوه فعالیت سالن‌ها پس از شیوع سویه جدید کرونا در اسفندماه سخن گفت. 
به گزارش «وطن‌امروز»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ویژه‌برنامه موسیقایی پاسداشت مقام سردار شهید قاسم سلیمانی، از نحوه برگزاری رویدادهای فجر سال آینده و نحوه فعالیت مجموعه‌های هنری پس از شیوع سویه جدید ویروس کرونا در اسفندماه سال جاری سخن گفت. 
محمدمهدی اسماعیلی در پاسخ به پرسشی مبنی بر سیاست‌های پیش روی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری جشنواره‌های فجر بویژه جشنواره موسیقی فجر که طی سال‌های اخیر پیرامون استمرار در مسیر فعلی و موضوع جوان‌سازی این رویداد موسیقایی مهم در کشورمان مورد بحث و تحلیل و انتقاد بسیاری از هنرمندان و کارشناسان و اهالی رسانه قرار گرفته، اینگونه توضیح داد: بارها گفته‌ام و الان هم اینجا عرض می‌کنم که توقعات ما از جشنواره‌ها، وضعیت فعلی نبوده و حتما باید تفاوت داشته باشد. حالا اینکه دبیر جشنواره موسیقی فجر بر اساس آنچه از من سوال کردید جوان باشد یا پیشکسوت، موضوعی است که باید روی آن بررسی بیشتری داشته باشیم. به هر حال آقای ریاحی از پیشکسوتان ارزنده و یکی از نمادهای موسیقی این سرزمین است که در این دوره هم به ما افتخار داد تا از حضورشان بهره‌مند باشیم. شما مطمئن باشید بنده در طول این ایام هم با هنرمندان پیشکسوت و هم با هنرمندان جوان عرصه موسیقی که مخاطبان متفاوت‌تری هم دارند دیدارهای متعددی داشتم و به این دیدارها هم ادامه خواهم داد؛ چارچوبی که می‌تواند در ادامه کارهایی که برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام می‌دهیم مهم باشد.

Page Generated in 0/0054 sec