printlogo


کد خبر: 245020تاریخ: 1400/11/28 00:00
اخبار

امباپه: باید خودم را در برنابئو هم ثابت کنم
مهاجم پاری‌سن‌ژرمن بسیار خوشحال است که در دیدار سرنوشت‌ساز برابر رئال‌مادرید موفق به گلزنی شده است. به گزارش RMC، کیلیان امباپه در دیدار برابر رئال‌مادرید توانست بدرخشد و تک‌گل پاری‌سن‌ژرمن را به ثمر برساند تا تیمش برنده این بازی بزرگ شود. او بعد از بازی گفت: از گلزنی در این بازی حساس خوشحال هستم. قبل از هر چیز باید بگویم ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی پیروز شدیم. این پیروزی باعث می‌شود با روحیه بهتری پا به دیدار برگشت بگذاریم. این بازیکن جوان درباره بازی دفاعی رئال‌مادرید گفت: تیم بزرگی مانند رئال‌مادرید هیچ وقت در زمین پنهان نمی‌شود. آنها برنامه و تاکتیک خاصی داشتند اما این بار برنامه آنها جواب نداد. بر این باورم رئال در بازی برگشت متفاوت ظاهر خواهد شد. بازی کردن برابر هواداران خودی باعث می‌شود رئال شکل دیگری به خود بگیرد. او درباره تمدید قراردادش گفت: فعلا تنها روی بازی برگشت تمرکز می‌کنم. چیزهای زیادی گفته می‌شود اما من توجهی نمی‌کنم. تنها روی کمک کردن به پاری‌سن‌ژرمن تمرکز می‌کنم. من ۲ هفته پیش این را گفتم و امشب به آن عمل کردم. همه تمرکزم روی بازی برگشت است و خوشحالم در پاری‌سن‌ژرمن بازی می‌کنم. باید خودم را در برنابئو هم ثابت کنم. 
***
حکم ورود غیرمجاز حسین‌زاده به زمین اعلام شد
کمیته انضباطی رای خود را درباره حضور ۱۲ بازیکن استقلال در زمین هنگام گلزنی به هوادار اعلام کرد. کمیته انضباطی رای خود را درباره تیم‌های مختلف صادر کرد. کمیته انضباطی درباره شکایت باشگاه هوادار تهران علیه باشگاه استقلال تهران مبنی بر بهره بردن از ۱۲ بازیکن به جای ۱۱ بازیکن در زمان به ثمر رسیدن گل دوم تیم استقلال در بازی مورخ ۱۵ بهمن‌ماه با این توضیح که امیرحسین حسین‌زاده که با آرمان رمضانی تعویض شده، در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال توسط امیرارسلان مطهری همچنان در زمین مسابقه حضور داشته است، با توجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده و همچنین مشاهده فیلم بازی که بیانگر ورود مجدد بازیکن تعویضی پس از خروج از زمین مسابقه در لحظه به ثمر رسیدن گل به زمین، بدون اجازه داور است، در نتیجه مستند به بند «و» ماده ۵۲ مقررات انضباطی مصوب ۱۳۹۷ که ورود بازیکن به زمین مسابقه یا ورود مجدد بعد از خروج بدون اجازه داور را مصداقی از تخلفات جزئی و بازیکن را نیز مستحق دریافت کارت زرد عنوان نموده و نظر به اطلاق این مقرره، بر همین اساس تخلف بازیکن امیرحسین حسین‌زاده مبنی بر ورود مجدد بعد از خروج از زمین مسابقه بدون اجازه داور را محرز و مسلم تشخیص داده و مستند به مواد ۵۱، ۵۲ و ۱۱۷ مقررات انضباطی متخلف را به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رأی صادره قطعی و قابل اجراست. 
***
بازگشت علی مرادی به فدراسیون وزنه‌برداری
علی مرادی که بحث بازنشستگی‌اش مطرح شده بود، دوباره به فدراسیون وزنه‌برداری بازگشت. به گزارش ایسنا، علی مرادی که پیش از این اعلام شده بود از اول دی ۱۴۰۰ بازنشسته است، دیروز چهارشنبه به فدراسیون وزنه‌برداری بازگشت. این در حالی است که پیش از این وزارت ورزش اعلام کرده بود حکم بازنشستگی علی مرادی تمدید نمی‌شود اما مرادی بازنشستگی را قبول نداشت. در این میان رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک هم اعلام کرد با وزیر صحبتی داشته و قرار است بزودی سرپرست فدراسیون تعیین شود اما ناگهان دیروز علی مرادی به فدراسیون بازگشت. گفته می‌شود مرادی اعلام کرده بازنشسته نیست و می‌تواند تا پایان دوره به ریاست خود ادامه ادامه دهد. علی مرادی در حالی به فدراسیون بازگشت که داوود باقری، نایب‌رئیس که در این مدت مسؤولیت این فدراسیون را بر عهده داشت در ایران حضور ندارد. ممکن است علی مرادی تغییراتی را در بخش‌هایی از فدراسیون ایجاد کند. 
***
اعلام جنگ هواداران باشگاه مراکشی به دلیل حفظ «ویلموتس»!
گروه‌هایی از هواداران باشگاه رجا کازابلانکای مراکش با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند حفظ «مارک ویلموتس» سرمربی بلژیکی به منزله اعلام جنگ رسمی باشگاه است! تیم فوتبال رجا کازابلانکا روز گذشته در چارچوب هفته هفدهم مسابقات لیگ مراکش به مصاف تیم المپیک خریبکه رفت و در نهایت با نتیجه تساوی ۲ - ۲ متوقف شد. هدایت تیم رجا بر عهده مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم‌ ملی ایران است که روزهای سختی را در مراکش پشت سر می‌گذارد. آمار ویلموتس با تیم رجا برای هواداران این تیم رضایت‌بخش نیست. او از ۶ بازی اخیر با رجا در لیگ قهرمانان آفریقا و لیگ مراکش صاحب ۴ تساوی، یک برد و یک باخت شده است و شانس زیادی برای قهرمانی در مراکش ندارد. این موضوع اعتراض هواداران رجا را در مقاطع مختلف به دنبال داشته است، بویژه اینکه مدیریت فعلی باشگاه هم مخالفان جدی دارد که به دنبال برکناری مدیران فعلی هستند. در تازه‌ترین اتفاق رخ داده و بعد از تساوی رجا در بازی روز گذشته، گروه‌هایی از هواداران این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای خواستار برکناری مارک ویلموتس شدند و حفظ او را به منزله اعلام جنگ رسمی باشگاه دانستند! این بیانیه توسط گروه‌های «گرین بویز» و «الترا ایگلز» صادر شده و سر و صدای زیادی در رسانه‌های مراکش راه انداخته است. همچنین هوادارانی از باشگاه رجا در توئیتر با راه‌اندازی هشتگ WILMOTS_DÈGAGE خواهان اخراج مربی بلژیکی شده‌اند. 

Page Generated in 0/0065 sec