printlogo


کد خبر: 245021تاریخ: 1400/11/28 00:00
نابودی جریان تحریف با جهاد تبیین

محمدحسن آصفری*: در طول ۴۳ سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، خدمات بزرگی انجام شده است. اگر به سیاست خارجی نگاهی بیندازیم، به نفوذ جمهوری اسلامی در غرب آسیا و در عرصه بین‌الملل برمی‌خوریم که در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. این در حالی است که پیش از انقلاب، رؤسای‌جمهوری آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی و نخست‌وزیر انگلستان بدون اجازه شاه مملکت جلساتی را در کشورمان بدون اطلاع مسؤولان برگزار می‌کردند!
امروز جمهوری اسلامی به جایگاه بسیار بزرگی رسیده است. 43 سال است آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند از طریق روش‌های مختلف مذاکراتی را با مسؤولان ایران داشته باشند اما تا زمانی که آنها حق و مطالبات کشورمان را نداده و پرداخت نکرده باشند و پول‌های بلوکه را پس ندهند، با آنها مذاکره‌ دوجانبه‌ای نداریم که این موضوع نشانه عظمت و قدرت جمهوری اسلامی است. هیچ‌ موردی را سراغ نداریم کشوری یک تیر و فشنگ به نظامیان آمریکایی شلیک کند اما آمریکایی‌ها نتوانند به آن پاسخ بدهند ولی نیروهای مسلح کشورمان پایگاه عین‌الاسد را موشک‌باران کردند و ایالات متحده جرأت اقدام علیه کشورمان را نداشت؛ ملوانان انگلیسی و آمریکایی را بازداشت کردیم و مقامات بلندپایه لندن و واشنگتن با خواهش و التماس و وساطت خواستار آزادی نظامیان‌شان شدند. 
در جمهوری اسلامی کارهای بزرگی در حوزه عمران انجام شده است.
در زمان رژیم نحس پهلوی فقط 1200 کیلومتر راه‌آهن داشتیم اما امروز به بیش از 3 هزار کیلومتر رسیده است؛ پیش از انقلاب فقط 50 شهر از نعمت گاز برخوردار بودند ولی در حال حاضر همه شهرها گاز دارند. 
ما در فناوری فضایی در زمره 10 کشور برتر دنیا هستیم و در حوزه نانو جزو چند کشور برتر محسوب می‌شویم؛ پیش از انقلاب تمام بیمارستان‌ها از حضور پزشکان درجه ۲ و ۳ هندی و پاکستانی و بنگلادشی انباشته شده بود اما در حال حاضر با تلاش‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی آنقدر فارغ‌التحصیل داریم که تعدادی از پزشکان بیکارند و تعدادی از آنها هم به کشورهای دیگر رفته‌اند. متأسفانه دستاوردهای فعلی جمهوری اسلامی برای مردم و جوانان گفته نشده است. با وجود فضای مجازی، افکار عمومی از کارهای انجام‌شده خبردار نیست و دشمنان ملت و کشور تلاش می‌کنند با سیاه‌نمایی مانع انتشار کارهای انجام‌شده شوند. 
باید نهضت توجیهی و تبلیغی از سوی دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی، حوزه‌های علمیه و رسانه‌ها ایجاد شود تا به مردم بگوییم چه کارهای بزرگی در جمهوری اسلامی شده و دستاوردهای انقلاب اسلامی چه بوده است و حتی مقایسه‌ای را با قبل از انقلاب داشته باشیم. اگر جهادی همه‌جانبه نداشته باشیم، جریان تحریف سعی می‌کند این دستاوردها را کمرنگ و حتی نفی کند. اگر دستاوردهای انقلاب اسلامی را به اطلاع مردم نرسانیم، شرمنده شهدایی می‌شویم که جان عزیز خود را فدای امنیت جمهوری اسلامی کردند. 
متأسفانه جریان‌ برانداز و معاند با تحریف‌ سعی می‌کند دستاوردهای انقلاب اسلامی را از بین ببرد، پس باید با نهضت اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای مختلف، گام‌های بزرگ برداشته‌ شده را بویژه برای جوانان بازگو کنیم. رسانه ملی و خبرگزاری‌ها و مطبوعات و وزارتخانه‌ها با آنکه کارهای بزرگی در جمهوری اسلامی شده اما هرگز نتوانسته‌اند حتی بخشی از این دستاوردها را برای مردم تبیین کنند؛ اگر در مسیر تبیین دستاوردها گام برنداریم، عده‌ای که با نظام جمهوری اسلامی دشمنی دارند، با سیاه‌نمایی، کارهای انجام ‌شده را کوچک برشمرده و نقد غیرمنصفانه می‌کنند. 
* نایب‌رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور

Page Generated in 0/0077 sec