printlogo


کد خبر: 246136تاریخ: 1400/12/2 00:00
شرط تلویزیون برای پخش سریال افخمی

سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه ۵ سیما درباره وضعیت پخش سریال «رعد و برق»، ساخته بهروز افخمی تاکید کرد: تا زمانی که کل مجموعه تحویل نشود، نمی‌توانیم زمانی را برای پخش آن اعلام کنیم. 
به گزارش «وطن‌امروز»، سریال «رعد و برق» در این چند وقت به یک سریال حاشیه‌ای تبدیل شده است و اظهارنظرهای مختلفی از طرف بهروز افخمی و مسؤولان صداوسیما نسبت به آن مطرح می‌شود. 
«رعد و برق» ماه رمضان سال جاری در حالی که تنها یک قسمت روی آنتن رفت و برای پخش قسمت دوم، ۲ بار دچار چالش شد، از کنداکتور سیما حذف شد. بعد از آن مشخص نشد که این سریال چه زمانی به پخش خواهد رسید با این حال چندی پیش بهروز افخمی درباره وضعیت سریال خود گفت قرار نیست از شبکه ۵ به پخش برسد چون سیستم فنی این شبکه به‌روز نیست. 
در پی این سخنان افخمی، روابط عمومی شبکه ۵ نیز طی اطلاعیه‌ای به خلف وعده‌های این کارگردان سینما و تلویزیون اشاره و در بخشی از آن اعلام کرد: «... ایشان در ادامه، متعهد شد تا ابتدای دی‌ماه سال جاری کل قسمت‌ها را برای پخش تحویل شبکه بدهد اما متأسفانه این عهد نیز نقض شد، چرا که در آذرماه گروه همچنان مشغول تصویربرداری بود!»
حالا مجید خادمی‌زاده، سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه ۵ سیما درباره وضعیت سریال بهروز افخمی و اینکه بالاخره از این شبکه به پخش می‌رسد یا خیر، به مهر گفت: همانطور که می‌دانید، وعده‌ای با آقای افخمی وجود داشت که به تعهدات خود عمل نکرد و طبق قراردادی که وجود داشت، کار را تحویل نداد. 
وی ادامه داد: توافقات بین ما این بود که هر ۳ روز یکبار یک قسمت از سریال را به ما برساند و در نهایت در طول ۳ هفته بعد از آن قرار اولیه هم کل کار با اصلاح نور، رنگ و... به شبکه تحویل داده شود که خلف وعده شد. با این حال توافق جدید بین سیمافیلم و آقای افخمی این است که کار را اصلاح رنگ و نور کند و تحویل دهد. تاکنون ۱۰ قسمت از این سریال تحویل داده شده است و منتظریم باقی کار را هم تحویل دهد. 
خادمی‌زاده در پایان درباره اینکه این سریال بالاخره چه زمانی به پخش خواهد رسید، گفت: تا زمانی که آقای افخمی همه کار را تحویل ندهد و اصلاح رنگ و نور انجام نشود، نمی‌توان زمان تعیین کرد. در نهایت تا کل مجموعه تحویل داده نشود، نمی‌توانیم زمانی را برای کنداکتور اعلام کنیم.

Page Generated in 0/0053 sec