printlogo


کد خبر: 246181تاریخ: 1400/12/3 00:00
اخبار

ده‌نمکی از انتخاب اولین بازیگر سریالش خبر داد
سریال طنز «آزادی مشروط» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعوده ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود. به گزارش مهر، مسعود ده‌نمکی که سال گذشته سریال «دادستان» را برای شبکه ۳ به پخش رساند، این روزها در پی ساخت سریالی با موضوع کروناست. او امروز از انتخاب اولین بازیگر این سریال خبر داد و در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «خدا رحمت کند علی سلیمانی را. از همان موقع کار در سریال «دادستان» او را برای بازی در سریال «آزادی مشروط» انتخاب کردم. به جهت حرفه‌ای بودن، پشتکار داشتن و تعهد کاری و اخلاقی‌اش. اما صدافسوس که اجل مهلت نداد تا در این روزهای آغازین انتخاب بازیگران سریال «آزادی مشروط» کنارمان باشد. روحش شاد. اما جای خوشحالی است که هم‌بازی او علی استادی در سریال دادستان اینک در «آزادی مشروط» کنار ما خواهد بود. سریال «آزادی مشروط» با محوریت طنز درباره فعالیت گروه‌های جهادی، کادر درمان و پرستاران در ایام کرونا و مصائب و شیرینی‌های این دوران به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود. 
***
ساترا دستورالعمل‌های جدید به پلتفرم‌ها ابلاغ کرد
۲ دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» و «عدالت رسانه‌ای و حفاظت از رقابت در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ابلاغ شد. به گزارش «وطن‌امروز»، سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر (ساترا)، اقدام به تهیه و تنظیم ۲ دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» و «عدالت رسانه‌ای و حفاظت از رقابت در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» کرد. در ادامه این دستورالعمل‌ها با تایید پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما به رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ابلاغ شد. اسناد پیش‌نویس ۲ دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» و «عدالت رسانه‌ای و حفاظت از رقابت در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر» پیش از این توسط امامیان، رئیس ساترا، در هشتمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در تاریخ ۱۲/‏۱۰/‏۱۴۰۰‬ ارائه شد. در این جلسه مقرر شد در مکاتبه با اعضای کمیسیون، نظرات احتمالی درباره این پیش‌نویس‌ها دریافت شود. با توجه به طی شدن فرآیند قانونی در این باره، از جمله نظرخواهی تخصصی و عمومی، با تایید پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی، دستور ابلاغ دستورالعمل‌های نامبرده صادر شد و ساترا نیز آنها را به رسانه‌ها ابلاغ کرد. 
***
سریال جدیدی که رمضان پخش می‌شود
سریال «ساعت ۱۱» به کارگردانی سیروس حسن‌پور و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش در ماه رمضان، این روزها در حال تصویربرداری است. به گزارش «وطن‌امروز»، سیروس حسن‌پور این روزها در حال ساخت سریالی با نام موقت «ساعت ۱۱» است که مضامین مذهبی، انقلابی و دفاع مقدس دارد. تهیه‌کنندگی این سریال را پرویز امیری بر عهده دارد و در آن بازیگران مختلفی حضور دارند. داستان‌های این سریال که در قالبی مبتنی‌بر فلاش‌بک روایت می‌شود، درباره موضوعات رمضانی است و اتفاقات آن در حدفاصل ماه رمضان و عید فطر رقم می‌خورد. به همین دلیل این سریال قرار است برای ماه رمضان به پخش برسد. نیلوفر شهیدی از جمله بازیگرانی است که بتازگی در این مجموعه بازی کرده و نقش یک متخصص پیوند اعضا را بر عهده داشته است. 
***
آخرین مصوبات شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی
شورای صدور پروانه ساخت آثار غیرسینمایی با ساخت ۲ عنوان داستانی بلند و یک عنوان داستانی کوتاه موافقت کرد. به گزارش «وطن‌‌امروز» در جلسات اخیر شورای پروانه ساخت آثار غیرسینمایی، با ساخت داستانی بلند «نقش سیب» به تهیه‌کنندگی همایون علیخانی، نویسندگی امیر مهرورزان و کارگردانی مجید نیامراد و امیر مهرورزان، داستانی بلند «راه پله» به تهیه‌کنندگی سلما بابایی و عبدالله دوشن، نویسندگی رامین محمدیان و کارگردانی هاشم قلیچی و داستانی کوتاه «به تمارض» به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی پیام اینالویی و کوشک قاضی موافقت شد. 
***
«برف آخر» و «شهرک» پروانه نمایش گرفتند
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش ۲ فیلم موافقت کرد. به گزارش «وطن‌امروز»، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم «برف آخر» به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی و کارگردانی امیرحسین عسکری و فیلم «شهرک» به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و کارگردانی علی حضرتی موافقت کرد. این ۲ فیلم در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمده‌اند.

Page Generated in 0/0055 sec