printlogo


کد خبر: 246342تاریخ: 1400/12/7 00:00
پلیس در جست‌وجوی سنگ‌پران‌های بزرگراه غدیر

پلیس پایتخت اعلام کرد عوامل سنگ‌پرانی در بزرگراه غدیر را شناسایی کرده و بزودی آنها را دستگیر خواهد کرد. 
روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کرده بودند؛ سنگ‌هایی که منجر به وارد شدن خسارت به برخی خودروها نیز شده بود و هنوز معلوم نیست هدف پرتاب‌کنندگان از این اقدام چه بوده است. 
بنا به اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، به محض اعلام گزارش این اقدام، تیمی از ماموران پلیس پیشگیری و ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و در همان دقایق اولیه به سرنخ‌هایی از عاملان این اقدام دست یافتند. پلیس پایتخت با بیان اینکه عاملان سنگ‌پرانی در بزرگراه غدیر شناسایی شده‌اند، اعلام کرد: «بزودی این افراد از سوی پلیس دستگیر خواهند شد و انگیزه و هدف آنان اعلام می‌شود». در این حادثه دست‌کم ۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین در پی سنگ‌پرانی در بزرگراه غدیر دچار خسارت شدند اما خسارت جانی ناشی از این اقدام گزارش نشده است. به گزارش ایسنا، پیش از این نیز اواخر دی‌ماه امسال، مردی که با پرتاب سنگ در برخی بزرگراه‌های تهران منجر به مرگ ۲ تن و آسیب‌ به چندین خودروی عبوری شده بود، بازداشت شد. همچنین سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت چندی قبل از دستگیری 10 نفر در رابطه با سنگ‌پرانی در بزرگراه‌های تهران خبر داده و گفته بود: بعد از نخستین حادثه سنگ‌پرانی نگاه ما در حوزه گشت‌های انتظامی تغییر کرد و علاوه بر اقدامات انتظامی و ترافیکی، موضوع مراقبت از رفتارها و افراد و اقدامات مشکوک در محورهای بزرگراهی، پل‌ها و معابر شهری نیز در دستور کار همه واحدهای گشتی و حتی گشت‌های پلیس راهور قرار گرفت. 
وی افزود: ما دستورات جدیدی را صادر کردیم و مراقبت‌های ویژه‌ای از سوی گشت‌ها و ماموران ما در حال انجام است تا علاوه بر کار گشت انتظامی، نگاه مراقبتی و ایمنی هم در این مسیرها وجود داشته باشد. 

Page Generated in 0/0055 sec