printlogo


کد خبر: 246351تاریخ: 1400/12/7 00:00
اعلام برنامه‌های مناسبتی ایام نوروز شبکه سوم سیما
«نوروز ویژه» در شبکه 3

شبکه ۳ سیما با مجموعه‌های «عصر جدید»، «زوجی‌نو»، «اعجوبه‌ها»، «سمت خدا» و «خانه‌ ما» به استقبال نوروز ۱۴۰۱ می‌رود.  به گزارش «وطن‌امروز»، مهدی بلوکات، قائم‌مقام این شبکه گفت: امسال شبکه ۳ نوروزی جذاب و متنوع را برای مخاطبان خود تدارک دیده و برنامه‌های شاد و مفرحی را -که هر کدام با رویکردی متفاوت تهیه و تولید شده- روی آنتن خواهد برد. بلوکات ادامه داد: سومین سری مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» یکی از برنامه‌های نوروزی شبکه 3 است که به صورت روزانه در کنداکتور این شبکه قرار خواهد گرفت. تصویربرداری این برنامه در حال حاضر آغاز شده است. اجرای این برنامه بر عهده احسان علیخانی است و داوری آن را امین حیایی، کارن همایون‌فر، ژاله صامتی و مجید اسماعیلی بر عهده خواهند داشت. 
وی گفت: مجموعه «زوجی‌نو» در نوروز سال ۱۴۰۱ با فضایی متفاوت روی آنتن شبکه ۳ می‌رود و باربد بابایی لحظاتی مهیج و بانشاط را برای بینندگان رقم خواهد زد. قائم‌مقام شبکه ۳ افزود: برنامه «اعجوبه‌ها» هم که جای خود را بین خانواده‌ها و بویژه کودکان باز کرده است، با اجرای حامد سلطانی، یکی دیگر از برنامه‌های شبکه ۳ در ایام نوروز خواهد بود. بلوکات با تاکید بر جایگاه خانواده در برنامه‌های سرگرمی عید نوروز در شبکه ۳ گفت: سری جدید برنامه «خانه ‌ما» که یک مستند- مسابقه خانوادگی است، امسال از قاب شبکه 3 روی آنتن می‌رود و خانواده‌ها در بستر آیتم‌ها و مراحل مختلف و جذاب، رقابتی صمیمی با هم خواهند داشت. 
وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک شعبان، برنامه‌های معارفی ویژه‌ای در شبکه ۳ تدارک دیده شده است. قائم‌مقام شبکه ۳ سیما پیرامون برنامه‌های معارفی شبکه ۳ در ایام نوروز گفت: برنامه «سمت خدا» با رنگ و بوی نوروزی و با اجرای نجم‌الدین شریعتی میهمان خانه‌های بینندگان در ایام نوروز خواهد شد و در برنامه «ضیافت دوست»، حال و هوای معنوی و روح‌بخش مناجات‌های سحر حرم مطهر حضرت امام رضا(ع)، گرمابخش خانه‌های ایرانیان خواهد بود. 
بلوکات ادامه داد: علاقه‌مندان به فوتبال هم نوروز ۱۴۰۱ شاهد 3 رویداد مهم خواهند بود. برنامه «فوتبال برتر» به انعکاس مسابقات تیم ‌ملی فوتبال کشورمان با کره‌جنوبی و لبنان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی قطر خواهد پرداخت و ویژه‌برنامه قرعه‌کشی جام‌جهانی هم ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ روی آنتن خواهد رفت. وی در خاتمه درباره برنامه‌های نوروزی شبکه 3 در حوزه فیلم و سریال هم گفت: یک بسته نمایشی جذاب و متنوع برای عید نوروز در نظر گرفته شده که متعاقبا اعلام خواهد شد. 

Page Generated in 0/0055 sec