printlogo


کد خبر: 246518تاریخ: 1400/12/12 00:00
نوبت غرب
کک و مکی‌ها در خاک پاک ناف جهان دوم

«انوشکا بندانداز» سالن‌دار معروف ورشو در مرز اوکراین مستقر است تا با تأیید موی بور و چشم آبیِ اورژینال‌ها، این گروه پس از مدل‌ها و متناسب‌اندام‌ها وارد خاک پاک ناف اروپا شوند و خودشان را به جای جای آن بمالند. هر فردی هم لایسنس صرفه‌جویی در مصرف آب در توالت داشته باشد، کیسش زودتر بررسی می‌شود. از سیاهان نیز در فرصت مناسب‌تری (مثلا شهرک‌های جدید کرانه باختری) پذیرایی خواهد شد.
اتحادیه اروپایی از هم‌خون‌های آریایی که در خط یک مترو -منتهی به فرودگاه بین‌المللی- خودشان را به توریست‌ها می‌چسبانند و ایستگاهی که باید پیاده شوند را رد می‌کنند و تا خود فرودگاه طرف را مشایعت می‌کنند، به دعای دورادور از دم سفارت دعوت کرد. سپس اولویت‌های بعدی را اعلام نمود: 
۱- افرادی که با گفتن No به War موی جهانیان را به تن‌شان سیخ نموده‌اند. این دفعه؛ استادیوم و جیم و مرکز خرید و برج و سرویس بهداشتی عمومی سرپایی پاریس و کودک‌دونی (محل اشتراک‌گذاری اطفال نامشروع) لندن فرقی ندارد.
۲- لایک‌کنندگان پست نخست‌وزیر اوکراین در زمینه حملات وحشیانه فلسطینی‌ها به اسرائیل و اشغال کشور ایشان در پهنای تاریخ.
۳- بانوان جهان سوم تا چهارم، که شب عیدی با زرد موسوم به «عقدی»، یا سایر واریاسیون‌های طیف زرد الی زیتونی، به استقبال بهار رفته‌اند.
۴- بغض‌کنندگان پس از اعمال تحریم‌های ورزشی (به‌جای اقتصادی). چراکه ورزش سیاسی نیست اما انسانی که هست، اخلاقی که هست. شما می‌دانید اصلا چند تا فرد بور و چشم‌آبی در جهان ورزش می‌کنند؟
۵- دارندگان چشم طیف عسلی و یشمی، با موی حنایی همراه با برخورداری از کک و مک، در صورت احراز تمدن و داشتن حیوان خانگی، با داشتن چشم بور و موی آبی برابر لحاظ خواهند شد.
 

Page Generated in 0/0061 sec