printlogo


کد خبر: 246612تاریخ: 1400/12/15 00:00
اخبار

لقب ویژه باشگاه پورتو به مهدی طارمی
سلطان پاس گل
باشگاه پورتو با انتشار فیلمی از مهدی طارمی، به مهاجم ایرانی خود لقب «سلطان پاس گل» داد.
مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در ۲ دیدار اخیر این تیم مقابل لاتزیوی ایتالیا (لیگ اروپا) و اسپورتینگ لیسبون (نیمه‌نهایی جام حذفی پرتغال) موفق شد هم گل بزند و هم پاس گل بدهد.
گل‌های طارمی مقابل لاتزیو و اسپورتینگ از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و پاس گل‌های او هم به شکل زیبایی به هم تیمی‌هایش رسید تا تمجیدها از توانمندی مهاجم ایرانی ادامه داشته باشد.
طارمی در این فصل در تمام رقابت‌هایی که با پیراهن پورتو به میدان رفته، ۱۳ پاس گل داده است که برای یک مهاجم آمار قابل توجهی است.
باشگاه پورتو با انتشار فیلمی از پاس گل‌های طارمی در این فصل، به مهاجم ایرانی‌اش لقب سلطان پاس گل داد و نوشت مهدی ۱۳ بار به هم تیمی‌هایش برای گلزنی کمک کرده است.
طارمی علاوه بر لاتزیو و اسپورتینگ در بازی‌های حساس دیگری از جمله بازی با میلان در لیگ قهرمانان اروپا هم پاس گل داد. از سوی دیگر طارمی با ۲ پنالتی‌ای که در ۲ دیدار اخیر پورتو به گل تبدیل کرد، آمار خود در این زمینه را هم بهبود بخشید. به نوشته روزنامه «رکورد» پرتغال، طارمی از زمانی که به لیگ پرتغال آمده است، در لباس تیم‌های ریوآوه و پورتو هرگز پنالتی‌های خود را از دست نداده و تمام ۱۴ پنالتی خود را در طول ۲ فصل و نیم اخیر به گل تبدیل کرده است.
***
استقلال و سیلوا توافق کردند
توافق کلی استقلال و «رافائل سیلوا» انجام شده و عقد قرارداد با این مدافع تنومند منوط به موفقیت وی در تست‌های پزشکی است. رافائل سیلوا، مدافع 29 ساله ۱۹۳ سانتیمتری برزیلی که روز جمعه به منظور نهایی کردن توافق با استقلال وارد تهران شد، بزودی در تست‌های پزشکی این باشگاه شرکت می‌کند تا در صورت تایید تست‌های پزشکی، قراردادش را با آبی‌های پایتخت نهایی کند. گفته می‌شود توافق آبی‌ها با این بازیکن پیش از ورود وی به تهران نهایی شده و عقد قرارداد با این مدافع بلندقامت تنها منوط به موفقیت وی در تست‌های پزشکی است. استقلالی‌ها بتازگی ۲ مدافع میانی خود را به دلیل اعزام به خدمت سربازی از دست داده‌اند و با استفاده از سهمیه فیفا در صددند با رافائل سیلوا به عنوان بازیکن آزاد قرارداد امضا کنند. 
***
مأموران روس ضد دوپینگ جلوی در خانه وزنه‌برداران ایران!
ماموران روس ضد دوپینگ برای بار دوم سراغ وزنه‌برداران تیم ‌ملی ایران رفته و از برخی در خانه تست دوپینگ گرفتند. ماموران وادا که از روسیه هستند، جمعه گذشته سراغ وزنه‌برداران تیم‌ملی ایران رفتند تا از آنها تست دوپینگ بگیرند. 
حضور این مأموران جلوی در خانه برخی وزنه‌بردارها برای‌شان بسیار تعجب‌برانگیز بود، چرا که پیش از این همیشه از آنها خواسته شده بود به مجموعه آزادی بیایند و تست دوپینگ بدهند و اگر ورزشکار نمی‌توانست به محل نمونه‌گیری برود، ماموران به محل سکونتش مراجعه می‌کردند اما این بار ماموران وادا به ‌طور مستقیم به در خانه وزنه‌برداران رفته‌اند. 
همچنین از برخی وزنه‌برداران دیگر خواسته شده به محل نمونه‌گیری مراجعه کنند و تست دوپینگ بدهند و دیگر به خانه ‌آنها مراجعه نشده‌ است. 
از آنجا که ماموران وادا بتازگی ایران بودند و در این مدت زمان بسیار کوتاه دوباره به ایران آمده‌اند و سراغ وزنه‌برداران رفته‌اند، برای وزنه‌برداران ایرانی بسیار تعجب‌برانگیز بوده و به این مساله خوشبین نیستند.

Page Generated in 0/0058 sec