printlogo


کد خبر: 246699تاریخ: 1400/12/17 00:00
اخبار

محمد بنا به اردوی تیم ‌ملی رفت
سرمربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی در محل اردوی تیم ‌ملی حاضر شد. بهروز حضرتی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت غیبت محمد بنا در تمرین صبح دیروز تیم ‌ملی کشتی فرنگی اظهار کرد: آقای بنا به دلیل مشکلات شخصی و بیماری فرزندش نتوانست از روز یکشنبه وارد اردوی تیم ‌ملی شود اما با برطرف شدن مشکلات، وارد محل اردوی تیم ‌ملی شد و قرار است فردا (امروز سه‌شنبه) نخستین تمرین کشتی زیر نظر سرمربی تیم ‌ملی برگزار شود. مربی تیم ‌ملی کشتی فرنگی افزود: صبح امروز نیز تمرین مرور فن داشتیم که با حضور مربیان تیم ‌ملی با هماهنگی محمد بنا برگزار شد. طالب نعمت‌پور و ایرج اسفندیاری‌فر نیز در اردو حضور دارند و رسول جزینی نیز که به دلیل مشکل افت اکسیژن خون یک روز در بیمارستان بستری بود، با بهبود اوضاع جسمانی قرار است امروز وارد اردو شود. وی درباره برخی شایعات مبنی بر قهر محمد بنا گفت: اصلا چنین موضوعی نیست، غیبت آقای بنا در تمرین صبح به دلیل مشکلات شخصی بود و شایعات مطرح شده صحت ندارد. محمد بنا هم‌اکنون در اردوی تیم ‌ملی حضور دارد و ان‌شاءالله ظرف چند روز آینده اسامی نفرات اعزامی به مسابقات پیش رو نیز اعلام خواهد شد. 
***
بازگشت جعبه سیاه قرارداد ویلموتس به فدراسیون فوتبال
صفی‌الله فغانپور به عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال منصوب شد. صفی‌الله فغانپور، رئیس سابق دپارتمان حقوقی فدراسیون فوتبال طی حکمی از سوی حسن کامرانی‌فر پس از یک سال مجددا به عنوان سرپرست این دپارتمان منصوب شد. فغانپور پیش از این مسؤول امور حقوقی و قراردادهای فدراسیون فوتبال بود اما بعد از روی کار آمدن فدراسیون شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، در پی اختلاف با منصور قنبرزاده، سرپرست دبیر کلی سابق این فدراسیون از سمتش برکنار شد. فغانپور در زمان حضورش در فدراسیون فوتبال یکی از افراد آگاه در پرونده شکایت مارک ویلموتس، سرمربی سابق تیم ‌ملی بود و رسیدگی به شکایت این مربی را در دستور کار داشت.
***
ساختمان جدید اداری فدراسیون تیروکمان با حضور وزیر ورزش افتتاح شد
با حضور وزیر ورزش و جوانان و مسؤولان فدراسیون تیروکمان از ساختمان جدید اداری این فدراسیون رونمایی شد. مراسم افتتاح ساختمان جدید اداری فدراسیون تیروکمان دیروز با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدعبدالحمید احمدی مشاور وزیر ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون وزیر، علی رغبتی و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در سایت تیروکمان برگزار شد. در این مراسم وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز درختکاری، نهالی را در محوطه سایت تیروکمان کاشت و پس از افتتاح ساختمان جدید اداری فدراسیون تیروکمان از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد. در این مراسم حمید سجادی از اسماعیل عبادی مربی تیم ‌ملی کامپوند، امیر کاظم‌پور و گیسا بایبوردی که در قهرمانی آسیا بنگلادش به مدال برنز میکس کامپوند و راحله فارسی و خشنودی‌‌کیا که به مدال نقره تیمی کامپوند بانوان دست پیدا کرده بودند، تجلیل به عمل آورد. همچنین از کمانداران ریکرو و کامپوند اعزامی به کاپ آسیا تایلند نیز توسط فدراسیون تیروکمان پیش از اعزام به این مسابقات تجلیل شد و مورد تشویق قرار گرفتند. از سوی حمید سجادی نیز لوح تقدیر به مهدی میرجلیلی، سردار یزدانی و برخی دیگر از مسؤولان اهدا شد. سجادی در این مراسم ضمن تبریک به شعبانی بهار و همکارانش برای افتتاح ساختمان جدید اداری این فدراسیون در سایت تیروکمان گفت: پیش از حضور در این مراسم، به بهانه روز درختکاری مراسمی در ورزشگاه آزادی داشتیم که با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و مدیریت مجموعه چند نهال درخت به نام شهدای ورزشکار و پیشکسوتان ورزشی که در بین ما نیستند، کاشته شد که امیدوارم با این کار ادای دین کرده باشیم. شعبانی بهار در مراسم افتتاحیه ساختمان جدید فدراسیون تیروکمان گفت: نقش وزارت ورزش و جوانان در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در این دوره استثنایی است. هر زمان نیاز به حمایت وزارت ورزش و جوانان داشتیم، وزیر ورزش حامی ما بود به طوری که می‌توانم بگویم اگر امروز شاهد افتتاح ساختمان جدید فدراسیون هستیم به خاطر حمایت‌های خوب شخص وزیر ورزش و جوانان است. 
***
رفتار بچگانه کریستیانو رونالدو در واکنش به نیمکت‌نشینی
کریستیانو رونالدو پس از اینکه متوجه شد در داربی منچستریونایتد و منچسترسیتی نیمکت‌نشین خواهد بود، مصدومیت را بهانه کرد و به پرتغال رفت. کریستیانو رونالدو پس از اینکه از تیم منچستریونایتد برای بازی در داربی خط ‌زده شد، از مصدومیت لگن شکایت کرد و به پرتغال رفت. این فوق ستاره از اینکه رالف رانگنیک به او گفت در بازی مقابل منچسترسیتی بازی نخواهد کرد، شگفت‌زده شد. رانگنیک گفت می‌خواهد نیروی جوانی را در ترکیب تیمش داشته باشد و معتقد است رونالدو می‌تواند از روی نیمکت تأثیر بگذارد اما اسطوره یونایتد اصرار داشت می‌تواند از ابتدا در ترکیب حضور داشته باشد و از اینکه از تیم بیرون ماند، عصبانی بود. 
هم‌تیمی‌هایش از اینکه او شنبه شب در هتل تیم نماند تعجب کردند. این بازیکن ۳۷ ساله در تمرینات هفته گذشته احساس خیلی خوبی داشت و مشتاقانه منتظر دیدار با سیتی در ورزشگاه اتحاد بود اما روز جمعه از سوی بخش پزشکی باشگاه به رانگنیک، سرمربی موقت یونایتد اعلام شد رونالدو از ناحیه فلکسور لگن آسیب دیده است. پس از تحقیر 1-4 مقابل سیتیزن‌ها، رانگنیک اصرار داشت: «من باید بخش پزشکی خود را باور کنم. دکتر ما صبح جمعه قبل از تمرین به ملاقات من آمد و گفت کریس به دلیل مشکلاتی در عضلات لگن نمی‌تواند تمرین کند».

Page Generated in 0/0057 sec