printlogo


کد خبر: 246730تاریخ: 1400/12/18 00:00
اخبار

«عروس خیابان فرشته» مجوز نمایش گرفت
پروانه نمایش یک فیلم سینمایی از سوی شورای پروانه نمایش صادر شد. به گزارش «وطن امروز» شورای پروانه نمایش سازمان سینمایی با صدور پروانه نمایش یک فیلم سینمایی موافقت کرد. بر این اساس پروانه نمایش فیلم سینمایی «عروس خیابان فرشته» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شریفی‌نیا و کارگردانی مهدی خسروی که در شورای پروانه نمایش سابق بازبینی و تایید شده است، صادر شد. 
***
بلیت سینما ۴۵ هزار تومان شد
قیمت‌ جدید بلیت‌های سینما در سالن‌های مختلف سینمایی اعلام شد. به گزارش «وطن‌امروز»، بعد از حرف و حدیث‌های زیادی که طی یکی ۲ هفته گذشته درباره قیمت بلیت سینماها در شورای صنفی نمایش مطرح شد، سرانجام بر اساس ابلاغیه جدید سازمان سینمایی قیمت بلیت‌ها به این شرح اعلام شد: سینماهای با درجه مدرن در روزهای تمام‌بها ۴۵ هزار تومان و در روزهای نیم‌بها ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان. سینماهای با درجه ممتاز در روزهای تمام‌بها ۳۵ هزار تومان و در روزهای نیم‌بها ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان. سینماهای با درجه یک و ۲ در روزهای تمام‌بها ۲۵ هزار تومان و در روزهای نیم‌بها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان. این قیمت‌ها با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است. بر اساس آخرین اعلام در سامانه سمفا، ظرفیت‌های ۷۵ درصدی برای سالن‌های سینما در نظر گرفته شده است اما در جلسه آخر شورای صنفی نمایش ظرفیت ۱۰۰ درصدی سینماها پیشنهاد شده است. 
***
خواننده «نجلا» مشخص شد
عرفان طهماسبی فینالیست «عصر جدید» قرار است تیتراژ سریال «نجلا» را بخواند. به گزارش «وطن‌امروز»، فصل دوم سریال «نجلا» این روزها در حال تصویربرداری است تا آخرین مراحل تولیدی را برای رسیدن به آنتن نوروز ۱۴۰۱ طی کند. سریال «نجلا» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی ساخته می‌شود و حسین امیرجهانی نویسندگی‌اش را بر عهده دارد. 
به تازگی خواننده این سریال نیز مشخص شده است؛ عرفان طهماسبی که در فصل دوم «عصر جدید» با اقبال مخاطبان به مرحله فینال راه یافت و توانست رتبه دوم آرای مردمی را هم به دست آورد. طهماسبی تیتراژ سریال «نجلا» را خواهد خواند که نوروز و رمضان سال ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه ۳ سیما می‌رود. در این سریال بازیگران مختلفی بازی می‌کنند و نقش اصلی آن را حسام منظور بر عهده دارد. 
***
فیلمبرداری «رؤیای من» به پایان رسید
مستند «رؤیای من» به نویسندگی و کارگردانی مهدی خطیبی بزودی آماده نمایش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، مستند «رویای من» به نویسندگی و کارگردانی مهدی خطیبی با اتمام مراحل فیلمبرداری در مراحل پس از تولید قرار دارد و بزودی آماده نمایش می‌شود. مهدی خطیبی، مهدی آقازاده، سها عباسی، پرنیا خلیل‌زاده، سوگند فتحی، شکوفه سلحشور، ملیکا نورافکن، امین میری و نسرین نکیسا در این مستند حضور دارند. «رویای من» مستندی گزارشی درباره افراد علاقه‌مند به بازیگری است. در این مستند با افرادی که در زمینه بازیگری موفق شدند نیز گفت‌وگو شده است. دیگر عوامل پروژه عبارتند از مشاور کارگردان و منشی صحنه: آیدا ملکی، دستیار اول کارگردان: مهدی آقازاده، مدیر فیلمبرداری: سامان پابوس، فیلمبردار: فرید آجورلو، عکاس: ملیکا نورافکن و طراح پوستر: سجاد محمدی. 
***
رونمایی از مستند «قرار روز شانزدهم»
مستند «قرار روز شانزدهم» پیرامون شهید محمدحسین محمدخانی رونمایی شد. به گزارش «وطن‌امروز» در شانزدهمین روز از اسفندماه و همزمان با زادروز ولادت حضرت عباس(ع) آیین رونمایی از مستند «قرار روز شانزدهم» درباره شهید محمدحسین محمدخانی در سالن سوره حوزه هنری برگزار شد. این مستند به میزبانی مرکز مستند حقیقت و با حضور خانواده شهید محمدخانی، «اسماعیل» از جانبازان مدافع حرم و راوی اصلی این مستند برپا شد. مرتضی شعبانی، مدیرعامل مرکز مستند «حقیقت» در این مراسم توضیحاتی پیرامون این مستند ارائه داد و سپس سردار محمدرضا فلاح‌زاده، جانشین نیروی قدس سپاه، سخنانی در وصف شهید محمدخانی بیان کرد و در ادامه پیام ویژه سردار قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه را به خانواده شهید و دست‌اندرکاران تولید این مستند ابلاغ کرد. در ادامه مراسم، مستند «قرار روز شانزدهم» اکران شد و با رونمایی و امضای پوستر فیلم توسط میهمانان به پایان رسید. این فیلم روایتی از حضور شهادت‌طلبانه مدافع حرم محمدحسین محمدخانی در جبهه‌های مقابله با دشمنان تکفیری و متجاوز به حرم عقیله بنی‌هاشم زینب کبری سلام‌الله علیها است. محمدخانی در حالی که فقط ۳۰ سال داشت، ۱۶ آبان ۱۳۹۴ در حلب سوریه به شهادت رسید. مستند «قرار روز شانزدهم» به کارگردانی احسان اصغرزاده و تهیه‌کنندگی سعید صادقی در مرکز مستند حقیقت تولید شده است.

Page Generated in 0/0055 sec