printlogo


کد خبر: 246826تاریخ: 1400/12/21 00:00
جزئیات «دورهمی» نوروز منتشر شد
مهران مدیری میزبان چهره‌ها

تهیه‌کننده «دورهمی» از جزئیات این مجموعه که همزمان با نوروز ۱۴۰۱ فصل جدید آن پخش می‌شود خبر داد. 
به گزارش مهر، تیزر برنامه «دورهمی» در شبکه نسیم رونمایی شد و ناصر قدیرکاشانی، تهیه‌کننده این مجموعه متنی را در صفحه شخصی خود قرار داد که به توضیح مجموعه نوروزی «دورهمی» می‌پردازد. وی نوشت: در ایام نوروز با ویژه‌برنامه نوروزی دورهمی از شبکه نسیم همراه شما خواهیم بود. 
این برنامه با حضور چهره‌های محبوب شامل هنرمندان، بازیگران خوانندگان، قهرمانان ورزشی و... تولید شده که در این فصل به همراه ۷ نفر از نزدیکان خود شامل اعضای خانواده، دوستان، همکاران و... به عنوان شرکت‌کننده در برنامه حضور یافته‌اند. در این فصل رویکرد تولیدکنندگان برنامه استفاده از نظرات مخاطبان برای ایجاد لحظاتی شاد و مفرح و کاملا متفاوت با فصل قبل بوده که در این راستا برنامه با محوریت دورهمی و در کنار آن گفت‌و‌‌گوی مجری برنامه، مهران مدیری با میهمانان همراه با طرح تعدادی سوال طراحی و تولید شده که این پرسش و پاسخ‌ها با لحظاتی بسیار شاد همراه است.  
قدیرکاشانی همچنین نوشته است: در این فصل حدود ۸۰ تیم در این مسابقه شرکت خواهند کرد که پس از هر برنامه امتیاز تیم مشخص و در پایان مسابقات به تیم دارای بالاترین امتیاز جایزه ویژه اهدا خواهد شد. 
تاکنون بیش از ۶۰ قسمت از این فصل ضبط شده و تولید برنامه تا پایان ۸۰ قسمت ادامه خواهد یافت.

 


Page Generated in 0/0052 sec