printlogo


کد خبر: 246904تاریخ: 1400/12/22 00:00
«دست مفسدان و سودجویان را قطع کنید» میدان مدیریتی وزارت اطلاعات باید دست نیروهای انقلابی باشد
دستور رئیسی به مدیران وزارت اطلاعات

رئیس‌جمهور دیروز با حضور در وزارت اطلاعات در دیدار با وزیر، مدیران و کارکنان این وزارتخانه به مناسبت هفته بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان(عج) ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات مجاهدانه کارکنان وزارت اطلاعات قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، سیدابراهیم رئیسی در این دیدار به تببین وظایف و ماموریت‌های خطیر وزارت اطلاعات پرداخت و با بیان اینکه با بی‌عدالتی مبارزه کنید و دست مفسدان و سودجویان را قطع کنید، خاطرنشان کرد:  میدان مدیریتی وزارت اطلاعات باید دست نیروهای انقلابی باشد. شما باید تلاش کنید فساد کمتر شود و به اجرای عدالت برسیم. هیچ بی‌عدالتی را برنتابید و با حساسیت با بی‌عدالتی مبارزه کنید تا این بی‌عدالتی ریشه‌کن شود. فقر، فساد و تبعیض نباید در کشور باشد و زیبنده نظام اسلامی نیست. وزارت اطلاعات باید در کنار آسیب‌شناسی برای آسیب‌زدایی نیز پیشگیری کند.
رئیسی با بیان اینکه دستگاه اطلاعاتی در دولت مردمی باید با مشارکت عموم مردم، اطلاعات ۸۰ میلیونی باشد، تصریح کرد: انقلابی اندیشیدن، انقلابی عمل کردن و تحت تاثیر سیاست‌بازان قرار نگرفتن از ویژگی‌های نیروهای وزارت اطلاعات است.
رئیس‌جمهور ضمن اشاره به اینکه امروز برای پیشرفت وزارت اطلاعات نیازمند تحول در رویکردها، فرآیندها و سازوکارها هستیم، تاکید کرد: مراقب نفوذ و ایجاد انحراف توسط دشمن باشید.

Page Generated in 0/0064 sec