printlogo


کد خبر: 246913تاریخ: 1400/12/23 00:00
اخبار

تیزر نوروزی مسابقه «کهکشان» منتشر شد
 
تیزر مسابقه «کهکشان» که قرار است سری جدید آن ایام نوروز از تلویزیون پخش شود، منتشر شد. به گزارش فارس، یکی از برنامه‌های ویژه شبکه ۵ سیما در ایام نوروز، مسابقه تلویزیونی کهکشان است که قرار است هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از این شبکه پخش شود. 
در همین راستا دیروز تیزر رسمی «کهکشان» منتشر شد که خبر از حال و هوای نوروزی این برنامه می‌دهد. به گفته تولیدکنندگان این برنامه، بازی‌های «تتریس» و «سفینه فضایی» ۲ آیتم جدیدی هستند که در ایام نوروز به این برنامه اضافه شده‌اند که تصاویر آنها در تیزر مسابقه هم مشخص است. همچنین اضافه شدن بازیگران متناسب با حال و هوای نوروزی هم یکی دیگر از عناصری است که به این مسابقه داستانی افزوده شده است. کهکشان هر شب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پخش شده و روز بعد ساعت ۸ صبح و ۱۵:۳۰ بازپخش می‌شود. 
***
«بفرمایید فروردین» با شاعران شهرستان ادب
شب شعر «بفرمایید فروردین» امروز در مؤسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، این برنامه به مناسبت نزدیک شدن ایام نوروز و همچنین به مناسبت اعیاد شعبانیه، ساعت ۱۶ در مؤسسه شهرستان ادب برگزار می‌شود؛ ناصر فیض، محمود اکرامی‌فر، اسماعیل امینی، علی داودی، علی‌محمد مؤدب، قادر طراوت‌پور، محمود حبیبی‌کسبی، محمدمهدی سیار، فریبا یوسفی، میلاد عرفان‌پور، افسانه غیاثوند و نغمه مستشار‌نظامی از جمله شاعرانی هستند که در این برنامه حضور دارند. 
***
آوای جادویی در تلوبیون پلاس
مسابقه استعدادیابی «آوای جادویی» از پنجشنبه ۲۶ اسفند همزمان با شب نیمه‌شعبان به صورت هفتگی و رایگان از تلوبیون پلاس پخش می‌شود. به گزارش «وطن‌امروز»، آوای جادویی مسابقه بزرگ استعدادیابی به تهیه‌کنندگی محمد طهرانی است که در آن محمد اصفهانی، رضا صادقی، رضا یزدانی و سیدمحمد معتمدی به عنوان مربی/ داور و علیرضا افکاری به عنوان مدیر هنری این مسابقه حضور دارند. علی اوجی هم اجرای این مسابقه را بر عهده دارد. 
این مسابقه همزمان با شب نیمه‌شعبان و میلاد باسعادت امام زمان(عج) به صورت رایگان در تلوبیون پلاس پخش خواهد شد. نخستین قسمت این برنامه پنجشنبه ۲۶ اسفند در تلوبیون پلاس در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد و سایر قسمت‌ها به شکل هفتگی در این پلتفرم منتشر خواهد شد. 
آوای جادویی نخستین بخش از بسته عیدانه تلوبیون پلاس در نوروز ۱۴۰۱ است که به ۲۰ میلیون کاربر اپلیکیشن تلوبیون ارائه می‌شود. مخاطبان می‌توانند از طریق سایت یا اپلیکیشن تلوبیون، بدون اشتراک (به صورت رایگان) و با اینترنت نیم‌بها (داخلی) به این مسابقه و صدها محتوای دیگر دسترسی پیدا کنند. برنامه‌های دیگر بسته عیدانه تلوبیون در روزهای آینده اطلاع‌رسانی خواهد شد. 
***
تفاهم‌نامه همکاری انتشارات ایرانی با «دارالمحجه البیضا»
در حاشیه برگزاری شصت‌و‌‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت، تفاهم‌نامه همکاری و تبادل اطلاعات بین مرکز ترجمه و نشر المصطفی و انتشارات دارالمحجه البیضا لبنان با رعایت ضوابط حقوقی و بین‌المللی منعقد شد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، در حاشیه برگزاری شصت‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین مرکز ترجمه و نشر «المصطفی» و انتشارات «دارالمحجه البیضا» لبنان در غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران امضا شد. این تفاهم‌نامه با حضور حجت‌الاسلام نوبخت (مدیر مرکز ترجمه و نشر المصطفی)، حسین‌علی سبزه (مدیر غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه کتاب بیروت) و احمد الخرسا (مدیر انتشارات دارالمحجه البیضا) به امضا رسید. 
در این تفاهم‌نامه درباره همکاری و تبادل اطلاعات بین ۲ ناشر با رعایت ضوابط حقوقی و بین‌المللی و همچنین تقویت همکاری‌های دوجانبه برای تبادل آثار عربی و فارسی تأکید شد. بر اساس توافق صورت‌گرفته میان ۲ طرف، مقرر شد هر ناشر نمایندگی رسمی ناشر مقابل در کشور مربوطه باشد.  

Page Generated in 0/0052 sec