printlogo


کد خبر: 247018تاریخ: 1400/12/25 00:00
اخبار

کابل برق ساعت داربی را تغییر می‌دهد؟
مسؤول کمیته مسابقات لیگ برتر گفت: حضور طرفداران فوتبال برای تماشای داربی پایتخت قطعی شده است اما ساعت آن هنوز نامشخص است. سهیل مهدی با اشاره به ادامه صحبت‌ها درباره زمان برگزاری داربی ۹۸ پایتخت بین استقلال و پرسپولیس گفت: تمام تلاش ما این است که بازی ساعت ۱۷:۳۰ شروع شود اما مشکلاتی در زیرساخت‌های مربوط به مصرف برق در ورزشگاه آزادی وجود دارد که اگر حل نشود ساعت داربی را تغییر می‌دهیم. درباره کابل‌کشی‌های برق نگرانی‌هایی وجود دارد که سازمان برق این تضمین را داده است که مشکلی پیش نمی‌آید اما باید ببینیم در نهایت این مساله به طور قطعی حل می‌شود یا خیر. مسؤول کمیته مسابقات لیگ برتر از حضور قطعی تماشاگران در داربی خبر داد و گفت: حضور ۳۰ درصدی تماشاگران به قوت خود باقی است. از فردا (امروز چهارشنبه) هم بلیت‌فروشی اینترنتی شروع می‌شود، البته برخی مشکلات در سامانه وجود داشت که حل شد. خوشبختانه در ایستگاه‌های کنترل بلیت در ورزشگاه مرحله به مرحله همه مسائل چک می‌شود و مشکلی پیش نخواهد آمد تا هواداران مجددا در ورزشگاه بدون مشکل حضور پیدا کنند. 
***
هشدار دولت بریتانیا به هواداران چلسی درباره حمایت از آبراموویچ
دولت بریتانیا اقدام هواداران چلسی در حمایت از رومن آبراموویچ را مورد انتقاد قرار داد. به گزارش راشاتودی، پس از مسدود شدن دارایی رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی توسط دولت بریتانیا، فروش باشگاه چلسی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. آبراموویچ ابتدا سعی کرد مدیریت را به متولیان باشگاه بسپارد تا اینکه هفته گذشته تایید کرد به دنبال فروش باشگاه قهرمان اروپا و جهان است. هواداران چلسی پس از سر دادن شعارهایی در حمایت از رومن آبراموویچ در ورزشگاه از سوی دولت انگلیس اخطار گرفتند در صورت تکرار این اتفاق در بازی‌های بعدی چلسی احتمالا جریمه‌هایی در انتظار هواداران چلسی خواهد بود و ممکن است این تیم مجبور به بازی پشت درهای بسته شود. سخنگوی دولت انگلیس رفتار تماشاگران را کاملا نامناسب خواند. رومن آبراموویچ، مالک روس باشگاه اخیرا توسط دولت انگلیس تحریم شد. مقامات بریتانیا رومن آبراموویچ را در فهرست تحریم‌ها قرار دادند و تمام دارایی‌های او را مسدود کردند. باشگاه به انجام مسابقات و پرداخت بدهی‌های خود در محدوده زمانی تعیین شده ادامه می‌دهد اما قادر به فروش بلیت و کالا نخواهد بود. علاوه بر این، چلسی از خرید بازیکنان جدید و تمدید قراردادهای موجود منع شده است. بریتانیا آبراموویچ را متهم کرده است با ولادیمیر پوتین مرتبط است که در بی‌ثبات کردن اوکراین و تضعیف و تهدید تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین نقش داشته است. این در حالی است که آبراموویچ پیوسته هرگونه ارتباط با رئیس‌جمهور روسیه را رد کرده است. این بدان معناست که آبراموویچ تا زمانی که تحریم‌ها اعمال می‌شود حق فروش باشگاه را که طبق گزارش‌ها ۴ میلیارد پوند (5.3 میلیارد دلار) ارزش دارد، نخواهد داشت، مگر اینکه دولت انگلیس این روند را کنترل کند. 
***
شکایت رژیم صهیونیستی از یونس محمود و فدراسیون فوتبال عراق به فیفا
فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی از کاپیتان سابق تیم ‌ملی فوتبال عراق و فدراسیون فوتبال این کشور به خاطر خط زدن پرچم این رژیم در دیدار دوستانه‌ اخیر فیفا شکایت کرد. به گزارش اسپورت عراق، اخیرا دیدار دوستانه‌ای بین اسطوره‌های عرب و منتخب ستارگان جهان در دوحه برگزار شد. یونس محمود پرچم رژیم صهیونیستی را که روی پیراهن تیم منتخب اعراب بود، خط زد. فدراسیون فوتبال رژیم صهیونیستی اعلام کرد از یونس محمود و فدراسیون فوتبال عراق به دلیل این رفتار به فیفا شکایت کرده است! 
***
توقف منچسترسیتی به سود لیورپول
منچسترسیتی برابر کریستال پالاس متوقف شد. در ادامه دیدارهای هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن کریستال پالاس در خانه به دیدار منچسترسیتی رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. به این ترتیب سیتی با یک بازی بیشتر 4 امتیاز بیشتر از لیورپول دارد و کورس قهرمانی داغ‌تر از قبل شد. 
***
جلسه مهدوی‌کیا و ماجدی با صالحی‌امیری
کادر فنی تیم ‌ملی امید و سرپرست فدراسیون فوتبال امروز جلسه‌ای را با رضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک برگزار می‌کنند. بعد از حل مشکلات کادر فنی تیم ‌ملی امید و امضای قرارداد مهدوی‌کیا و دستیارانش و از طرفی برکناری عزیزی‌خادم و روی کار آمدن میرشاد ماجدی، امروز جلسه‌ای مشترک با رضا صالحی‌امیری برگزار خواهد شد تا در آستانه شروع اردوی تیم ‌ملی امید، نسبت به شرایط این تیم، تصمیمات و حمایت‌های لازم اتخاذ شود. تیم ملی فوتبال امید به جهت حضور در مسابقات آسیایی و بازی‌های المپیک، جزو اولویت‌های کمیته ملی المپیک است و همواره حمایت‌های لازم از این تیم برای موفقیت در آسیا یا صعود به المپیک انجام می‌شود. در این زمینه هم امروز جلسه‌ای میان کادر فنی و مدیریتی این تیم با حضور ماجدی و صالحی‌امیری برگزار خواهد شد. عقد قرارداد مهدوی‌کیا و تامین بودجه مورد نیاز برای حضور او و دستیارانش، از سوی کمیته ملی المپیک صورت گرفته. پیش از این فدراسیون فوتبال توان و شرایط لازم برای این همکاری را نداشت. تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران شهریورماه سال آینده راهی بازی‌های آسیایی خواهد شد و ۲ سال بعد، در انتخابی المپیک پاریس شرکت می‌کند و همه امیدوارند این تیم بتواند به حسرت ۴۸ ساله فوتبال ایران در صعود به المپیک خاتمه دهد.

Page Generated in 0/0056 sec