printlogo


کد خبر: 247046تاریخ: 1400/12/25 00:00
اخبار

سردار قاآنی: 
صهیونیست‌ها شب‌ها با ترس و لرز می‌خوابند
فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع فرماندهان و پاسداران این نیرو به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران با تمام ابزارها اشاره و تصریح کرد: میدان جنگ، میدان افت‌و‌خیز است و عرصه مقابله و ایستادگی در برابر قدرت‌های جنایتکار افتخارآفرین است. 
به گزارش مهر، سردار اسماعیل قاآنی با اشاره به اقدام قاطعانه و درس‌آموز سپاه در هدف قرار دادن مقر راهبردی توطئه رژیم جعلی صهیونیستی در اربیل و پاسداشت شهادت 2 تن از پاسداران مدافع حرم گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، اکنون به قدری ذلیل شده است که شب‌ها با ترس و لرز می‌خوابند و نگرانند مبادا بیدار شوند و بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی را از دست داده باشند. فرمانده نیروی قدس با اشاره به نمایش قدرت موشکی - پهپادی مقاومت اسلامی لبنان و ضعف رژیم صهیونیستی در برابر آن گفت: سید مقاومت، سیدحسن نصر‌الله با صراحت از ظرفیت بالای تولید و ساخت موشکی پهپادی حزب‌الله لبنان گفت و این برای رژیم صهیونیستی بسیار وحشت‌آفرین و کشنده است، چرا که آنها سال‌ها تبلیغ گنبد آهنین خود را برای فروش به دیگر کشورها می‌کردند اما هواپیمای شناسایی بدون‌سرنشین تولید جوانان غیور حزب‌الله لبنان از روی گنبد آهنین سرزمین‌های اشغالی عبور کرده و به سلامت به پایگاه خود باز می‌گردد. 
سردار قاآنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران اوکراین و قدرت پوشالی آمریکا گفت: اگر امروز در اوکراین هم این حوادث در حال وقوع است، یکی از دلایل مهم و اساسی آن که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند، وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است.
***
الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه
آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فرمانده ‌کل سپاه برگزار شد. 
به گزارش تسنیم، آیین الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه روز گذشته با حضور سرلشکر حسین سلامی، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسؤولان عالی‌رتبه نیرو‌های مسلح برگزار شد. 
در این مراسم انبوهی از تجهیزات و سامانه‌های موشکی و شناوری با قابلیت‌ها و ویژگی‌های عملیاتی جدید به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه اضافه شد. ماندگاری و تاب‌آوری،‌ افزایش سرعت تا 95 نات و همچنین قابلیت حمل و شلیک موشک از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد شناورهای جدید راکت‌انداز، موشک‌انداز و شناسایی نیروی دریایی سپاه است. ارتقای برد و قابلیت مانورپذیری موشک‌ها، گریزپذیری از جنگ الکترونیک و افزایش قدرت انفجار و تخریب نسبت به سامانه‌های قبلی نیز از ویژگی‌های سامانه‌های جدید موشکی الحاق‌شده به نیروی دریایی سپاه است. در هشتمین مرحله الحاق تجهیزات تخصصی دفاعی به نیروی دریایی سپاه برای نخستین بار زیرسطحی‌های هوشمند به سازمان رزم نیرو الحاق شدند که آغاز فصلی جدید از توان و قدرت نظامی در مأموریت‌ها به ‌شمار می‌رود.  
***
فرمانده‌ کل سپاه: 
دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم
 
فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم»، گفت: همه ما سربازان امام و رهبرمان هستیم و آموخته‌ایم باید قوی باشیم. 
به گزارش تسنیم، سرلشکر حسین سلامی، در هشتمین آیین الحاق تجهیزات شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در نظام جهان، جایی برای ضعیفان نیست و اگر نظام و کشوری ضعیف باشد، حیثیت و شرافتش غارت می‌شود، به این خاطر که اشرار عالم به ملت‌های ضعیف رحم نمی‌کنند و آنها را فرو می‌ریزند. 
سلامی با اشاره به اینکه مستکبران عالم تنها زبان قدرت را می‌فهمند و به آن احترام می‌گذارند، ادامه داد:‌ این تجربیات گرانسنگ که محصول خون شهیدان است،‌ به‌طور قطع برای ما مهم و درس‌آموز و حاوی این پیام است که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود. 
وی در ادامه تأکید کرد: همت و تلاش فرزندان دانشمند ایران اسلامی و عنایات و امدادهای الهی به آنان در توان‌افزایی دفاعی کشور اعم از پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه‌های زیرسطحی هوشمند، دست متجاوزان و دشمنان ایران اسلامی را قطع کرده است. 
وی با تأکید بر اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند،‌ تحریم معنایی ندارد، اظهار کرد: برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند،‌ حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی‌اثر و خنثی کرده‌اند. 
سلامی با ابراز اینکه «جوان و نو شدن قدرت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است»، تصریح کرد: روش‌های جدید در قدرت‌افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر‌سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح، بالاسطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.  

Page Generated in 0/0058 sec