printlogo


کد خبر: 247050تاریخ: 1400/12/25 00:00
فرمانده‌ کل سپاه:
دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم

فرمانده‌ کل سپاه پاسداران با بیان اینکه «دست متجاوزان و دشمنان ایران ‌را قطع می‌کنیم»، گفت: همه ما سربازان امام و رهبرمان هستیم و آموخته‌ایم باید قوی باشیم. 
به گزارش تسنیم، سرلشکر حسین سلامی، در هشتمین آیین الحاق تجهیزات شناوری، موشکی و زیرسطحی به نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در نظام جهان، جایی برای ضعیفان نیست و اگر نظام و کشوری ضعیف باشد، حیثیت و شرافتش غارت می‌شود، به این خاطر که اشرار عالم به ملت‌های ضعیف رحم نمی‌کنند و آنها را فرو می‌ریزند. 
سلامی با اشاره به اینکه مستکبران عالم تنها زبان قدرت را می‌فهمند و به آن احترام می‌گذارند، ادامه داد:‌ این تجربیات گرانسنگ که محصول خون شهیدان است،‌ به‌طور قطع برای ما مهم و درس‌آموز و حاوی این پیام است که باید قدرتمند باشیم تا امنیت‌مان در همه حوزه‌ها حفظ شود. 
وی در ادامه تأکید کرد: همت و تلاش فرزندان دانشمند ایران اسلامی و عنایات و امدادهای الهی به آنان در توان‌افزایی دفاعی کشور اعم از پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه‌های زیرسطحی هوشمند، دست متجاوزان و دشمنان ایران اسلامی را قطع کرده است. 
وی با تأکید بر اینکه برای کسانی که دشمن را می‌شناسند،‌ تحریم معنایی ندارد، اظهار کرد: برای جوانان ما که این تجهیزات را در عصر تحریم‌های شدید و ظالمانه دشمن ساخته‌اند،‌ حصارهای تحریم سست است و آنان تحریم را بی‌اثر و خنثی کرده‌اند. 
سلامی با ابراز اینکه «جوان و نو شدن قدرت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است»، تصریح کرد: روش‌های جدید در قدرت‌افزایی نظام اسلامی برای ما مهم است که امروز با الحاق زیر‌سطحی‌های هوشمند،‌ هندسه قدرت نیروی دریایی سپاه یعنی سطح، بالاسطح، زیرسطح و خشکی، کامل شد.  

Page Generated in 0/0056 sec