printlogo


کد خبر: 247126تاریخ: 1401/1/14 00:00
پربیننده‌ترین‌های تلویزیون در نوروز اعلام شدند
رضایت 86 درصدی مردم از «زیرخاکی»

بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، «عصر جدید» و «زیرخاکی» پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیون در ایام عید نوروز بودند. به گزارش «وطن‌امروز»، بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات صدا و سیما، از میان همه برنامه‌های نوروزی پخش‌شده از رسانه ملی، در نگاه مخاطبان تلویزیون، برنامه‌ استعدادیابی «عصر جدید» و مجموعه طنز «زیرخاکی» به عنوان پربیننده‌ترین‌های تلویزیونی به شمار می‌روند. ویژه‌برنامه تحویل سال عصر جدید با 82.3 درصد مخاطب و 86.5 درصد رضایت پربیننده‌ترین برنامه تحویل سال امسال شد. ویژه‌برنامه عیدانه «عموپورنگ» و «فرمول یک» هم در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» از شبکه 3 سیما، در حال حاضر پرمخاطب‌ترین برنامه عیدانه تلویزیون به شمار می‌رود. در میان مجموعه‌های نوروزی رتبه اول متعلق به فصل سوم مجموعه «زیرخاکی» با 69.2 درصد بیننده و 86.3 رضایت مخاطب است. مجموعه‌های «نجلا۲» و «پلاک۱۳» از شبکه ۳ سیما رتبه‌های دوم و سوم را دارند. 
در گزارش دیگری که پنجم فروردین‌ماه درباره مخاطبان تلوبیون اعلام شده نیز مخاطبان توجه ویژه‌ای به «گاندو 2»، «ستایش 3» و «پایتخت 5» داشته‌اند. بنا بر آخرین آمار منتشرشده از سوی مدیران صداوسیما درباره تلویزیون تعاملی تلوبیون، این پلتفرم ۲۰ میلیون نصب در دستگاه‌های هوشمند و بیش از ۴۰ میلیون «IP» منحصربه فرد تا پایان سال ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده است. 
مردم در تلوبیون چه برنامه‌هایی تماشا می‌کنند
مطابق آخرین آمار مشاهده کاربران تلوبیون، فصل دوم سریال «گاندو» با ۳۹ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۱۴۳ بار مشاهده در صدر آمار پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلوبیون قرار دارد. پس از مجموعه «گاندو ۲»، «ستایش ۳» با ۳۱ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۵۵۴ بار مشاهده در رده دوم پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلوبیون قرار گرفته است. پس از «ستایش ۳»، ششمین مجموعه پایتخت با ۳۰ میلیون و ۸۳۶ هزار و ۵۶۳ مشاهده، در جایگاه سومین مجموعه ایرانی پرمخاطب در سایت تلوبیون قرار گرفته است. مجموعه‌های «پایتخت ۵» و «احضار» به ترتیب با ۲۷ میلیون و ۹۴۸ هزار و ۱۶ میلیون و ۳۳۸ هزار بیننده در رده‌های چهارم و پنجم مجموعه‌های پربیننده‌ ایرانی سایت تلوبیون قرار گرفتند. در رده‌های بعدی پربیننده‌ترین سریال‌های سایت تلوبیون نیز نام مجموعه‌های «بچه مهندس ۴»، «دلدادگان»، «پدر»، «خانه امن» و «بچه مهندس ۳» به چشم می‌خورد. همچنین انیمیشن «بچه رئیس» و قسمت شانزدهم «پایتخت۵» و قسمت پانزدهم همین مجموعه در صدر جدول پربازدیدترین‌های تلوبیون جای گرفتند. انیمیشن «بچه رئیس» پخش شده از شبکه پویا با ۲ میلیون و ۳۴۵ هزار و ۴۱۹ بازدید، قسمت شانزدهم مجموعه «پایتخت ۵» با یک میلیون و ۹۰۳ هزار و ۱۹۳ بازدید و قسمت پانزدهم «پایتخت ۵» با یک میلیون و ۶۱۲ هزار و ۴۸۸ بار مشاهده، به ترتیب در رده‌های اول تا سوم پربیننده‌ترین قسمت‌های مشاهده شده در تلوبیون قرار گرفتند. در دسته‌بندی محتوای کودکان، مجموعه «کلبه عمو پورنگ» در شبکه دوم سیما با ۴۲ میلیون و ۴۸۹ هزار و ۶۳۶ بار مشاهده، رکورددار مشاهده یک مجموعه در میان مجموعه‌های موجود در تلوبیون است. پس از این مجموعه، «تروترو» با ۱۹ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۲۸۵ و انیمیشن «مهارت‌های زندگی» با ۱۹ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۲۲۲ بار مشاهده در رده‌های دوم و سوم پربیننده‌ترین‌های بخش کودکان قرار گرفتند.

Page Generated in 0/0082 sec