printlogo


کد خبر: 247127تاریخ: 1401/1/14 00:00
پذیرفته‌شدن استعفای ویل اسمیت از « اسکار»
اسکار بی‌خیال تنبیه نمی‌شود

حاشیه‌سازی‌هایی شبیه آنچه ویل اسمیت در جریان اختتامیه اسکار رقم زد، حالا تنها دستاویز اسکار برای رسانه‌ای شدن است؛ حاشیه‌هایی که همچنان ادامه دارد تا اسکار را در صدر اخبار سینمایی نگه دارد. به گزارش «وطن‌امروز»، به فاصله چند روز از برگزاری اختتامیه اسکار، ویل اسمیت به خاطر حمله به کریس راک در مراسم اهدای جوایز اسکار، از آکادمی اسکار استعفا کرد. 
ورایتی در این باره نوشت: در حالی که ویل اسمیت به دلیل حمله به کریس راک در مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۲ با احتمال اخراج یا تعلیق از آکادمی روبه‌رو شده، پیش از صدور هر حکمی، از آکادمی استعفا کرد. این استعفا در حالی انجام شده که این بازیگر همزمان با گرفتن نخستین اسکار بازیگری، با شدیدترین بحران زندگی حرفه‌ای خود روبه‌رو شده و اسکار را نیز به دلیل این حرکت، در موقعیت سختی قرار داده است. 
اسمیت در متن استعفایش رفتار خود در مراسم اسکار را تکان‌دهنده، دردناک و غیرقابل توجیه خوانده و گفته است هر نوع انتخاب تنبیهی آکادمی را می‌پذیرد. وی تاکید کرده این رفتار وی بر دیگر برندگان اسکار 94 سایه افکنده است. 
دیوید روبین، رئیس آکادمی اسکار نیز بلافاصله به استعفای وی پاسخ مثبت داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد: استعفای فوری آقای ویل اسمیت را از آکادمی علوم و هنرهای تصویری دریافت کردیم و آن را می‌پذیریم. پیش از جلسه بعدی هیات‌مدیره نیز که ۱۸ آوریل است به روند بررسی انضباطی این رفتار وی به دلیل نقض استانداردهای اسکار ادامه می‌دهیم. 
 

Page Generated in 0/0055 sec