printlogo


کد خبر: 247130تاریخ: 1401/1/14 00:00
اخبار

تصمیم جیم کری برای بازنشستگی جدی است
 
جیم کری گفته است درباره بازنشستگی تقریبا جدی است و فکر می‌کند به حد کافی کار کرده است. به گزارش «وطن‌امروز»، بازی در «سونیک خارپشت ۲» ممکن است آخرین فعالیت سینمایی جیم کری در دنیای بازیگری باشد. بازیگر سرشناس کانادایی در گفت‌وگو با یک نشریه سینمایی اظهار کرد قصد دارد پس از حضور در دنباله «سونیک» از بازیگری کناره‌گیری کند و در این باره بسیار جدی است. ‌کری که برای معرفی «سونیک خارپشت ۲» در مصاحبه حضور یافته بود، افزود: بازنشسته می‌شوم؟ احتمالاً بله! در این باره تقریباً جدی هستم. البته به یک چیزهای هم بستگی دارد، مثلاً اگر فیلمنامه‌ای نوشته شده با جوهر طلایی را بیاورند که دیدنش برای مردم واقعاً مهم باشد، شاید راه را ادامه دهم اما آنچه مسجل است مدتی استراحت خواهم کرد. کری گفت: زندگی آرام این روزهایم را دوست دارم و واقعاً از گذاشتن رنگ روی بوم لذت می‌برم و این زندگی معنوی را دوست دارم و - شاید از سلبریتی دیگری در طول زمان نشنیده باشید- احساس می‌کنم به اندازه کافی دارم. به اندازه کافی کار کرده‌ام. برای من کافی است. 
البته طرفداران کری عادت دارند که وی مدت‌های طولانی استراحت کند و خبری از وی نباشد. در واقع بازی در «سونیک خارپشت» در سال ۲۰۲۰ نخستین نقش مهم این بازیگر پس از بازی در دنباله «احمق و احمق‌تر» در سال ۲۰۱۴ بود. وی به‌تازگی در سریال کمدی شوتایم «شوخی» که در ۲ فصل جداگانه و در ۲۰ قسمت پخش شد بازی کرد. این کمدین همچنین در ۶ قسمت از برنامه «شب شنبه زنده» در سال ۲۰۲۰ در نقش جو بایدن ظاهر شد. 
 
انتشار «دشمن، پشت دروازه‌های شهر» 
 
کتاب «دشمن، پشت دروازه‌های شهر (روایت مقاومت مردمی آبادان – ۱۳۵۹)» توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس منتشر شد. به گزارش «وطن امروز»، کتاب «دشمن، پشت دروازه‌های شهر» روایت مقاومت مردمی آبادان توسط انتشارات مرکز اسناد و تحقیقات سپاه و به قلم نعمت‌الله سلیمانی‌خواه منتشر و راهی بازار نشر شده است. کتاب حاضر بخش‌هایی از تاریخ پرافتخار آبادان، بویژه در دوران معاصر، یعنی سال‌های مبارزه مردم آبادان در راه پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی و مبارزه با دشمنان داخلی پس از وقوع انقلاب و دست آخر فرو رفتن در گرداب جنگی ۸ ساله و خانمان‌سوز تحلیل شده است. خوانندگان با مطالعه این کتاب به این نکته مهم و اساسی پی خواهند برد که آبادان اگر چه در روزهای پر فراز و نشیب پایداری و مقاومت، زخم‌های کاری شمشیر دشمن را بر پهلوی خود دید اما با سلحشوری و دلاوری مردمانش همواره از مهلکه سخت جان سالم به در برد و دشمن را در باتلاق‌های شوره‌زار خود مدفون کرد و اینکه به طور قطع و یقین تاریخ حیات ملت‌ها چنین مردمی را کمتر به خود دیده است. این کتاب در 5 فصل مشتمل بر آتش زیر خاکستر، نبرد پشت دروازه‌های شهر، دشمن پشت دروازه‌های شهر، یورش به دشمن و خاتمه به قلم نعمت‌الله سلیمانی‌خواه در شمارگان یکصد نسخه توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع‌مقدس منتشر شد. 
 
عاطفه میرسیدی مجری برنامه افطار شبکه 5
 
تهیه‌کننده «هیوا» از اجرای دکتر عاطفه میرسیدی برای این برنامه افطار که از شبکه 5 پخش می‌شود خبر داد. حسین فرزندی، تهیه‌کننده تلویزیون که امسال تهیه‌کنندگی برنامه افطار شبکه ۵ را با نام «هیوا» برعهده دارد، درباره این برنامه بیان کرد: «هیوا» نگاه متفاوتی به موضوع خانواده دارد و بناست برنامه را هر شب از کربلا پخش کنیم، دلیل انتخاب کربلا هم فضای متفاوتی بود که این مکان معنوی در ماهی معنوی رقم می‌زد. وی درباره ویژگی‌های این برنامه اظهار کرد: ما می‌خواستیم در فرم ثابت برنامه‌های ماه رمضان تغییری ایجاد کنیم و این دلیل دیگری بود که سراغ لوکیشن کربلا رفتیم تا برنامه را از آنجا روی آنتن ببریم. تهیه‌کننده انیمیشن «سفر عشق» با اشاره به دیگر تمایزهایی که برای برنامه «هیوا» در نظر گرفته‌اند، گفت: در این راستا دکوری متمایز تدارک دیده شد و سراغ خانم عاطفه میرسیدی برای اجرا رفتیم؛ چهره‌ای که مخاطب او را می‌شناسد و حالا قرار است برنامه‌ای در حوزه خانواده اجرا کند. تهیه‌کننده در ادامه بیان کرد: علیرضا خوش‌بیان هم کارگردانی این مجموعه را برعهده دارد که «قرنطینه» از جمله تجربه‌های اوست و همچنین اتاق فکری داریم که برنامه براساس آن پیش می‌رود. ویژه‌برنامه افطار «هیوا» در مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی و گروه اجتماعی شبکه 5 سیما تهیه شده است که از نخستین روز ماه مبارک رمضان، حوالی افطار در فضایی متمایز با اجرای عاطفه میرسیدی، میزبان میهمانانی است و با قصه‌ها و روایتی متفاوت از زندگی خانواده‌های ایرانی روی آنتن می‌رود. 

Page Generated in 0/0105 sec