printlogo


کد خبر: 247208تاریخ: 1401/1/16 00:00
خدمات مناطق و نواحی شهر تهران ۲۴ ساعته می‌شود

مناطق و نواحی شهرداری تهران برای فعالیت ۳ شیفته آماده می‌شوند و همچنین خدمات حوزه مالی و شهرسازی تا ساعت‌های شب فعال خواهد بود. برای مقدمات این اقدام ماه‌ها کار مطالعاتی انجام شده است و مدیریت شهری تهران می‌خواهد به شکل شبانه‌روز به مردم خدمت کند. 
به گزارش «وطن‌‌امروز»، علیرضا زاکانی، شهردار تهران روز گذشته در دیدار با سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان این مطلب گفت: ما در مقطعی قرار داریم که عبور از این مقطع برای ما، رقبا و دشمنان ما سرنوشت‌ساز است و آن هم مقطع تحقق شعارهای انقلاب اسلامی است. 
وی ادامه داد: جذابیت اصل شعارهای انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته دلربایی کرده و دشمن همواره تلاش بیهوده کرده است که با ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی (به خیال باطل خود)، مردم را از نظام روی‌گردان کند. 
شهردار تهران با تاکید بر این نکته که شکل مدیریت را در شهرداری مدیریت مشارکتی قرار دادیم و بشدت معتقد به تشکیل قرارگاه در سطوح مختلف هستیم تا با هم‌نشینی موارد جدیدی خلق کنیم، بیان کرد: در مجموعه شهرداری تهران گفتمان خود را بر خدمت و پیشرفت قرار دادیم و حیات خود را به مشارکت و پیوستگی می‌دانیم که در این زمینه اصیل‌ترین و امین‌ترین مجموعه‌ها، سپاه و بسیج هستند. 
وی با اشاره به تشکیل قرارگاه اجتماعی در شهر تهران افزود: در قرارگاه اجتماعی که در شهر تهران تشکیل شده است، ۲۳۱ مورد در ۱۸ جلسه مصوب شد که ۸۲ درصد آن اجرایی شده است. 
زاکانی ادامه داد: اعلام کردیم تمام بخش‌های زندگی مردم به ما ربط دارد و به تبع آن معیشت مردم نیز به ما مربوط است، به عنوان مثال در همین ایام در بخش میوه و تره‌بار نرخ برخی اقلام شکست. 
وی بیان کرد: در شهر تهران به ۲۶۳ مجموعه تره‌بار ۳۲ مجموعه اضافه شد و امسال نیز یکصد مجموعه اضافه می‌شود و سال بعد هم یکصد مجموعه دیگر اضافه خواهد شد و در مجموع شاهد فعالیت ۵۰۰ مجموعه تره‌بار خواهیم بود.

Page Generated in 0/0064 sec