printlogo


کد خبر: 247379تاریخ: 1401/1/21 00:00
زمان انتشار فصل دوم «بازی مرکب» مشخص شد

کارگردان و نویسنده سریال «بازی مرکب» اعلام کرد فصل دوم این سریال تا سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. این سریال کره‌ای در زمان پخش پربیننده‌ترین سریال نتفلیکس بود. 
به گزارش «وطن‌امروز»، هوانگ دونگ هیوک که در جشنواره بین‌المللی تلویزیون در شهر کن فرانسه حاضر شده بود، عنوان کرد در حال نگارش فیلمنامه فصل دوم «بازی مرکب» است و امیدوار است تا سال ۲۰۲۴ ساخت این سریال را به پایان رسانده و آن را آماده پخش کند. سریال «بازی مرکب» داستان چند شهروند کره‌جنوبی است که برای به دست آوردن مبلغی هنگفت بازی‌های سنتی کودکانه را با هم انجام داده و با یکدیگر رقابت می‌کنند اما سرنوشت بازنده‌های این بازی، مرگ است. 
سریال «بازی» مرکب در ماه نخست نمایشش از نتفلیکس با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شد به‌طوری که در اواسط اکتبر بیش از ۱۴۲ میلیون نفر از مشترکان نتفلیکس آن را دیده بودند. این استقبال نشان داد مخاطبان به ساخت ادامه سریال رغبت دارند. 
هوانگ دونگ هیوک گفته است فیلمنامه «بازی مرکب» را در سال ۲۰۰۹ نوشته و قصد داشته از آن یک فیلم بلند سینمایی استخراج کند اما این فیلمنامه ۱۰ سال روی کامپیوتر او مانده و خاک خورده است چون هیچ کس حاضر نشد آن را بخرد تا اینکه نتفلیکس در سال ۲۰۱۶ در کره‌جنوبی در دسترس قرار گرفت. 
هوانگ دونگ هیوک این سریال را بازتاب جامعه رقابتی‌ای می‌داند که در آن زندگی می‌کنیم و می‌گوید این سریال داستان بازنده‌هاست؛ کسانی که با چالش‌های زندگی روزمره دست و پنجه نرم می‌کنند و جا می‌مانند، در حالی که برنده‌ها پیشرفت می‌کنند. همه ما در مقطعی از زمان این بازی‌های ساده و کودکانه را انجام داده‌ایم و یکی از سرگرمی‌های محبوب ما در دوران بچگی بازی مرکب بود که در این بازی تیمی، گروه مهاجمان مسیر خود را در یک محوطه به شکل ماهی مرکب باز می‌کنند و از سوی دیگر مدافعان در تلاش برای توقف پیشروی آنها هستند. 
کارگردان کره‌ای منبع الهام و نقطه آغاز ساخت سریال «بازی مرکب» را فکر کردن به این موضوع عنوان کرد که اگر بزرگسالان این بازی را انجام دهند چگونه خواهد بود؟ سریال «بازی مرکب» که اواسط سپتامبر عرضه شد درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری شرکت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند. 
گفتنی است، بعد از ساخت ادامه «بازی مرکب»، هوانگ دونگ هیوک یک فیلم بر اساس داستانی از اومبرتو اکو - نویسنده ایتالیایی- می‌سازد که آن هم موضوعی جنایی دارد. 

Page Generated in 0/0067 sec