printlogo


کد خبر: 247438تاریخ: 1401/1/22 00:00
اخبار

ترکیب تیم ملی کشتی آزاد مشخص شد
ترکیب تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در مغولستان مشخص شد. رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای ۳ و ۴ اردیبهشت‌ در شهر اولان‌باتور مغولستان برگزار می‌شود. بر این اساس ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات به شرح زیر است:
۵۷ کیلوگرم: رضا مومنی
۶۱ کیلوگرم: داریوش حضرتقلی‌زاده
۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد
۷۰ کیلوگرم: محمدمهدی یگانه‌جعفری
۷۴ کیلوگرم: یونس امامی
۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی
۸۶ کیلوگرم: محسن مصطفوی
۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور
۹۷ کیلوگرم: محمدحسین محمدیان
۱۲۵ کیلوگرم: یدالله محبی
سرمربی: پژمان درستکار
مربیان: مصطفی میرعمادیان، احسان امینی، بهنام احسان‌پور و اباذر اسلامی
بر این اساس با نظر سرمربی تیم ملی اردوی پایانی مسافران مغولستان از ۱۸ فروردین آغاز شده و تا ۲۸ فروردین‌ زمان اعزام ادامه خواهد داشت. 
***
خطر بزرگ در کمین امیری
مصدومیت هافبک ملی‌پوش پرسپولیس حضور او در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را نیز می‌تواند تحت تاثیر قرار دهد. به گزارش مهر، وحید امیری به علت آسیب‌دیدگی از ناحیه مهره‌های کمر همچون دیدار با هوادار در لیگ برتر غایب است تا دوران مصدومیت خود را پشت سر بگذارد. از قرار معلوم مشکل مهره‌های کمر امیری جدی‌تر از همیشه است و این بازیکن به طور قطع تا پایان اردیبهشت نمی‌تواند برای پرسپولیس بازی کند. در صورتی که او در تست‌های بعدی پرسپولیس نیز احساس درد شدید داشته باشد، همچنان به استراحت خود ادامه خواهد داد تا احتمال حضورش در هفته‌های پایانی لیگ برتر نیز کمتر از همیشه شود. مصدومیت امیری از ناحیه مهره‌های کمر قدیمی بوده اما این بازیکن ترجیح داد با توجه به بازی‌های فشرده تیم ملی و پرسپولیس بازی کند اما پس از قطعی شدن صعود تیم به جام‌جهانی و درد بیش از حد معمول در آخرین اردوی تیم ملی تصمیم به درمان خود گرفت. باید دید مصدومیت کهنه و طولانی‌مدت امیری تأثیری بر حضور او در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر خواهد داشت یا این بازیکن دومین دوره حضور خود در جام‌جهانی ۲۰۲۲ را تجربه می‌کند. 
***
جزئیات برخورد رونالدو با کودک اوتیسمی در ورزشگاه
کریستیانو رونالدو با هواداری که اوتیسم داشت درگیر شد و مادر این کودک از ستاره پرتغالی انتقاد کرد. به گزارش گاردین، منچستریونایتد در هفته سی‌و‌دوم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یک گل برابر اورتون شکست خورد. رونالدو که بعد از این بازی بسیار عصبی بود، با هوادار اورتون برخورد تندی داشت. زمانی که رونالدو و بازیکنان یونایتد قصد ترک زمین را داشتند، رونالدو با این فرد برخورد داشت. مادر هوادار اورتون درباره جزئیات این حادثه گفت: وقتی بازی تمام شد، بازیکنان منچستریونایتد شروع به ترک زمین کردند. وقتی آنها از کنار زمین رد شدند، دقیقا در کنار تونل بودیم. پسرم در حال فیلمبرداری از همه آنها بود. رونالدو جوراب‌هایش را پایین انداخته بود و پایش خونریزی می‌کرد. پسرم موبایلش را پایین آورد تا ببیند چه چیزی است، حتی حرفی نزد ولی رونالدو به دست او ضربه زد و گوشی را گرفت. من داشتم گریه می‌کردم. هنوز هم می‌لرزم. جیکوب پسرم در شوک کامل بود. او اوتیسم دارد، بنابراین تا زمانی که به خانه بازگشت کاملا این قضیه را هضم نکرده بود که چه اتفاقی افتاده است. او بسیار ناراحت است. سارا کلی همچنین فاش کرد ملی‌پوش پرتغالی الگوی پسرش است. او در پایان گفت: او یک پسر اوتیسمی است و توسط یک بازیکن فوتبال مورد تعرض قرار گرفته است. من به عنوان یک مادر به این موضوع نگاه می‌کنم. 
***
سرمربی خلیج‌فارس ماهشهر: به ما شگفتی‌ساز نگویید، مدعی هستیم‌
سرمربی تیم خلیج‌فارس ماهشهر صحبت‌های جالبی را در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان بیان کرد. بعد از صعود تاریخی خلیج‌فارس ماهشهر به جمع 4 تیم برتر جام حذفی، موسی قنواتی، سرمربی این تیم در کنفرانس خبری حاضر شد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود. قنواتی صحبت‌هایش را اینگونه آغاز کرد: روز گذشته هم اعلام کردم عنوان شگفتی‌ساز برای بازی‌های اول و دوم است اما ما حالا مدعی هستیم، چون در نیمه‌نهایی حضور داریم. موسی قنواتی با تاکید بر مدعی بودن خلیج‌فارس ماهشهر توضیح داد: حریفان باید به ما احترام بگذارند و به‌ عنوان یک مدعی به ما نگاه کنند؛ بعد از 5 بازی به پنالتی رسیدیم. برای هر لحظه از بازی برنامه‌ریزی کرده بودیم، حتی پنالتی‌ها، چون پیش‌بینی می‌کردیم کارمان با تیم بزرگ مس به اینجا کشیده شود. اگر 50 پنالتی هم می‌زدیم شرایط همین‌گونه پیش می‌رفت. سرمربی خلیج‌فارس ماهشهر با تمجید از نمایش شاگردانش گفت: برد ما کاملا فنی بود و به چیزی که مستحقش بودیم رسیدیم. شاگردانم فعل خواستن را صرف کردند. تمام نقاط قوت حریف را بستیم و به جمع 4 تیم برتر ایران رسیدیم و به این موضوع افتخار می‌کنیم. قنواتی در واکنش به رقبای احتمالی تیمش در نیمه‌نهایی جام حذفی پاسخ داد: قبلا گفته بودیم که برای ما فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی می‌کنیم؛ ما به تمام تیم‌ها احترام می‌گذاریم اما حالا بقیه هم باید به ما احترام بگذارند. استقلال خوزستان، هوادار، نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان را شکست دادیم. وی افزود: باید از عنایتی، استاد خودم هم تشکر کنم که با تیمش به ماهشهر آمد تا نخستین تیم لیگ برتری باشد که اینجا با ما بازی کرد. مس هم از جمله تیم‌های پولدار لیگ برتر است که توانستیم آنها را هم شکست دهیم؛ برای من این مهم است که شاگردانم به خودباوری رسیده‌اند و دست و پا بسته نبودند. 

Page Generated in 0/0058 sec