printlogo


کد خبر: 247572تاریخ: 1401/1/25 00:00
تحقیقی پیرامون مافیای گوشت
Godfather of gav

ویروس جهش‌یافته مافیای گوشت (mafiavid-22) که یکی از هزاران جهش ویروس اصلی مافیا (godfather) است، به تازگی توسّط رئیس انجمن صنفی گاوداران کشور معرّفی شده است. تأثیر اصلی این ویروس خطرناک افزایش قیمت گوشت در بین جوامع است.
طبق آزمایشاتی که اخیراً روی 2500 گاو گوشت‌ده (barbeque gav) انجام شده است، این ویروس هیچ علائم خاصّی در گاو زبان‌بسته
(close language) به‌وجود نمی‌آورد. محقّقان در ابتدا با توجّه به قیمت بالای گوشت گاو مبتلا (1900000 R; oh my god)، انتظار داشتند این ویروس گوشت گاو را تبدیل به طلا کند؛ یا منجر به حرف زدن گاو شود؛ یا گاو را پرنده کند و...، تا قیمت بالای گوشت گاو توجیه شود. امّا در کمال ناباوری گوشت گاو مبتلا هیچ خاصیّت عجیب و غریبی نداشت.
دانشمندان حتّی گوشت یک گاو محلّی سالم (masht hasan’s gav) و گوشت یک گاو مبتلا را کباب کردند، ولی باز هم تفاوتی بین مزّه دو گوشت وجود نداشت. در آخر دریافتند این ویروس خارج از بدن گاو شکل می‌گیرد و در حقیقت از خون مردم تغذیه می‌کند. این کشف باعث شد، این فرضیه شکل بگیرد که ویروس مافیا اولین بار در بدن زالوها به‌وجود آمده است؛ ولی اتّحادیه زالوها به‌سرعت با ارائه استدلال‌های علمی، این فرضیه را رد کرد. تحقیقات برای کشف منشأ پیدایش ویروس مافیا بر روی شغال‌ها، گرگ‌ها، لاشخورها و سایر جانوران خونخوار همچنان ادامه دارد.
دانشمندان هنوز داروی قطعی برای درمان گرانی گوشت پیدا نکرده‌اند، ولی معتقدند تنها راه پیشگیری از گسترش ویروس مافیا، برخورد قاطع قضایی (choob in astin) است. محقّقان به‌تازگی تحقیقاتی روی شهروندان سویا و تخم‌مرغ‌خوار (badbakht daneshjoo) انجام داده‌اند و دریافتند که این قشر از جامعه شباهت ظاهری زیادی به تخم‌مرغ و سویا پیدا کرده‌اند؛ درنتیجه دانشمندان هشدار دادند که درصورت عدم برخورد قاطع با مافیای گوشت، عدّه زیادی از مردم به سویاخواری و تخم‌مرغ‌خواری مفرط روی خواهند آورد و به‌تدریج و با تغییر ژنوم ملّت، نسل‌های آینده همگی شبیه تخم‌مرغ خواهند شد.
 

Page Generated in 0/0050 sec