printlogo


کد خبر: 247610تاریخ: 1401/1/27 00:00
۳ قومیت بزرگ جنوب مقابل دوربین «بریم بسازیم»
تعامل با مردم، محور برنامه تلویزیونی

مجید عزیزی یکی از کارگردانان رئالیتی‌شوی «بریم بسازیم» که فصل سوم آن روزهای فرد ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود، سراغ 3 قومیت بزرگ کشور در جنوب کشور می‌رود. به گزارش «وطن‌امروز»، مجید عزیزی رئالیتی‌شوی«بریم بسازیم» را در ۳ روستای شمال خوزستان یعنی روستای دوبندار شهرک امام رضا، روستای خماط شوش و روستای پامنار دزفول ضبط کرده است. 
عزیزی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرده است: جمعیت استان خوزستان از ۳ قومیت بزرگ فارس، لر و عرب تشکیل شده است که به‌ عنوان ویژگی منحصر به‌فرد آن شناخته می‌شد. ما نیز در برنامه سعی کردیم این ۳ قومیت را پوشش دهیم. این کارگردان درباره چگونگی یافتن سوژه‌های حاضر در برنامه اظهار کرد: پیش از تولید برنامه، با یک تیم پژوهشی متشکل از کارگردان، نویسنده، سوژه‌یاب و... به محل مورد نظر می‌رویم، آنجا نیز توسط رابط‌های محلی با مردم صحبت می‌کنیم، آنها افرادی را به ما معرفی می‌کنند، ما نیز سوژه‌های مورد نظر را می‌بینیم و از میان آنها به انتخاب می‌پردازیم تا در برنامه‌ریزی تولید و سناریو آورده شوند. اولویت ما برای انتخاب از میان سوژه‌ها نیز جذاب بودن، متفاوت بودن آن با سوژه‌های قبلی، نحوه تعامل‌ و علاقه‌شان برای شرکت در برنامه است. 
او در پایان درباره تاثیر «بریم بسازیم» و لازمه ساخت آن تاکید کرد: هر برنامه‌ای همراه با تاثیراتی است که «بریم بسازیم» نیز مستثنا نیست. این برنامه می‌تواند به مردم الگو گرفتن از کسب‌و‌کارهای موجود را نمایش دهد. همچنین در این فصل مرکز نیکوکاری «بریم بسازیم» ایجاد شده است تا مردم از طریق آن بتوانند به سوژه‌های مورد نظر کمک کنند تا با آنها در ارتباط باشیم.  

Page Generated in 0/0062 sec