printlogo


کد خبر: 247623تاریخ: 1401/1/27 00:00
اخبار

حمایت آجورلو از  مجیدی
مدیرعامل استقلال از سرمربی تیمش حمایت کرد. مصطفی آجورلو در گفت‌وگویی درباره حواشی بعد از بازی با نساجی گفت: من باور دارم این استقلال شایستگی‌های زیادی دارد که بخوبی آن را نشان خواهد داد و هواداران پرشورش را به آرزو و خواسته‌ای که در این فصل دارند، می‌رساند. نتیجه بازی نساجی بر خلاف روند دیدار بود و تناسبی با فوتبالی که ارائه شد، نداشت و با وجود شایستگی و توانمندی و موقعیت‌های گلزنی، به هدفی که داشتیم نرسیدیم و یک جام از دست رفت. وی ادامه داد: باشگاه با اعتماد و اعتقاد کامل در کنار کادر فنی و بازیکنان تیم قرار دارد و همه ما در یک مسیر سخت و سرنوشت‌ساز به حرکت در راه قهرمانی ادامه خواهیم داد. من به فرهاد مجیدی و تک‌تک بازیکنان و اعضای تیم استقلال اطمینان و اعتماد دارم که راه مانده تا قهرمانی را با قدرت و انگیزه فراوان طی خواهند کرد. این تیم کارهای بزرگی را انجام داده و توان کارهای بزرگ‌تر را هم دارد. 
***
وقتی عموی آقای مدیر هزینه‌های پرسپولیس را می‌داد!
معاون سابق باشگاه پرسپولیس در جریان پرونده بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان سابق این تیم به این باشگاه بدهکار شده است. رادوشوویچ به دلیل اتفاقاتی که رخ داد و پس از فسخ قرارداد با پرسپولیس برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرد. با رأی فیفا باشگاه پرسپولیس مبلغ ۸۶۶ هزار یورو که ۲۵ میلیارد تومان می‌شود باید به این دروازه‌بان کروات بپردازد. در همین رابطه ابراهیم شکوری، معاون سابق باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تنخواه و هزینه‌ها در زمان حضورم در باشگاه پرسپولیس، در اختیار من بود و بخش مالی، پول را به من می‌داد و من این پول را به رادو می‌دادم و به نوعی من رابط بین باشگاه و رادوشوویچ برای پرداخت پول بودم. بهمن‌ سال ۱۳۹۹ مبلغ ۱۸ هزار یورو به رادو دادم که طبق همه پرداختی‌ها، از او امضا و رسید می‌گرفتم. این مبلغ را من به این دروازه‌بان پرداخت کردم اما اینکه در واحد مالی پرسپولیس ثبت شده یا نه را نمی‌دانم. به همین خاطر من را بابت این مبلغ بدهکار کرده‌اند! وی ادامه داد: ما ۲۳ روز برای لیگ قهرمانان آسیا در گوآی هند بودیم و باشگاه مبلغی را به عنوان تنخواه در اختیار من قرار داده بود. در همان مقطع باشگاه مبلغی در حدود ۵ یا ۱۰ درصد را در تهران به حساب بازیکنان واریز کرد اما از آنجایی که ما نمی‌توانستیم به حساب رادو پول واریز کنیم، من از همان تنخواه ۱۲ یا ۱۵ هزار یورو به این دروازه‌بان پرداخت کردم. همانجا از رادوشوویچ رسید گرفتم و خوشبختانه تمام اسناد و مدارک را در اختیار باشگاه قرار دادم اما نمی‌دانم چرا به این اسناد رسیدگی نشده و من بدهکار شدم! شکوری خاطرنشان کرد: در برخی مواقع که باشگاه با مشکلات مالی روبه‌رو بود، من با هزینه شخصی یا با قرض گرفتن از عمویم هزینه‌هایی انجام می‌دادم و در صورتی که به اسناد مالی به صورت درست رسیدگی شود، شاید من طلبکار هم بشوم. برای رسیدگی به این مسائل چند بار به باشگاه نامه نوشتم و حتی در دوران مدیریت آقای سمیعی هم این مسائل را پیگیری کردم اما هنوز رسیدگی کامل به این موضوع انجام نشده و من همچنان به پرسپولیس بابت پولی که به رادو داده و سند آن را هم دارم، بدهکارم. وی در پایان در پاسخ به این سوال که در زمان مدیریت جعفر سمیعی در پرسپولیس چقدر پول به رادوشوویچ پرداخت شده، گفت: همه اسناد و مدارک وجود دارد و فکر می‌کنم ما ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار یورو به این دروازه‌بان پول دادیم. 
***
یورو نیوز: ایران می‌تواند انگلیس و آمریکا را غافلگیر کند
سایت یورونیوز نوشت تیم ملی فوتبال کشورمان می‌تواند در جام‌جهانی ۲ هم‌گروه خود را غافلگیر کند. سایت شبکه تلویزیونی «یورونیوز» در گزارشی درباره گروه B جام‌جهانی 2022 قطر که تیم ملی فوتبال ایران هم در آن قرار دارد، نوشت: «منصفانه است که بگوییم گروه B دارای داستان‌های خبری فراوان است تا ما را تا جام‌جهانی 2022 قطر درگیر کار خبری نگه دارد. انگلیس، ایران، ایالات متحده و برنده پلی‌آف اروپایی (ولز، اسکاتلند، اوکراین) گروه B را تشکیل می‌دهند که بازی‌های این گروه از روز افتتاحیه مسابقات آغاز می‌شود. بیایید نگاهی دقیق‌تر به تیم‌های تشکیل دهنده گروه بیندازیم. انگلیس کشوری است که مردم آن دیوانه فوتبال هستند؛ کشوری که 56 سال است جامی کسب نکرده است. درگیری بین آمریکا و ایران هم به طور مداوم در داخل و خارج از زمین رخ می‌دهد». در ادامه این گزارش با اشاره به اینکه سبک بازی ایران تغییر کرده، آمده است: «انتظار می‌رود حمایت هواداران از ایران در قطر در بالاترین حد خود باشد. هوادارانی که به قطر سفر می‌کنند، می‌توانند انتظار تیمی هجومی‌تر از تیم دفاعی کارلوس کی‌روش در جام‌های‌جهانی 2014 و 2018 داشته باشند». 
در بخش پایانی این گزارش می‌خوانیم: «انگلیس ممکن است بخت اول صعود از گروه B باشد اما ما آمریکا را که سال 1950 انگلیس را شکست داد و سال 2010 هم یک امتیاز از آنها گرفت، به دقت زیر نظر خواهیم داشت. ایران هم می‌تواند هر دو تیم را غافلگیر کند و نیم‌نگاهی هم به تیمی خواهیم داشت که از پلی‌آف اروپایی به این گروه جذاب می‌آید که یکی از تیم‌های ولز، اسکاتلند یا اوکراین خواهد بود». 

Page Generated in 0/0063 sec