printlogo


کد خبر: 247707تاریخ: 1401/1/29 00:00
فیلم «پدر استو» با تم مذهبی ساخته شد
والبرگ و گیبسون در یک قاب

مارک والبرگ، بازیگر سرشناس آمریکایی با صرف میلیون‌ها دلار از دارایی شخصی‌اش فیلم «پدر استو» را ساخت. 
این فیلم جدید روایگر داستانی واقعی از زندگی استوارت لانگ است که به عنوان بوکسوری آماتور فعالیت می‌کرد و در نهایت راه کلیسا را در پیش گرفت و کشیش شد. به گزارش «وطن‌امروز»، والبرگ که در این فیلم در کنار مل گیبسون نقش‌آفرینی هم کرده گفت این فیلم چیزی بیش از یک پروژه بازیگری برایش بوده و میلیون‌ها دلار از دارایی شخصی‌اش را صرف ساخته شدن این فیلم کرده است. 
وی افزود به نوعی تلاشی که مل گیبسون برای ساخته شدن «مصایب مسیح» کرد و با صرف ۳۰ میلیون دلار از پول خودش آن فیلم را ساخت موجب شد تا وقتی تهیه‌کننده‌ای نیافت خودش پا پیش بگذارد و فیلمی را که برایش ارزش داشت بسازد. «پدر استو» از ۱۳ آوریل در سینماهای آمریکا اکران خود را شروع کرده و در نخستین نوبت اکرانش از نمایش در ۲۷۹۹ سالن سینما 1.5 میلیون دلار فروش داشته است. 
گفته شده امتیاز ۴۳ درصدی در سایت راتن تومیتوز احتمال جذب تماشاگر بیشتر برای تماشای این فیلم را پایین می‌آورد. رزالین راس همسر مل گیبسون فیلمنامه این فیلم را نوشته و نخستین تجربه کارگردانی وی هم هست. 
ساخت این فیلم از سال ۲۰۱۶ مطرح شد و والبرگ اعلام کرده بود قصد بازی در این فیلم زندگینامه‌ای را دارد. والبرگ برای بازی در این فیلم ۱۴ کیلوگرم در ۶ هفته وزن اضافه کرد و روزی ۷ هزار کالری مصرف کرد تا در بخش دوم زندگی این شخصیت نیز بازی کند. 
 

Page Generated in 0/0064 sec