printlogo


کد خبر: 247720تاریخ: 1401/1/29 00:00
پیام نیازمند بعد از آتش‌بازی طارمی:
این دردنا‌ترین شب زندگی‌ام بود

هواداران فوتبال در ایران احساس دوگانه‌ای در قبال دیدار پورتو و پورتیموننزه در لیگ پرتغال داشتند؛ هر گلی که طارمی می‌زد، یک حس غرور و شادی در خود داشت اما از سوی دیگر، حضور نیازمند در دروازه حریف، غم بزرگی در پی داشت. بعد از مدت‌ها نیمکت‌نشینی، وقتی لاین‌آپ پورتیموننزه برابر پورتو اعلام شد و نام پیام نیازمند به عنوان دروازه‌بان این دیدار مشخص شد یک حس فوتبالی فوق‌العاده برای هواداران فوتبال در ایران شکل گرفت. دروازه‌بان و مهاجم ملی‌پوش ایرانی در پرتغال و در لیگ این کشور روبه‌روی یکدیگر قرار می‌گرفتند و این می‌توانست اتفاق مهمی تلقی شود.  این گلر ملی‌پوش اما در بازی توان مقابله با مهاجمان حریف را نداشت و در نهایت تسلیم هت‌تریک مهدی طارمی شد و شکست 7 گله تیمش را پشت سر گذاشت؛ اتفاقی که از آن به عنوان یک شب تلخ و دردناک یاد می‌کند. او درباره بازی کردنش گفت: «در تمام این روزها و ماه‌ها با بالاترین انگیزه و توان فنی تلاش کردم تا به جایگاه ثابت برسم. شاید از بدشانسی من بود که این بازی را تجربه کنم. جای توجیه و بهانه ندارد، ما واقعا بد بودیم و نتیجه آن هم این شکست سنگین بود. 
می‌توانم الان بگویم ترکیب ما تغییرات زیادی داشت و 8 بازیکن اصلی تیم از ترکیب خارج شده بودند که عمده آنها هم نفرات تدافعی تیم بودند. مسلما شما بدون مدافعان اصلی بویژه در پست مدافع میانی نمی‌توانید به نتیجه دلخواه برسید.  نیازمند درباره نتیجه توضیح داد: پورتو قدرت اول فوتبال پرتغال محسوب می‌شود. بازیکنان شاخصی در همه پست‌ها دارد و البته همان‌طور که گفتم بدشانسی من بود که در بدترین موقعیت برابر آنها قرار گرفتم؛ غیبت مهره‌های اصلی تیم و برهم خوردن ساختار دفاعی. مسلما مقابل بهترین تیم پرتغال و یکی از برترین‌ها در اروپا، بازی کردن بدون مدافع میانی اصلی سخت است و نمی‌توان نتیجه‌ای بهتر از این برای آن پیش‌بینی کرد.
گلر ملی‌پوش ایرانی درباره برخورد مهدی طارمی با خودش گفت: برخوردی سخت‌تر و خشن‌تر از زدن 3 گل انتظار داشتید؟ [باخنده] واقعا بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او از لحظه ورود به زمین در چهره‌اش انگیزه موج می‌زد و می‌دانستم کار سختی دارم. بابت پیام‌های دلگرم‌کننده‌ای که دریافت کردم از تمام دوستانم تشکر کنم؛ کسانی که مرا باور دارند و اتفاقات فوتبالی را متوجه می‌شوند. باید دستم را روی زانوهایم بگذارم و بار دیگر بلند شوم. مسیر درازی در پیش است. قبول دارم شب دردناک و تلخی برایم بود. آینده مسلما اتفاق روشنی برایم قرار داده است و به آن ایمان دارم. شرایط در آینده تغییر خواهد کرد و کار من این است که دست از تلاش برندارم.

Page Generated in 0/0061 sec