printlogo


کد خبر: 247739تاریخ: 1401/1/29 00:00
رئیس‌جمهور در نشست هم‌اندیشی با علما و روحانیون:
اجازه عقبگرد نداریم

گروه سیاسی: رئیس‌جمهور با بیان اینکه احیای امید و اعتماد عمومی با اقدام و عمل شدنی است، گفت: محکوم به موفقیت هستیم؛ نه می‌توانیم توقف کنیم و نه اجازه عقبگرد داریم. 
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در نشست هم‌اندیشی با جمعی از علما و روحانیون با بیان اینکه شخصا ارتباط با علما را فرصتی مغتنم برای دولت می‌دانم، گفت: دولت تلاش کرده در سطوح مختلف با علما و نهاد روحانیت ارتباط داشته باشد و از نظرات و مشورت‌های آنان بهره بگیرد. 
رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه امروز به لطف خدا امید و انتظار مثبت از دولت به وجود آمده است که باید با اقدام و عمل تثبیت شده و ارتقا یابد، افزود: ارتقای این امیدواری به معنای تبدیل آن به مشارکت، نشاط و سرمایه اجتماعی است و دولت در این مسیر گام برمی‌دارد. 
وی تبدیل امیدواری به سرمایه اجتماعی را در گرو روایت صحیح از اقدامات انجام‌شده دانست و گفت: امروز جنگ روایت‌هاست و دشمن تلاش دارد روایت مخدوش خود را از مسیر ۴۰ ساله انقلاب در ذهن مردم جا بیندازد اما بهترین و منصفانه‌ترین روایت در دسترس از آنچه در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و مسیری که باید در ادامه طی کنیم، در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تبیین شده است و دولت مردمی صراحتا اعلام کرده این بیانیه را مبنای تمام اقدامات و برنامه‌های خود می‌داند. 
رئیسی با استقبال از پیشنهاد ایجاد هماهنگی و هم‌افزایی بین نهادهای تبیینی و تبلیغی دولتی، حاکمیتی، غیردولتی و مردمی، گفت: در این دولت تمام ظرفیت‌های نظام در بخش‌های مختلف حاکمیتی و دولتی در کنار هم قرار گرفته و خطایی که در گذشته در جدا کردن نهادهای انقلابی از نهادهای دولتی اتفاق افتاده بود اصلاح شده است. 

Page Generated in 0/0087 sec