printlogo


کد خبر: 247838تاریخ: 1401/1/31 00:00
اخبار

فرمانده کل سپاه در دیدار با امیر سرلشکر موسوی:
دشمن از وحدت بین ارتش و سپاه عصبانی است
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد ارتش با فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد. 
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این دیدار با تبریک روز ارتش به فرمانده کل، کارکنان و خانواده‌های معظم آنان گفت: امروز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران با همه وسعت و عظمتی که دارد، در حوزه‌های مختلف تجهیزاتی و تخصصی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و این حرکت با فرماندهی خوب جنابعالی رو به جلو و پیشرفت است. 
وی درباره رابطه عمیق و دوستانه ارتش و سپاه گفت: دشمن از اخوت، برادری و وحدت بین ارتش و سپاه بیمناک و عصبانی است، لذا همواره روی موضوعات تفرقه‌انگیز بین ارتش و سپاه بسیار متمرکز شده و به طور دائمی در جست‌وجوی آن است نشان دهد یک شکاف و اختلافی بین روابط ما وجود دارد اما غافل از اینکه ما در نیروهای مسلح به واسطه برادری، فرهنگ، دیدگاه و اعتقادات یک خانواده بزرگ هستیم و امروز وحدت نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به واسطه فرماندهی رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و حضور فرماندهان مومن و متعهد در ۲ سازمان از جایگاه بالایی برخوردار است و به سبب این همدلی و اتحاد خدا را شاکریم. 
فرمانده کل سپاه گفت: ارتش امروز یک ساختار دفاعی بسیار محکم برای کشور است و بنده گرمای محبت کارکنان ارتش و حتی خانواده‌های محترم ایشان را نسبت به سپاه بسیار قوی احساس می‌کنم. حضور فرماندهان ارتش بویژه شخص فرماندهی محترم کل ارتش در پادگان‌ها و اماکن نظامی سپاه برای ما و کارکنان بسیار خوشایند و به مثابه صله رحم است که تاثیرات بسیار خوبی در پیوند ۲ ارگان دارد. 
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش نیز ضمن خوشامدگویی و خیر‌مقدم به فرمانده کل سپاه گفت: از پیام محبت‌آمیز و پرمحتوای شما برای تبریک روز ارتش بسیار سپاسگزارم و از حضورتان نیز در مجموعه ارتش تشکر می‌کنم. امروز این سطح از وحدت و همدلی و یکپارچگی بین نیروهای مسلح بسیار شیرین و خوشحال‌کننده است و حضرت آقا خطاب به بنده نسبت به مواضعی که ارتش در قبال سپاه و حمایت از آن دارد بارها تاکید و اشاره فرموده‌اند. 
***
آغاز فعالیت مجدد سفارت ایران در اوکراین
منوچهر مرادی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کی‌یف در توئیتی نوشت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در اوکراین از ۱۸ فروردین ۱۴۰۱ فعالیت مجدد خود را در شهر کی‌یف آغاز کرده است. وی یادآور شده: فعالیت سفارت طی روزهای پس از جنگ، چه در داخل اوکراین و چه با استقرار موقت در مولداوی هرگز متوقف نشد و اکنون همکاران در محل سفارت در کی‌یف آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز هستند. 
***
کمیته حمایت از فلسطین ریاست‌جمهوری:
تعرض‌ به مسجدالاقصی نتیجه عادی‌سازی روابط با صهیونیست‌هاست
کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست‌جمهوری در بیانیه‌ای جنایات جدید صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی را محکوم کرد. 
در بخشی از این بیانیه آمده است: «این کمیته همچنین به رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهد دست از تعرض به مردم روزه‌دار و اهانت به مسجدالاقصی بردارد. بی‌شک این اقدامات نه‌تنها موجب خلاصی صهیونیست‌ها از بحران‌هایی که در ذات این رژیم وجود دارد نمی‌شود، بلکه باعث تعمیق کینه‌ها شده و آتش جنگ را بیش از پیش شعله‌ور می‌کند. از علمای بلاد اسلامی، آزاداندیشان و آزادی‌خواهان جهان نیز می‌خواهیم ظلم‌های آشکار اشغالگران را ببینند و برای دفاع از حق مشروع و طبیعی مردم بی‌دفاع فلسطین به میدان بیایند. 
همچنین به سران کشورهایی که زیر بار عادی‌سازی ننگین روابط با رژیم صهیونیستی رفتند و آنها که این وسوسه را دارند، می‌گوییم صحنه‌های امروز قدس را ببینند و بدانند تعرض‌های مکرر صهیونیست‌ها به اماکن مقدسه و مردم بی‌پناه بیت‌‌المقدس، نتیجه بی‌عملی، انفعال و خیانت آنان است».
***
ادعای منابع غربی درباره هشدار ایران به رژیم صهیونیستی
یک منبع غربی مدعی شد ایران طی پیامی با واسطه به رژیم صهیونیستی، درباره بانک اهداف این رژیم که می‌تواند هدف قرار گرفته شود، هشدار داده است. 
به گزارش فارس، حساب توئیتری «اینتل اسکای» که در زمینه تحلیل خطرات و ریسک‌های بین‌المللی، ردیابی پروازهای جهانی و اخبار ویژه بحران‌های مختلف فعالیت می‌کند، مدعی شد ایران در پیامی با واسطه به رژیم صهیونیستی، درباره بانک اهداف این رژیم که می‌تواند هدف قرار گرفته شود، هشدار داده است. 
اینتل اسکای در توئیتی ادعا کرد:‌ «ایران از طریق واسطه‌های اروپایی به اسرائیل پیام داده و تصاویر مکان‌های ذخایر تمام تسلیحات بیولوژیک، شیمیایی و اتمی این رژیم را که می‌تواند در نخستین درگیری نظامی هدف قرار داده شود، ارسال کرده است».

Page Generated in 0/0082 sec