printlogo


کد خبر: 247895تاریخ: 1401/2/4 00:00
اخبار

بارگذاری نسخه جدید «درخت گردو» در تلوبیون پلاس
تلوبیون مرجع پخش زنده و آرشیو شبکه‌های صدا و سیمای ایران در واکنش به حواشی اخیر اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو» اطلاعیه‌ای را منتشر کرد. به گزارش روابط عمومی تلوبیون، اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان و به تهیه‌کنندگی مصطفی احمدی از نخستین روزهای سال ۱۴۰۱ به صورت رایگان در تلوبیون پلاس آغاز شده است. در روزهای گذشته حذف یک دیالوگ این فیلم باعث واکنش‌هایی شد. در واکنش به حواشی اخیر اکران آنلاین فیلم سینمایی «درخت گردو»، تلوبیون اعلام کرد: حذف یک دیالوگ خاص از این فیلم، به اشتباه صورت گرفته و نسخه کامل «درخت گردو» در تلوبیون پلاس بارگذاری شده است. متاسفانه بر اثر یک اشتباه، دیالوگ خاصی از این فیلم سینمایی در نسخه منتشر شده حذف شده که ضمن عذرخواهی، اکنون نسخه قانونی و دارای مجوزهای رسمی این فیلم سینمایی در تلوبیون پلاس بارگذاری شده و قابل دسترسی برای عموم مخاطبان است. 
***
پیش‌‌فروش فیلم‌های اکران عید فطر
در آستانه اکران فیلم‌های «انفرادی» و «لامینور» به عنوان فیلم‌های عید فطر، پیش‌فروش این آثار در سایت‌های خرید بلیت آغاز شده است. به گزارش «وطن‌امروز»، فیلم انفرادی در ژانر کمدی- اجتماعی، ساخته مسعود اطیابی است که بازیگرانی همچون رضا عطاران، مهدی هاشمی و احمد مهرانفر در آن ایفای نقش می‌کنند. این فیلم یکی از گزینه‌های اکران عید فطر است و از ۷ اردیبهشت روی پرده نقره‌ای سینما‌ها نمایش داده می‌شود. پیش‌فروش این فیلم تاکنون به ۷ میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسیده است. همچنین لامینور که جدیدترین ساخته داریوش مهرجویی است، همانند فیلم علی سنتوری چالش‌های زندگی یک موزیسین را که پردیس احمدیه آن نقش را بازی می‌کند، به تصویر می‌کشد. پیش‌فروش این فیلم نیز تاکنون ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بوده که باید دید با آغاز اکران آن از ۷ اردیبهشت، این رقم تا چه حد افزایش می‌یابد.گفتنی است «سگ‌بند» ساخته مهران احمدی با فروش نزدیک به ۲۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان همچنان صدرنشین فیلم‌های اکران‌ نوروزی است. فروش «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر نیز به ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است و فیلم «شادروان» ساخته حسین نمازی با فروش ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در جایگاه سوم اکران‌های نوروز قرار دارد. «روز صفر» سعید ملکان با بازی امیر جدیدی در نقش یک مامور امنیتی، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان فروش داشت و پس از آن «مرد بازنده» قرار دارد که ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان فروخت. «گل به خودی» با فروش ۵۰۰ میلیون و «قدغن» هم با فروش نزدیک به ۳۰۰ میلیون در جایگاه‌های پایین فروش سینما قرار دارند.
***
بازیگر فیلم Z درگذشت
ژاک پرَن، بازیگر فرانسوی فیلم‌هایی چون «سینما پارادیزو» و «Z» در ۸۰ سالگی درگذشت. به گزارش «وطن‌امروز»، ژاک پرَن بازیگر فرانسوی که در شماری از فیلم‌های به یادماندنی مانند «سینما پارادیزو» و «دختران جوان روشفور» بازی کرده بود و کارگردانی فیلمی چون «مهاجرت بالدار» را در کارنامه داشت، در ۸۰ سالگی از دنیا رفت. خانواده وی اعلام کردند وی پنجشنبه در پاریس درگذشت. پرن سال ۱۹۴۱ در پاریس متولد و از دهه ۱۹۵۰ وارد دنیای سینما شد و در بیش از ۷۰ فیلم نقش‌آفرینی کرد. وی همانقدر که در سینمای فرانسه شناخته‌شده بود، در سینمای ایتالیا هم محبوب بود و نخستین نقش اصلی خود را با بازی در کنار کلودیا کاردیناله در فیلم «دختری با یک چمدان» در سال ۱۹۶۱ به دست آورد. ژیل ژاکوب، رئیس سابق جشنواره فیلم کن در توئیتی با گرامیداشت این بازیگر از وی چنین یاد کرد: او جذابیت خالص بود و هر چیزی را که لمس می‌کرد موفق می‌شد. گوستاو گاوراس نیز از وی چنین یاد کرد: او یکی از ظریف‌ترین و بهترین تهیه‌کننده‌های فرانسوی بود. 
***
معاون سیما در پشت صحنه 2 سریال شبکه 3
معاون سیما از پشت صحنه سریال‌های «نجلا ۲» و «حکم رشد» از مجموعه‌های نمایشی شبکه ۳ بازدید کرد. به گزارش تسنیم، حمید شاه‌آبادی همزمان با آخرین روز تصویربرداری سریال «نجلا 2» در تهران، به بوستان ولایت رفت و با بازیگران و عوامل سریال در حال پخش شبکه ۳ گفت‌وگو کرد و به آنها خداقوت گفت. در این دیدار خیرالله تقیانی‌پور، کارگردان با ارائه گزارشی از سختی‌های ساخت این سریال و جزئیات اتمام کار به معاون سیما گفت: همراه با گروه تصویربرداری برای ضبط سکانس‌های پایانی سریال به بندر انزلی خواهیم رفت. شاه‌آبادی همچنین در تماس تلفنی با سعید سعدی، تهیه‌کننده که همراه با گروهی دیگر در پادگان نوژه در همدان در حال ضبط سکانس‌هایی از سریال‌ بودند گفت‌وگو کرد و در جریان تلاش‌شان نیز قرار گرفت. معاون سیما سپس کمی آن‌طرف‌تر سر لوکیشن سریال «حکم رشد» حاضر شد که در حال تصویربرداری بود. تاکنون حدود هزار و 170 دقیقه از این سریال تصویربرداری شده است. وی ضمن شنیدن گزارش روند ساخت این مجموعه از زبان حسن لفافیان، کارگردان با بازیگران و عوامل آن گفت‌وگو کرد. این مجموعه به کارگردانی حسن لفافیان و بر اساس فیلمنامه‌ای نوشته سعید نعمت‌الله هم‌‌اکنون مراحل پایانی تصویربرداری خود را می‌گذراند. 

Page Generated in 0/0065 sec