printlogo


کد خبر: 247940تاریخ: 1401/2/5 00:00
مادرانه‌های شهید رضا پناهی به چاپ بیست‌ونهم رسید
استقبال مخاطبان از «عارف 12 ساله»

کتاب «عارف ۱۲ ساله» شامل مادرانه‌های شهید رضا پناهی بتازگی توسط انتشارات شهید کاظمی به چاپ بیست‌ونهم رسیده است. به گزارش «وطن‌امروز»، رضا پناهی عارف ۱۲ ساله‌ای است که شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های ازخودگذشتگی را در عمر کوتاه خود به نمایش گذاشت؛ ستاره درخشان کلاس اول راهنمایی که عظمت روحی او به تنهایی می‌تواند عالمی را روشن کند. 
رضا پناهی، حقیقتی نورانی است که ایمان و ایثار و تعهد و عشق و پایبندی او به ارزش‌ها، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی برای تقویت باورهای دینی و ملی نوجوانان و جوانان است که این امر جزو اصلی‌ترین مسائل کشور محسوب می‌شود. در قسمتی از کتاب از زبان مادر رضا می‌خوانیم: رضا دل رئوفی داشت. خیلی مهربان بود. از بچگی تحمل ناراحتی و اشک کسی را نداشت؛ این را وقتی چانه خواهرش به واسطه یک شوخی شکافته و سپس بخیه شد فهمیدم. 
در قسمتی از وصیتنامه صوتی شهید رضا پناهی آمده است: هدف من از رفتن به جبهه این است که اولا به ندای «هل من ناصر ینصرنی» لبیک گفته باشیم و امام عزیز و اسلام را یاری کنیم و آن وظیفه‌ای که امام عزیزمان بارها در پیام‌ها تکرار کرده که «هر کس که قدرت دارد واجب است به جبهه برود» و من می‌روم تا به پیام امام لبیک گفته باشم. آرزوی من پیروزی اسلام و ترویج آن در تمام جهان است و امیدوارم که روزی به یاری رزمندگان، تمام ملت‌های زیر سلطه آزاد شوند.  

Page Generated in 0/0065 sec