printlogo


کد خبر: 247993تاریخ: 1401/2/6 00:00
اخبار

«نون خ ۴» تابستان کلید می‌خورد
تهیه‌کننده سریال «نون خ ۴» از آغاز تصویربرداری این مجموعه طنز از اواسط تابستان خبر داد و گفت: فصل چهارم این مجموعه برای نوروز و رمضان ۱۴۰۲ پخش خواهد شد. به گزارش «وطن‌امروز» مهدی فرجی، تهیه‌کننده سریال «نون خ» از برگزاری جلسات نهایی برای آغاز پیش‌تولید رسمی فصل چهارم این مجموعه به کارگردانی سعید آقاخانی خبر داد. فرجی با اشاره به آخرین وضعیت ساخت «نون خ ۴» گفت: مذاکرات نهایی با مسؤولان صداو‌سیما انجام شده و ساخت فصل چهارم قطعی است و همزمان در حال انجام مذاکره با عوامل هستیم تا پیش‌تولید رسمی فصل چهارم آغاز شود. وی اعلام کرد: احتمالا تصویربرداری فصل چهارم «نون خ» در اواسط تابستان آغاز خواهد شد. در این فصل بازیگران سرشناس جدیدی علاوه بر بازیگران فصل‌های گذشته به گروه ملحق می‌شوند. تهیه‌کننده «نون خ» خاطرنشان کرد: تاکنون محل ساخت سریال مشخص نشده است اما تلاش داریم فصل چهارم این مجموعه در یکی از استان‌های غرب کشور ساخته شود. فصل چهارم «نون خ» در نوروز و رمضان سال ۱۴۰۲ پخش می‌شود. 
***
4 فیلم پروانه نمایش گرفتند
شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه نمایش برای 4 فیلم موافقت کرد. به گزارش روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «لیپار» به تهیه‌کنندگی سعید خانی و کارگردانی حسین ریگی، «شیرجه بزرگ» به تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و کارگردانی کریم لک‌زاده، «نمور» به تهیه‌کنندگی سیدیاسر جعفری و کارگردانی داوود بیدل و «بی مادر» به تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و کارگردانی سیدمرتضی فاطمی موافقت کرد. 
***
اعلام جزئیات جشنواره فیلم شهر
مقررات خاص و جوایز بخش مسابقه فیلم‌های سینمایی هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر اعلام شد. به گزارش ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، کلیه فیلم‌های سینمایی و داستانی منطبق با موضوعات جشنواره که دارای پروانه ساخت سینمایی یا ویدئویی باشند، می‌توانند در این بخش حضور داشته باشند. بنا بر این گزارش، تاریخ تولید آثار جهت شرکت در جشنواره باید از نیمه دوم سال 1397 باشد و در هفتمین دوره جشنواره فیلم شهر نیز شرکت نکرده باشند. همچنین آن دسته از فیلم‌های سینمایی و ویدئویی بلند که قبل از برگزاری جشنواره اکران عمومی شده باشند، در صورت انتخاب در جدول نمایش جشنواره قرار نمی‌گیرند و فقط داوری می‌شوند. در این بخش ۲ تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به «بهترین فیلم» برای تهیه‌کننده و «بهترین اثر» با محوریت تهران‌شناسی و تهران‌نگاری و 5 دیپلم افتخار به همراه جایزه نقدی به «بهترین فیلمنامه»، «بهترین بازیگر نقش اول زن»، «بهترین بازیگر نقش اول مرد»، «بهترین دستاورد فنی یا هنری» و «بهترین کارگردانی» اهدا خواهد شد. 

Page Generated in 0/0062 sec