printlogo


کد خبر: 248006تاریخ: 1401/2/6 00:00
اخبار

تکذیب برگزاری فینال جام حذفی بدون تماشاگر
مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خبر برگزاری فینال جام حذفی بدون حضور تماشاگران را تکذیب کرد. به گزارش روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، ایزد سیف‌الله‌پور با بیان اینکه متاسفانه برخی رسانه‌ها به‌ طور مشخص برای کاهش انگیزه هواداران نساجی سعی در انتشار اخباری مبنی بر بدون تماشاگر برگزار شدن فینال دارند، اظهار کرد: قصد نداشتم صحبتی از جلسه شورای تامین روز گذشته به میان آورم اما لازم می‌دانم اشاره کنم در این جلسه که با حضور مسؤولان ذی‌ربط شورای تامین، سازمان لیگ، فدراسیون و هر 2 باشگاه برگزار شد، به هیچ عنوان موضوع بدون تماشاگر برگزار شدن بازی مطرح نشد. البته یکسری مباحث درباره جابه‌جایی بین ورزشگاه آزادی و یادگار امام شد. وی افزود: شایعه‌پراکنی و انتشار اخبار کذب به دور از اخلاق و رقابت جوانمردانه است و مطمئن باشید هر چقدر سنگ مقابل باشگاه نساجی قرار دهید، ذره‌ای از انگیزه ما برای قهرمانی کاسته نخواهد شد. 
***
یک وزنه‌بردار ۳ سال محروم شد
سایت کمیته پزشکی ورزشی نوشت: یک وزنه‌بردار به مدت ۳ سال از تمام فعالیت‌های ورزشی محروم شد. محمد نیری با توجه به مصرف ماده ممنوعه «دروستانولون» که از دسته استروئیدهای آنابولیک است، از تاریخ ۸ فروردین ۱۴۰۱ لغایت ۷ فروردین ۱۴۰۴ از فعالیت در تمام حوزه‌های ورزشی محروم خواهد بود. 
***
در جلسه معاون استقلال با مدیربرنامه پین چه گذشت؟
معاون حقوقی باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره برگزاری جلسه با مدیربرنامه‌ پین ارائه کرد. به گزارش فارس، در فضای مجازی مطالبی درباره برگزاری جلسه بین معاون حقوقی باشگاه استقلال و مدیربرنامه پین در ایران منتشر و عنوان شده باشگاه استقلال به دلیل پیغام پین بابت عدم دریافت مطالباتش ترس داشته و به همین خاطر از طریق این مدیر برنامه پرداخت مطالبات مربی ایتالیایی به او اعلام شده است. فرشید سمیعی درباره برگزاری این جلسه گفت: جلسه در باشگاه برگزار شد، چون من برگزاری این جلسه را به اطلاع مدیرعامل باشگاه رساندم و همچنین پیش از برگزاری جلسه نظر فرهاد مجیدی را نیز جویا شدم. سرمربی هم به من اعلام کرد به‌رغم اینکه به این جلسه خوش‌بین نیست اما خوب است با او آشنا شوم و حرف‌هایش را بشنوم. معاون حقوقی باشگاه استقلال تصریح کرد: هیچ ترسی از فسخ قرارداد پین نداریم، چون اصلا صحبتی از این موضوع نشده است. تنها درباره شخصیت و سجایای اخلاقی پین صحبت کردیم. ضمن اینکه پول مطالباتش آماده است و به خود او هم اطلاع دادیم. هم مدیر برنامه‌های ایتالیایی و هم مدیر برنامه‌های ایرانی پین اعلام کردند بزودی بازمی‌گردد و پول را به خودش پرداخت کنید. سمیعی با بیان اینکه فسخ قرارداد تشریفاتی دارد، افزود: مربی ایتالیایی ما اصلا به دنبال این تشریفات قانونی نبوده و ما نیز کوچک‌ترین مشکلی با او نداریم که به دنبال این موضوع باشیم. او فردی حرفه‌ای و وفادار به باشگاه استقلال است. فقط به خاطر کرونا در ایتالیا مانده و ان‌شاءالله چهارشنبه هم به ایران بازمی‌گردد. 
***
پروژه اخراج پوچتینو از پاریس آغاز شد
با وجود قهرمانی در لیگ فرانسه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در آستانه اخراج قرار گرفت و رسانه‌ها از آنتونیو کنته و زین‌الدین زیدان به عنوان گزینه‌های جانشین صحبت می‌کنند. 
نشریه لو پاریزین مدعی شد هیات مدیره باشگاه پاری‌سن‌ژرمن تصمیم دارد هر چه سریع‌تر «مائوریسیو پوچتینو» را از سمت مربیگری این تیم اخراج کند. پاریس این فصل تنها به قهرمانی در لیگ لوشامپیونه رسید و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال‌مادرید شکست سنگینی را تجربه کرد. این تیم در جام حذفی فرانسه نیز مقابل نیس و در جام اتحادیه مقابل لیل شکست خورد تا سهم پاریسی‌ها با لیونل مسی، نیمار و امباپه تنها یک جام باشد. لو پاریزین نوشت باشگاه پاریسی به آنتونیو کنته پیشنهاد 2 ساله داده و تصمیم دارد با دستمزدی اغواکننده، سرمربی تاتنهام را به لیگ فرانسه بیاورد. تایمز انگلیس نیز نوشته گزینه اصلی پاریس کنته است ولی اگر این تیم نتواند سرمربی ایتالیایی تاتنهام را قانع کند، سراغ زیدان خواهد رفت. گفته می‌شود اخراج زودهنگام پوچتینو چیزی نزدیک 15 میلیون یورو برای پاریس آب می‌خورد ولی این تیم مشکل مالی نداشته و می‌خواهد هر طور شده با حضور ستاره‌های خود به مقام قهرمانی در اروپا دست یابد. به گفته رسانه‌های اروپایی، کیلیان امباپه نیز در آستانه خروج از پاریس قرار گرفته و به احتمال فراوان راهی رئال‌مادرید خواهد شد. 

Page Generated in 0/0058 sec