printlogo


کد خبر: 248051تاریخ: 1401/2/7 00:00
امضای تفاهمنامه همکاری میان باشگاه استقلال و یک بانک
چتر شهر بر سر آبی‌ها

زهره فلاح‌زاده: روز گذشته با حضور مدیران عامل باشگاه استقلال و بانک شهر و اصحاب رسانه، توافقنامه همکاری‌ بین ۲ مجموعه به امضا رسید. به گزارش «وطن‌امروز»، در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و معاونان ۲ مجموعه برگزار شد، مدیران ضمن شرح موضوعات همکاری‌های تجاری و اقتصادی در آینده، بر روند فعالیت‌های آتی و ظرفیت‌های مهم و اساسی و بالقوه تاکید کردند. 
 
* آجورلو: می‌خواهیم در این توفان سهمگین کشتی‌مان را راه بیندازیم
مصطفی آجورلو، مدیرعامل استقلال درباره امضای این تفاهمنامه گفت: استقلال نیازمند اعتماد بانک است تا ما بتوانیم از فرصت‌ها استفاده کنیم و هوادار خودش تشخیص بدهد که بین این همه بانک، چرا باید با این یکی مشارکت داشته باشد. می‌خواهیم آورده‌های ما آنقدری باشد که جدا از بحث هواداری، برای مسائل شخصی هم از مزایای بانک استفاده کنند. بسیاری از شرکت‌های داخل کشور توسط هواداران استقلال اداره می‌شوند. آنها کارمند و کارگر دارند. چرا خیلی از آنها سمت باشگاه نمی‌آیند؟ اینها همان‌هایی هستند که می‌گویند با باخت تیم ناراحت و با بردش خوشحال می‌شوند اما می‌گویند اقتصادمان را در گرو باشگاه نمی‌گذاریم، چون مدیران آن قابل اعتماد نیستند‌ و همیشه بدهکارند. در واقع ما نتوانستیم اقتصاد باشگاه را به آنجا که باید باشد برسانیم. برای اینکه به نقطه مطلوب برسیم، نیازمند مشارکت، شجاعت، درایت و فرصت‌طلبی همکاران در این جایگاه هستیم. می‌خواهیم در این توفان سهمگین اقتصادی، لنگر برداریم و کشتی‌مان را راه بیندازیم. کسی باور ندارد فوتبال ما پول دارد و می‌شود درآمد میلیاردی داشت‌. ما می‌توانیم خیلی امکانات برای درآمدزایی داشته باشیم‌. ما نیازمند این هستیم که شما به ما اعتماد کنید و ما به شما. امروز بذری بکاریم که آیندگان استفاده کنند. در حال حاضر میراث استقلال، قرض و بدهی است. هر چه هست سالم و ناسالم من باید این باشگاه را رو به جلو ببرم‌‌. امروز مسؤول باشگاهی هستم که فرآیند مالی و اقتصادی آن را آوردیم اینجا تا به سرانجام برسانیم. 
 
* مدیرعامل بانک شهر: می‌خواهیم باشگاه را به ثروت برسانیم
مهدی احمدی، مدیرعامل بانک شهر در صحبت‌هایی در جمع مدیران ۲ مجموعه و اصحاب رسانه گفت: همان‌‌طور که می‌دانید استقلال و پرسپولیس وارد فرابورس شده‌اند و بخشی از سهام آنها به مردم واگذار شده است. پس شفافیت مالی حرف اول را در اینجا می‌زند. باشگاه استقلال نیاز به مجمعی دارد که بتواند پاسخگوی سهامداران و هوادارانی که عملیات باشگاه را دنبال می‌‌کنند باشد. هر صنعت و باشگاهی برای اینکه موفق باشد، نیازمند این است که یک موسسه مالی و اعتباری کنار آن قرار بگیرد و بتواند با کمک‌ها باشگاه را به سودآوری برساند و آن نقطه مطلوبی که جناب آجورلو ترسیم کرده‌اند تا به آن برسیم، این است که باشگاه استقلال باشگاهی سودآور در ایران باشد‌. ما آمده‌ایم کنار باشگاه استقلال قرار بگیریم. خدمات قرار شده از ما باشد و جذب هوادار و مصرف‌کننده از طرف باشگاه استقلال باشد که کنار هم بتوانیم درآمدزایی برای تیم و خدماتی برای مشتریان بانک داشته باشیم. در واقع امضای این تفاهمنامه یک بازی برد- برد است؛ هم مشتریان بانک شهر و هم هواداران استقلال از آن سود خواهند برد
در پایان مراسم، قرارداد تفاهم میان مصطفی آجورلو و مهدی احمدی منعقد شد.

Page Generated in 0/1120 sec