printlogo


کد خبر: 248157تاریخ: 1401/2/8 00:00
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران: با ایجاد غرفه‌هایی اندیشه متعالی حاج‌قاسم سلیمانی بازگو می‌شود
رهروان‌حاج‌قاسم کابوس صهیونیسم‌ها

 اسدالله خسروی: راهپیمایی روز قدس در حالی هر ساله با حضور میلیون‌ها نفر در صفوف فشرده و درهم تنیده و باشکوه در سراسر کشورهای جهان اسلام تا نابودی رژیم جعلی صهیونیسم برگزار می‌شود که متاسفانه این روزها برخی کشورهای بی‌اراده و ضعیف منطقه که بویی از غیرت و تعصب نبرده‌اند، در حال عادی‌سازی روابط با اسرائیل غاصب هستند؛ رژیم بی‌اعتبار و بی‌هویتی که مورد تنفر دنیای اسلام است اما دشمنان اسلام با پشتیبانی از آن، درصددند تا از طریق این رژیم سفاک، پایگاه‌های شیطنت خود را در منطقه مستقر و برای دستیابی به اهداف پوچ خود تلاش کنند، غافل از اینکه اسرائیل به عنوان رژیمی جعلی و بدنام در اذهان عمومی اغلب کشورهای دنیا بویژه کشورهای مسلمان نقش بسته است و نه تنها هیچ جایگاهی ندارد، بلکه در سراشیبی سقوط نیز قرار گرفته است. 

ترس رژیم بزدل صهیونیست از دنیای اسلام تا جایی است که گردانندگان آن برای پوشش حمایتی از طریق آمریکا و خیلی از کشورهای اروپایی و... همیشه ملتمسانه دست به دامن آنها هستند و به قدری از قدرت نظامی و پیشرفت‌های ایران در ساخت ادوات نظامی و ابزارهای مدرن موشکی و... همچنین انسجام قوی و همبستگی کشورهای مخالف این رژیم می‌ترسند که خواب راحت از چشم‌های‌شان ربوده شده است. 
روز قدس که روز همبستگی دنیای اسلام برای نابودی رژیم متزلزل صهیونیست و همدستانش است، روزی است که ندای ‌الله اکبر میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان تا آزادی قدس شریف با زبان روزه، دلهره سنگین و سهمگینی بر دل این رژیم انداخته است تا دشمنان اسلام بدانند فلسطین و قدس عزیر تنها نیست و به پشتیبانی دنیای اسلام جایی برای ماندن غاصبین وجود ندارد و این رژیم رو به موت همواره بی‌آرام و قرار خواهد ماند. 
هر چند در 2 سال گذشته شیوع بیماری مهلک «کووید-19» موجب شد تا برای حفظ جان خود و دیگران، خودمراقبتی و انجام دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه رعایت فاصله‌گذاری‌ اجتماعی مورد تاکید کارشناسان حوزه بهداشت قرار گیرد اما طی این ۲ سال هم راهپیمایی روز قدس به هیچ وجه تعطیل نشد بلکه با شکل و شمایل دیگر، البته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اجتماعی به صورت کاروان‌های خودرویی و موتوری برگزار شد تا غاصبین قدس مطمئن شوند که فلسطین تحت هر شرایطی تنها نیست و روز قدس در واقع روزی است که با برگزاری راهپیمایی‌های ضدصهیونیستی، انزجار دنیای اسلام از این رژیم جعلی تا نابودی کامل آن بیشتر هم خواهد شد. 
امسال همزمان با فروکش کردن التهاب ویروس کرونا و سیر نزولی آمار مرگ‌ومیر و مبتلایان به این بیماری در کشور، تدارکات خوبی نیز برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس دیده شد و در روزهای پایانی ایام ماه مبارک رمضان همه خود را برای شرکت در این روز بزرگ آماده کردند. همه ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی و نهادهای انقلابی هر کدام به سهم خود بستر برگزاری این روز بزرگ را فراهم کردند تا پس از ۲ سال عدم حضور به صورت دسته‌جمعی به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا، امسال علاوه بر حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی روز قدس را تاریخی برگزار کنند. 
احمد وحیدی، وزیر کشور اخیراً درباره برگزاری راهپیمایی روز قدس اعلام کرد: خوشبختانه در موقعیت خوبی قرار داریم اما این موقعیت خوب نباید موجب عادی‌انگاری و عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شود؛ تا روز قدس با شکوه هر چه بیشتر برگزار شود. 
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز چندی پیش گفت: همزمان با تهران در ۹۰۰ شهر کشور مراسم راهپیمایی روز قدس با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود. 
رضا صیادی، رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران نیز در گفت‌وگو با «وطن‌امروز» درباره چگونگی ایجاد تدارکات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس آنگونه که چهره شهر رنگ و بوی قدسی به خود گیرد، گفت: این سازمان از ابتدای ماه مبارک رمضان با برگزاری پویش‌های مختلف در این ماه چون «ماه من علی» و «به امید خدا» روی سازه‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر تهران اقدامات متنوعی برای شب‌های احیا و سالروز شهادت حضرت علی(ع) انجام داد و در نهایت برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز قدس اقدامات لازم را در حیطه وظایف شهری به کار گرفته است. 
وی در ادامه افزود: پویش‌های «به امید خدا قدس آزاد می‌شود»، «اسرائیل نابود می‌شود» و «انتقام خون حاج‌قاسم سلیمانی را می‌گیریم» در روز قدس اکران می‌شود. از طرفی یکی از اقداماتی که در این روز انجام خواهد شد، آماده‌سازی پرچم ایران و فلسطین به طول 300 متر است که در محور اصلی محل‌گذر راهپیمایی روز قدس یعنی حدفاصل بین میدان انقلاب تا چهارراه ولی‌عصر حمل خواهد شد. 
رئیس سازمان زیباسازی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه همچنین در این روز اقداماتی را در راستای تهیه و توزیع پرچم، پوستر، عکس همراه با اکران ویدئویی «قدس را آزاد می‌کنیم» خواهیم داشت، گفت: طی تعاملی که با مکتب حاج‌قاسم داریم، در این روز با ایجاد غرفه‌هایی اندیشه متعالی حاج‌قاسم سلیمانی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و تلاش ایشان در زمینه استکبارستیزی برای مردم بویژه جوانان و نوجوانان بازگو می‌شود.

Page Generated in 0/0061 sec