printlogo


کد خبر: 248227تاریخ: 1401/2/11 00:00
مدیرکل ورزش مازندران در گفت‌وگو با «وطن‌امروز» پس از قهرمانی نساجی مازندران:
فصل آینده در ورزشگاه شهید وطنی میزبانی خواهیم کرد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در گفت‌وگو با «وطن‌‌‌امروز» درباره قهرمانی نساجی در جام حذفی فوتبال ایران گفت: این اتفاق بزرگ را به هواداران اصیل، غیرتمند و پرشور مازندران تبریک و به بازیکنان و کادرفنی تیم نساجی خداقوت می‌گویم. باشگاه مسیر سختی را تا فینال طی کرد و در ۲ هفته گذشته فوق‌العاده ظاهر شد. مضاف بر اینکه تیم به یک ثبات مدیریتی و فنی رسیده و انصافا آقای ساکت الهامی که یکی از بهترین مربیان ایران است، بسیار خوب توانست با حداقل ابزار و امکانات تیم یکدستی را ساخته و پرداخته کند. آقای حدادیان هم به عنوان مالک باشگاه هر آن چیزی را که بتواند برای کسب این افتخار کمک کند، در اختیار تیم گذاشت. انصافا این مجموعه مدیریتی و فنی شایستگی این قهرمانی را داشتند و امیدوارم این مسیر با سرعت بیشتری طی شود تا یک اتفاق بسیار مبارک در رقابت‌های آسیایی برای تیم رخ دهد. 
حسن رنگرز در پاسخ به این سوال که باشگاه نساجی ورزشگاهی برای برگزاری این فصل رقابت‌ها نداشته است و این می‌تواند نمره منفی برای استان مازندران باشد، اظهار کرد: باشگاه زمین دارد اما آن چیزی که قرار بود انجام شود، این بود که چمن مصنوعی ورزشگاه به چمن طبیعی تغییر پیدا کند که الحمدلله ورزشگاه پیشرفت فیزیکی خوبی دارد و قطعا این قول را می‌دهیم که فصل آینده در ورزشگاه شهید وطنی میزبان تیم‌ها خواهیم بود. یعنی استادیوم وطنی به عنوان استادیوم خانگی نساجی خواهد بود. 
مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران درباره پاداش قهرمانی تیم نساجی از طرف استاندار تصریح کرد: در ۲ دیدار قبلی هم پاداشی توسط مجموعه استانداری محقق شد و در این دیدار هم استاندار تصریح کرده پاداش ویژه‌ای به تیم پرداخت خواهد کرد.

Page Generated in 0/0062 sec