printlogo


کد خبر: 248399تاریخ: 1401/2/20 00:00
تعامل مدیران ارشاد استان‌ها با نمایندگان مجلس افزایش یابد
ضرورت گفت‌و‌گوی بجا و درست رسانه‌ای

معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها بر ضرورت افزایش تعاملات مدیران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد. 
به گزارش «وطن‌امروز»، همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونان وزارت فرهنگ و مدیر کل‌های ستادی و استانی در محل باغ زیبای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. 
در این همایش وزیر فرهنگ، معاون فرهنگی، معاون مطبوعاتی، معاون قرآن و عترت، معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون هنری، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌ها، رئیس سازمان سینمایی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های کشور، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به ایراد سخنرانی و گفت‌وگو با مدیران کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان‌ها پرداختند. سیدمحمد هاشمی گفت: همکاری با ائمه جمعه استان‌ها، برگزاری دیدارها و نشست‌های صمیمانه با مدیران و مسؤولان تأثیرگذار در استان‌ها با هدف بازگشایی گره‌های موجود در عرصه فرهنگ و هنر و توجه به جایگاه روابط عمومی در ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها از ضروریات است. 
معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر جایگاه روابط عمومی گفت: روابط عمومی باید دارای نقش جریان‌سازی باشد. روابط عمومی پرتال شخصی مدیران نیست، بلکه باید افراد و کارشناسان مبرز داشته باشد تا بتوانند در این حوزه خبررسانی سریع و درست و در عین حال مؤثر داشته باشند. 
وی افزود: لازم است مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها تعاملات خود را با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تنظیم کنند و در این مسیر تعامل‌گر، شنوا و وقت گذار با هدف حل مشکلات پیش‌رو باشند.

Page Generated in 0/0064 sec