printlogo


کد خبر: 248459تاریخ: 1401/2/21 00:00
اخبار

محاسبه تفاضل گل به‌جای گل‌زده در خانه حریف
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت در صورت شرایط یکسان تیم‌هایی که امتیاز برابری در جدول دارند، تفاضل گل تعیین‌کننده جایگاه تیم‌ قهرمان خواهد بود. سهیل مهدی هفته گذشته اعلام کرد در صورت تساوی تیم‌هایی با امتیاز برابر در دیدارهای رودررو، تیمی که گل بیشتری در خانه حریف به ثمر رسانده، در جدول جایگاه بهتری کسب می‌کند و عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد. حالا حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال این موضوع را رد کرده است. وی در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر در این باره اظهار داشت: هیات‌رئیسه فدراسیون چند ماه پیش، اولویت بازی رودررو را هنگام برابری امتیازات تیم‌ها به سازمان لیگ ابلاغ کرد و این مصوبه به باشگاه‌ها نیز ابلاغ شد. در صورتی که تیم‌ها در بازی رودررو به تساوی برسند، تفاضل گل حساب می‌شود و گل‌ زده در خانه حریف مورد محاسبه قرار نمی‌گیرد. به این ترتیب در صورت برابری امتیازات تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پایان لیگ بیست و یکم، تفاضل گل برتر عامل تعیین قهرمان خواهد بود. 
***
آل‌کثیر زانوی خود را عمل کرد
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که رباط صلیبی پاره کرده بود، زانوی خود را عمل کرد. سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد عیسی آل‌کثیر که با تشخیص کادر پزشکی و همین‌طور یک تیم متخصص پزشکی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده بود، با هماهنگی‌های انجام شده زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد. بدین ترتیب آل‌کثیر ۵ تا ۶ ماه از میادین دور خواهد بود. 
***
مسی برای تعطیلات به عربستان رفت!
ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن برای گذراندن تعطیلات راهی جده عربستان شد. لیونل مسی که فصل سختی را با پاری‌سن‌ژرمن تجربه کرد، این بار عربستان را برای گذراندن تعطیلات خود انتخاب کرده و راهی شهر جده شده است. مسی نتوانست در پاری‌سن‌ژرمن انتظارات را برآورده کند و به همین خاطر با اعتراض هواداران این تیم مواجه شد.
***
سیرجان میزبان قطعی پرسپولیس - سپاهان شد
مسابقه ۲ تیم پرسپولیس - سپاهان اصفهان از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر فصل جاری در شهر سیرجان برگزار خواهد شد. مسابقه پرسپولیس و سپاهان اصفهان از هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر روز شنبه ۲۴ اردیبهشت ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود. مسابقه این ۲ تیم با حکم کمیته انضباطی در ۲ دیدار رفت و برگشت باید در شهر بی‌طرف برگزار شود. مسابقه رفت ۲ تیم به میزبانی سپاهان در اراک برگزار شد. پرسپولیس برای برگزاری این بازی با چند شهر از جمله مشهد، سیرجان و تبریز نامه‌نگاری کرد که در گام نخست نتوانست نظر مثبت این شهرها را جلب کند و حتی بحث برگزاری بازی در شهر کرج هم به میان آمد. در نهایت با اعلام رسمی سازمان لیگ، سیرجان به عنوان میزبان نهایی انتخاب شد. 
***
فوت بازیکن فوتسال بر اثر کرونا
بازیکن تیم فوتسال زرند کرمان به دلیل کرونا، ۴ ماه پس از بستری در بیمارستان درگذشت. رضا امانی، بازیکن تیم فوتبال زرند کرمان که چند ماهی به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان بستری بود، صبح دیروز مقاومتش شکست و دار فانی را وداع گفت. این بازیکن شمالی، ۴ ماهی با این بیماری دست و پنجه نرم کرد اما سرانجام تسلیم شد. او سابقه بازی برای تیم‌های شهروند ساری، کراپ الوند و گهرزمین سیرجان را در کارنامه داشت. او که دی‌ماه سال گذشته در بیمارستان بستری شد، ابتدا در کرمان به بیمارستان رفت و بعد از مدتی برای نزدیکی به خانواده خود به بیمارستانی در ساری منتقل شد. آخرین بازی او پیش از بستری شدنش در بیمارستان، بازی برابر فردوس قم بود. غفاری، رئیس بیمارستان امام ساری با تایید این خبر در این باره در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این بازیکن کمتر از ۲ ماه در بیمارستان ما بستری بود. او در این مدت در بخش آی‌سی‌یو حضور داشت و به کمک دستگاه‌ها زندگی می‌کرد و متاسفانه بامداد امروز (دیروز سه‌شنبه) دار فانی را وداع گفت. 
***
هالند در تست پزشکی منچسترسیتی
مهاجم نروژی بروسیادورتموند با منچسترسیتی به توافق نهایی دست پیدا کرد و بزودی رسما به این تیم خواهد پیوست. به گزارش ایسنا، به نظر می‌رسد ارلینگ هالند منچسترسیتی را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرده است. «فابریزیو رومانو» خبرنگار سرشناس ایتالیایی در توئیتی نوشت هالند به منچسترسیتی پیوست و بزودی این انتقال رسما اعلام خواهد شد. رومانو در ادامه نوشت هالند بخش نخست تست پزشکی باشگاه منچسترسیتی را در بلژیک گذرانده است تا حضور او در سیتی قطعی باشد. باشگاه بروسیا دورتموند رقم فسخ قرارداد این فوق‌ستاره نروژی را 75 میلیون یورو اعلام کرد که سیتی با پرداخت این رقم موافقت کرد. علاوه بر منچسترسیتی، تیم‌های رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و بارسلونا هم به جذب هالند علاقه داشتند.

Page Generated in 0/0057 sec