printlogo


کد خبر: 248507تاریخ: 1401/2/22 00:00
اخبار

اقدام ارزشمند قهرمان آسیا با اهدای مدال به فرزند یک شهید
قهرمان کشتی آسیا مدال خود در رقابت‌های قهرمانی قاره را به پسر شهید مصطفی صدرزاده اهدا کرد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، یونس امامی در مراسمی مدال طلای خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به پسر شهید مصطفی صدرزاده اهدا کرد. در این مراسم که ظهر دیروز چهارشنبه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده با حضور علیرضا دبیر رئیس فدراسیون، محمد بنا و پژمان درستکار سرمربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد و ملی‌پوشان آزادکار برگزار شد، امامی مدال طلای خود در مسابقات مغولستان را به محمدعلی، پسر پهلوان کشتی‌گیر شهید مصطفی صدرزاده اهدا کرد. 
***
ضربه مغزی مدافع بارسلونا برابر سلتاویگو
مدافع بارسلونا در دیدار برابر سلتاویگو دچار مصدومیت شدیدی شد و تیم پزشکی او را به بیمارستان رساند. به گزارش آ.اس، رونالد آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا دقیقه ۶۴ بازی مقابل سلتاویگو، دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه سر شد و آنطور که گفته شده است او دچار ضربه مغزی شده و تیم پزشکی او را به سرعت به بیمارستان رسانده است. پزشکان درباره شرایط این بازیکن گفتند مشکلی سلامتی او را تهدید نمی‌کند. مصدومیت آرائوخو پس از آن رخ داد که او و گابی از ناحیه سر با هم برخورد کردند. آرائوخو سپس روی زمین افتاد و بلافاصله آسپاس و اریک گارسیا پزشکان را صدا کردند و پس از چند دقیقه این مدافع با آمبولانس راهی بیمارستان شد تا مورد مداوای بیشتر قرار گیرد. دبل اوبامیانگ و گلزنی ممفیس دیپای در نوکمپ باعث شد بارسلونا این دیدار را با نتیجه ۳ بر یک به سود خود به پایان ببرد. رئال‌مادرید با ۹ امتیاز بیشتر از بارسلونا و یک بازی بیشتر در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته است. 
***
ماجرای اخراج ساکت الهامی چیست؟
حواشی به وجود آمده در رختکن نساجی باعث شد این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با ساکت الهامی بگیرد. به گزارش ایسنا، بعد از شکست ۲ بر صفر نساجی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر فوتبال اتفاقاتی در رختکن نساجی افتاد که در نهایت با تصمیم هیات‌مدیره باشگاه، ساکت الهامی از کار برکنار شد. روز چهارشنبه برخی حواشی مبنی بر بی‌احترامی ساکت الهامی به صابر حردانی در رختکن باشگاه نساجی منتشر شد که باشگاه نساجی این خبر را رد کرد. پیگیری خبرنگار ایسنا پس از گفت‌وگو با اعضای تیم نساجی نشان می‌دهد ساکت الهامی در رختکن بشدت با ایزد سیف‌الله‌پور، مدیرعامل باشگاه وارد درگیری لفظی و بگومگو شده است. بحث و جدل الهامی و مدیرعامل باشگاه از فحاشی هواداران آلومینیوم به الهامی در اراک کلید خورد. به هر حال پس از جلسه هیات‌‌مدیره باشگاه، الهامی از هدایت نساجی کنار گذاشته شد و گزینه‌های مختلفی برای جانشینی او مطرح شده است. باید دید طی روزهای آینده چه کسی به عنوان سرمربی جدید روی نیمکت نساجی خواهد نشست. 
***
پنجره نقل‌و‌انتقالاتی پرسپولیس باز هم بسته شد
پنجره نقل‌و‌انتقالاتی تیم فوتبال پرسپولیس برای چندمین بار در فصل جاری این بار به ‌دلیل عدم‌پرداخت مطالبات آنتونی استوکس بسته شد. به گزارش تسنیم، پس از حکم فیفا باشگاه پرسپولیس برای پرداخت مطالبات 86 هزار دلاری آنتونی استوکس تا تاریخ 2 مه ‌(12 اردیبهشت‌) فرصت داشت اما موفق به پرداخت مطالبات این بازیکن ایرلندی نشد. پس از این اتفاق، وکیل آنتونی استوکس در نامه‌ای به فیفا عدم پرداخت مطالبات موکلش از سوی پرسپولیس را اعلام کرد و خواستار بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی این تیم شد. به‌ دنبال این موضوع کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس اعلام کرد پنجره نقل‌و‌انتقالاتی سرخپوشان از زمان اتمام مهلت پرداخت مطالبات (12 اردیبهشت‌) بسته شده است و سرخپوشان تا زمان پرداخت مطالبات این بازیکن ایرلندی اجازه فعالیت در نقل‌و‌انتقالات را ندارند. بسته‌شدن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس تبدیل به اتفاقی تکراری در این باشگاه شده است. 
***
کماندار کشورمان طلایی شد
کماندار کشورمان در مسابقات کاپ آسیا طلایی شد. به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مرحله دوم مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا در سلیمانیه عراق عصر دیروز در مرحله ریکرو بانوان پیگیری شد. مهتا عبداللهی، کماندار شایسته کشورمان در فینال مسابقات به مصاف نماینده هند رفت و با نتیجه 6 بر 2 به پیروزی رسید و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد. 
***
انتقاد جالب جرارد از داور انگلیسی
سرمربی استون ویلا در نشست خبری پس از بازی مقابل لیورپول از داور مسابقه انتقاد کرد. در چارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس، لیورپول به مصاف استون ویلا رفت و در یک بازی سخت به برتری 2 بر یک رسید. پس از بازی، استیون جرارد از «جاناتان ماس» انتقاد کرد و مدعی شد داور به ضرر آنها سوت‌ زده است. سرمربی استون ویلا گفت: هیچ نظری درباره داوری ندارم. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که امیدوارم به صحنه‌های بازی نگاه کند. وی ادامه داد: نمی‌خواهم تلخ‌گویی کنم، به هر حال ما بازی را باختیم. لیورپول مقابل ما 2 گل زد و ما باید آن را بررسی کنیم. نمی‌خواهم شکست تیمم را با داوری بپوشانم. استیون جرارد درباره اینکه در پایان فصل «جاناتان ماس» از داوری خداحافظی خواهد کرد، گفت: واقعا؟ چقدر خوب!

Page Generated in 0/0058 sec