printlogo


کد خبر: 248539تاریخ: 1401/2/22 00:00
رئیس مجلس شورای اسلامی:
مراقب سرمایه‌های اجتماعی نظام باشیم

گروه سیاسی: رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جهاد امروز ما مبارزه با گرانی است، گفت: ما بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم کارآمدی دین را در اداره جامعه اثبات کنیم. 
محمدباقر قالیباف روز گذشته در یادواره شهدای طلاب و روحانیون تهران بزرگ با بیان اینکه همه حرف ما در جبهه انقلاب، باید اثبات کارآمدی دین در اداره جامعه باشد، تأکید کرد: امروز جهاد ما مبارزه با گرانی است، امروز کربلای 5 و والفجر 8 و ادامه دادن راه شهدا همین جهاد است؛ ما بچه‌های انقلاب اسلامی می‌توانیم کارآمدی دین را در اداره جامعه اثبات کنیم و در این راه نباید هیچ تردیدی داشته باشیم. 
رئیس قوه مقننه با تاکید بر اینکه ما مسؤولان با تکیه به آموزه‌های امام‌(ره) باید جهاد تصمیم داشته باشیم و با اراده و تصمیم‌گیری درست و بجا، مشکلات مردم را حل کنیم و در این مسیر، تحت تاثیر هیچ حرفی قرار نگیریم، گفت: دشمن می‌خواهد اراده، تصمیم‌گیری و کار ما را تحت تأثیر قرار دهد تا ما تردید کنیم و این جمله امام خمینی(ره) را به یاد داشته باشیم که حواس‌مان باشد از هر جا دیدیم توسط توپخانه دشمن تخریب می‌شود، باید دفاع کنیم. وی در همین زمینه با تاکید بر اینکه بدون شک تصمیم‌گیری‌های ما باید پخته و بادرایت باشد، افزود: اگر دشمن نتواند در ما تردید ایجاد کند، تلاش می‌کند کارهای بزرگ ما را کوچک نشان دهد.
قالیباف در همین زمینه هشدار داد: باید مراقب باشیم که مسائل اصلی کشور هدف ما باشد و دشمن ما را وارد گروه‌بندی، جناح‌بازی، فرقه‌گرایی و اختلاف درونی نکند، چرا که این خواست و طراحی قطعی دشمن است تا با این اقدامات هم در جبهه انقلاب تزلزل ایجاد کند و هم سرمایه‌های اجتماعی نظام را تخریب کند. 
رئیس مجلس با تاکید بر اینکه در جهاد تصمیم، باید مسائل را اصلی و فرعی کنیم و توجه‌مان به مسائل اصلی باشد، افزود: امروز مسائل اقتصادی و گرانی موضوع اصلی کشور است. 
وی ادامه داد: در صحن علنی در پاسخ به یکی از تذکرات نمایندگان،‌ با اشاره به اصل 8 قانون اساسی، در رابطه با امر به معروف و نهی از منکر بیان کردم اگر مقابله با فساد، نهی از منکر است که هست، بی‌عدالتی و گرانی هم منکر است و حتما وظیفه داریم با آن مقابله کنیم. 
 

Page Generated in 0/0069 sec