printlogo


کد خبر: 248573تاریخ: 1401/2/24 00:00
گذشت معلم و شکایت آموزش‌و‌پرورش از همسایه ضارب

معاون مدرسه شیخ فضل‌الله نوری کرج که ویدئو و تصاویر سیلی خوردن او از آقای همسایه به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شده بود، فرد ضارب را بخشید اما وزارت آموزش‌و‌پرورش اعلام کرد این ماجرای جنجالی را به‌طور جدی پیگیری می‌کند. 
به گزارش «وطن‌امروز» چند روز قبل بود که یکی از ساکنان در همسایگی دبستان شیخ فضل‌الله نوری آموزش‌و‌پرورش ناحیه 4 کرج به خاطر بلند بودن صدای بلندگوی مدرسه با عصبانیت به فریدون گودرزی، معاون مدرسه هجوم برد و به او سیلی زد. مطابق تصاویر این حادثه، آقای معلم بدون واکنش متقابل و مشابه، همسایه را دعوت به آرامش کرده بود. روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که آقای معلم، همسایه ضارب را بخشیده است اما وزارت آموزش‌و‌پرورش بنا دارد این موضوع را با قاطعیت پیگیری کند تا از این به بعد شاهد بروز چنین حوادث تاسفباری نباشیم. 
یوسف نوری، وزیر آموزش‌و‌پرورش نیز در تماس تلفنی با این فرهنگی، از وی دلجویی کرد؛ ضمن آنکه صبوری این آقامعلم را هم ستود و او را قهرمان نامید. نوری در این تماس گفت: معلم من هم هستید، اینکه جواب این بی‌حرمتی را ندادید، نشان‌دهنده شخصیت والای شماست؛ همین صبوری و گذشت شما نشان داد که معلم هستید. 
وزیر آموزش‌و‌پرورش تصریح کرد: شما نه تنها معلم بلکه قهرمان ملی هستید چون با رفتار خود به مردم درس گذشت و صبر دادید و من از شما عذرخواهی می‌کنم. 
بنا بر اعلام فارس، صادق ستاری‌فرد، سخنگوی وزارت آموزش‌و‌پرورش هم در صفحه شخصی خود نوشت: آقای وزیر ضمن تماس، دلجویی و تشکر از متانت، نجابت و صبوری همکار معلم عزیزمان، دستور عاجل برای پیگیری موضوع از طریق معاونت حقوقی وزارت جهت احقاق حق ایشان و ساحت مقدس مدرسه و معلم صادر کردند. 
وی افزود: به فوریت شکوائیه تنظیم شد و روال قانونی در حال طی شدن است. 
از سوی دیگر، مراد مالمیر، مدیر آموزش‌و‌پرورش منطقه 4 کرج نیز اعلام کرد در حمایت از همکار فرهنگی خود که توسط همسایه مدرسه مورد بی‌حرمتی قرار گرفت، از سمت خود استعفا کرده است.

Page Generated in 0/0062 sec