printlogo


کد خبر: 248808تاریخ: 1401/2/29 00:00
فصل دهم گرانی‌ها سکوت به احترام فائو

فائو: گرانی مواد غذایی در دنیا ادامه خواهد یافت. نظر به این فضا که ما ایرانی‌ها دیگر حال ادامه دادن نداریم، برای بهبود هرچه زودتر و بهترِ این شرایط چند راهکار ارائه می‌کنیم.
۱. تعیین خط کشی: به این دلیل که ما در ایران در حال تماشای سیزن 10 گرانی‌ها هستیم، تقاضای خط‌کشی و تعیین محل دقیق اینکه تا کجا ادامه خواهد یافت را داریم.
۲. تنبیه روسیه و اوکراین: از آنجایی که این آتیش‌ها از گور روسیه و اوکراین بلند می‌شود، پیشنهاد می‌شود گوش هردوی آنها را گرفته و بعد از اندکی پیچاندن راهی دستشویی (مشترکا یک دستشویی) شوند و آنجا اینقدر همدیگر را بزنند تا بمیرند، که اینقدر مفت مفت با آینده جهان بازی نکنند.
۳. اجرای طرح سراسری «یک ماه هیشکی هیچی نخره تا ارزون شه»: از آنجایی که این طرح بارها و بارها در ایران عملیاتی شده و بسیار هم پرطرفدار و سلبریتی‌پسند است، پیشنهاد می‌شود که حالا یکبار خودتان امتحان کنید و ببینید که چقدر جواب است.
فقط در طول این مدت رو به آسمان، لزوما در یک مکان رو باز و نورگیر خوابیده و جم نخورید، چهار دست و پا را از هم باز کنید تا با افزایشِ هرچه تمام ترِ سطح، انرژی بیشتری از طریق فتوسنتز جذب کنید.
۴. دریافت جریمه سنگین از کشور مصر: به دلیل به نیل ریختن آن همه گندم توسط کائنان معبد عامون و دامن زدن به شرایط حساس کنونی، از آن موقع‌ها.
۵. عملیاتی‌شدن رژیم اجباری برای تمامی چاق‌ها در سراسر جهان: چطور که در ایران یارانه پردرآمد‌ها حذف شد، یارانه پرمصرف‌ها هم در سراسر جهان قطع شود تا با تحت‌فشار قرار گرفتن کمتر مصرف کنند و قاعدتا میزان تقاضا بسیار کاهش پیدا کرده و اوضاع کلا کنترل می‌شود.
راه جایگزین: در صورت عدم تمایل فرد به رژیم، به عنوان تیر آخر توصیه می‌شود به جای آن زهرماری‌ها، عرق زیره و سرکه سیب مصرف کند تا علاوه بر شستشوی دستگاه گوارشی‌، به کاهش اشتها هم کمک کند.
نکته: راهکار آخر قابلیت تعمیم به کلیه افراد را دارد که دیگر چه بهتر.
 

Page Generated in 0/0071 sec