printlogo


کد خبر: 248812تاریخ: 1401/2/29 00:00
حفظ تعادل فشار بر اعضای بدن!

گرانی به عنوان یک معضل جهانی از قدیم الایام و دقیقا بعد از حادثه بیگ بنگ که منجر به پدید‌آمدن زمین شد وجود داشته اما امروزه شدیدترین حالت خود رسیده است. لذا از جامعه جهانی می‌خواهیم به روش‌های علمی زیر توجه کنند تا فشار گرانی بر کمرشان را کاهش و فشار بر سایر اعضا را افزایش داده و با ایجاد تعادل فشار در بدن، نهایتا از آسیب کمتری رنج ببرند:
- از خوردن غذاهای آبکی مثل آش، آبگوشت و تیلیت آب آن قبل از صرف گوشت‌کوبیده پرهیز کنید چرا که در این غذاها مقدار زیادی حبوبات، گوشت، آب و نان مصرف می‌شود و باعث کسری این مواد غذایی در وسط ماه می‌گردد.
- بخش بیشتری از قابلمه را به ته‌دیگ برشته سیب زمینی اختصاص دهید و خوردن ماکارونی را از ته‌دیگ آن شروع کنید چرا که سیب زمینی با وجود نشاسته و حجم بالا فضای معده را پر و برای خوردن ماکارونی اشتها را کم می‌کند؛ در نتیجه ماکارونی را از سر سفره برداشته و اگر دندانی در دهان‌تان باقی مانده است آن را فردا ناهار میل کنید.
- برای دریافت آهن مورد نیاز بدن به جای گوشت، مرغ، به جای مرغ تخم‌مرغ، به جای تخم‌مرغ، حبوبات و به جای حبوبات، سبزیجات برگ پهن مانند اسفناج مصرف کنید.
- معده خود را کوچک کنید؛ اگر هزینه جراحی معده را ندارید یکی از کلیه‌های خود را بفروشید و خرج آن کنید. البته اگر طبق راهکار شماره یک، مصرف آب را نیز کاهش داده‌اید به کلیه‌های‌تان امیدی نیست، حتی اگر O منفی باشید.
- میهمانی ندهید؛ مخصوصا اگر در میهمانی‌های اقوام بیشتر از اندازه شکم‌تان خورده‌اید چرا که از گزند تلافی آن‌ها در امان نخواهید بود، مخصوصا اگر میهمان، جاری یا باجناق شما باشد.
 

Page Generated in 0/0055 sec