printlogo


کد خبر: 248846تاریخ: 1401/2/31 00:00
اخبار

اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» در استادیوم آزادی
اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» با حضور خانواده‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در تهران در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می‌شود. به گزارش فارس، اجتماع بزرگ «سلام فرمانده» با حضور خانواده‌ها، دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در تهران و در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی برگزار می‌شود. 
این مراسم خانوادگی با اجرای سرود «سلام فرمانده» با حضور «ابوذر روحی» برگزار خواهد شد. ستاد برگزاری مراسم و آقای ابوذر روحی ضمن تشکر از مجموعه‌هایی که در تهران برنامه را هماهنگ کرده‌اند، بیان داشت: با توجه به لزوم یک اجتماع بزرگ و سراسری در تهران، سایر مراسمات به اجتماع بزرگ موکول می‌شود که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد. 
***
تمدید بخش مجازی نمایشگاه کتاب
نمایشگاه کتاب شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ به ایستگاه پایانی‌اش می‌رسد اما بخش مجازی‌اش ۲ روز بیشتر در اختیار علاقه‌مندان خواهد بود. به گزارش «وطن‌امروز»، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 21 اردیبهشت کار خود را آغاز کرد و برخلاف احتمال‌ها و گمانه‌زنی‌ها در زمان ‌مقرر به پایان راه می‌رسد. براساس اعلام ستاد خبری نمایشگاه کتاب تهران، بخش حضوری نمایشگاه کتاب تا ساعت 20 شنبه 31 اردیبهشت برقرار خواهد بود و فقط بخش مجازی نمایشگاه تا ساعت 24 روز دوم خردادماه تمدید می‌شود. پیش از این وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از احتمال تمدید نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در پی یک روز تعطیلی به خاطر آلودگی هوا خبر داده بود. 
***
برنامه‌ریزی شبکه نمایش برای هفته مقاومت
شبکه نمایش آثار سینمای دفاع‌مقدس را در هفته سینمای «مقاومت و پایداری» نمایش می‌دهد. به گزارش روابط عمومی شبکه نمایش، در هفته پیش رو شبکه نمایش به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر به مرور فیلم‌های مقاومت و پایداری در سینمای کشورمان می‌پردازد. 
همزمان با یورش ناجوانمردانه صدام و رژیم بعث عراق به کشورمان، این رژیم قصد داشت به صورت ضربتی و سریع خرمشهر را فتح کند اما مقاومت جانانه مردم جان بر کف‌مان روزها طول کشید و ارتش بعث را زمینگیر کرد. در نهایت با وجود تمام ایستادگی‌ها در چهارم آبان سال ۵۹ خرمشهر سقوط کرد. پس از ۵۷۵ روز و در سوم خرداد سال ۶۱ و طی عملیات بیت‌المقدس پس از جانفشانی‌های بسیار، خرمشهر دوباره آزاد شد. به مناسبت این روز تاریخی، شبکه نمایش قصد دارد به مرور فیلم‌های «سینمای مقاومت و پایداری» بپردازد. 
فیلم‌های منتخب این هفته در ساعت ۲۱ به ترتیب روز پخش، از شنبه ۳۱ اردیبهشت تا جمعه ۶ خرداد شامل این عناوین خواهد بود: «عقاب‌ها»، «کانی مانگا»، «روز سوم»، «ویلایی‌ها»، «مزرعه پدری»، «از کرخه تا راین» و «شب واقعه». 
***
مصطفی زمانی عطرآلودی شد
مصطفی زمانی به عنوان نخستین بازیگر فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست معرفی شد. به گزارش «وطن‌امروز»، «عطرآلود» تازه‌ترین اثر سینمایی هادی مقدم‌دوست یک ملودرام عاشقانه است که با نگاهی انسانی به دغدغه‌های اخلاقی بشر امروز می‌پردازد. مصطفی زمانی ایفای نقش شخصیت اصلی مرد این فیلم را برعهده دارد. همچنین روزبه رایگا به عنوان مدیر فیلمبرداری، محمدرضا میرزامحمدی در مقام طراح صحنه و محمود دهقانی طراح چهره‌پردازی، از عوامل پشت صحنه هستند که مقدم‌دوست را در این پروژه همراهی می‌کنند. فیلمنامه «عطرآلود» در ادامه سینمای مقدم‌دوست پس از پروژه‌های «سر به مهر» و «هیهات»، وجهی فطری و انسانی دارد و توسط سیدحسین حسنی به نگارش درآمده است. «عطرآلود» به تهیه‌کنندگی یوسف منصوری تازه‌ترین محصول سازمان سینمایی سوره حوزه هنری است. 
***
گلایه مجری سمت خدا از شایعه‌پراکنی‌ها
مجری برنامه‌های مذهبی و معارفی تلویزیون می‌گوید: پس از ماه رمضان به خاطر فشار و فشردگی برنامه‌ها نیاز ضروری به استراحت دارم. اصلا صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری نیست. به گزارش تسنیم، برخی رسانه‌ها تیتری را دست به دست می‌کنند که «نجم‌الدین شریعتی کناره‌گیری کرد»؛ او در این باره به تسنیم گفته است: من خیلی ناراحت شدم از اینکه مجددا این مطالب وایرال می‌شود. 
شریعتی افزود: این روزها مردم گرفتاری‌ها و مشکلات خاص خودشان را دارند، حالا این وسط با انتشار چنین خبرهایی، خاطر برخی از مردم را آشفته کنیم تا سایت یا صفحه‌ ما پربازدید شود؟ گاهی مخاطبان به صفحه شخصی‌‌ام مراجعه می‌کنند و من باید برای آنها توضیح بدهم؛ این رفتارهای خوبی نیست. من امسال احساس کردم شاید بعد از سال‌ها، یک فاصله‌ کوتاه برای استراحت لازم باشد. ضمن اینکه در ماه رمضان به خاطر فشردگی برنامه‌ها فشار مضاعفی داشتم و این استراحت ضروری‌تر بود. اصلاً صحبت از کناره‌گیری، خداحافظی، کناره‌گیری موقت و برکناری نبوده است.  شریعتی افزود: در حالی این شایعه‌پراکنی‌ها اتفاق می‌افتد که من این روزها «سمت خدا» را اجرا می‌کنم و اگر روزی قرار باشد چنین اتفاقی بیفتد حتما با مردم مطرح خواهم کرد. واقعا اتفاق خاصی نیست و با شبکه هم الحمدلله مشکلی نداریم. در طول این سال‌ها هم مدیران تلویزیون و هم مخاطبان جان همیشه به من لطف داشته‌اند و خاک پای مردمم و البته محتاج همیشگی دعای‌شان.

Page Generated in 0/0050 sec