printlogo


کد خبر: 249185تاریخ: 1401/3/9 00:00
اخبار

معرفی تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان اروپا
تیم منتخب لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2022-2021
معرفی شد. پرونده لیگ قهرمانان اروپا در فصل
2022-2021 بسته شد و رئال مادرید با پیروزی مقابل لیورپول قهرمان این دوره شد. در همین رابطه سایت «سوفا اسکور» تیم منتخب فصل لیگ قهرمانان اروپا را معرفی کرد که به شرح زیر است:
دروازه‌بان: تیبو کورتوا (رئال‌مادرید)
مدافعان: تیاگو سیلوا (چلسی)، ویرجیل فان‌دایک (لیورپول)، ژائو کانسلو (سیتی) و الکساندر آرنولد (لیورپول)
هافبک‌ها: ریاض محرز (سیتی)، یوزوآ کیمیش (بایرن‌مونیخ)، تونی کروس (رئال) و لروی سانه (بایرن‌مونیخ)
مهاجمان: کریم بنزما (رئال) و رابرت لواندوفسکی (بایرن‌مونیخ)
***
دیدار فجرسپاسی - پرسپولیس بدون تماشاگر شد
دیدار فجر شهیدسپاسی و نفت مسجدسلیمان روز 19 اردیبهشت‌ برگزار شد که تیم فجر شهیدسپاسی شیراز به دلیل نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم رعایت مقررات مصوب مربوط به حضور تعداد تماشاگران در ورزشگاه به پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگران در ورزشگاه خانگی محکوم شد. به این ترتیب تیم فجر در بازی پایانی خود در لیگ برتر مقابل پرسپولیس که 12 خرداد انجام می‌شود، از حضور هواداران خود محروم است. 
***
سفر تیم ‌ملی فوتبال به اروگوئه
با منتفی شدن رویارویی تیم ملی فوتبال ایران با پاراگوئه، دیدار با اروگوئه در این کشور مورد نظر فدراسیون فوتبال کشورمان قرار گرفته است و این بازی احتمالا روز ۲۱ یا ۲۲ خرداد انجام می‌شود. برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ایران در «فیفا دی» پیش رو تحت تاثیر تصمیمات فدراسیون فوتبال کانادا و دولت این کشور قرار گرفت. ایران قرار بود ۱۵ خرداد در شهر ونکوور به مصاف کانادا برود و سپس با اکوادور بازی کند که این مسابقات لغو شد. بعد از آن، دیدار با سنگال در ورزشگاه آزادی در دستور کار قرار گرفت که این بازی با توجه به پر بودن تقویم سنگال منتفی شد. از سوی دیگر، گفته می‌شد تیم ملی ایران ممکن است با تیم‌هایی از آفریقا و حتی پاراگوئه مسابقه بدهد که ظاهراً این برنامه‌ها هم منتفی شده و برگزاری بازی با تیم اروگوئه جایگزین شده است. حسن کامرانی‌فر، دبیر کل فدراسیون فوتبال روز یکشنبه در این باره گفت: داریم کارها را پیش می‌بریم تا با تیم اروگوئه که در رده سیزدهم فیفاست بازی کنیم. کارها در حال نهایی شدن است. وی درباره اینکه اروگوئه قرار است با مکزیک و یک تیم دیگر بازی دوستانه داشته باشد، تاکید کرد: یکی از بازی‌های اروگوئه لغو شده است. در شهر «مونته ویدئو» با اروگوئه بازی می‌کنیم و دنبال جایگزین کردن هستیم. ابتدا دیدار کانادا به خاطر نزدیک بودن به سبک بازی آمریکا انتخاب شد ولی الان مسیر دیگری را می‌رویم. یک بازی دیگر را هم در حال هماهنگی هستیم. تیم ملی ما 3-2 روز دیگر به قطر می‌رود و از قطر عازم اروگوئه می‌شود. در حال فراهم کردن مقدماتش هستیم. دبیر کل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با اروگوئه روز ۲۱ یا ۲۲ خرداد بازی می‌کنیم. وزارت خارجه و وزارت ورزش کنار فدراسیون فوتبال هستند. باید بهترین شرایط را مهیا کنیم. وقتی برنامه‌ریزی انجام می‌شود و خللی پیش می‌آید، باید بلافاصله برنامه‌ریزی کرد. کامرانی‌فر که با شبکه خبر سیما گفت‌وگو می‌کرد، یادآور شد: در این یکی، دو روز فدراسیون فوتبال تمام توانش را گذاشته است. الان که با شما صحبت می‌کنم همزمان کارها را انجام می‌دهیم. 
***
مجوز اسکوچیچ برای حضور ملی‌پوشان استقلال در جشن قهرمانی
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور ملی‌پوشان استقلال فقط در جشن قهرمانی این تیم موافقت کرد. تیم فوتبال استقلال امشب در آخرین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر میزبان نفت مسجدسلیمان است و پس از این مسابقه جشن قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ برتر برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در هتل المپیک آغاز شده است. از این رو طبق هماهنگی‌های انجام شده، در نهایت دراگان اسکوچیچ با حضور 5 بازیکن ملی‌پوش استقلال در جشن قهرمانی این تیم موافقت کرده و قرار است این بازیکنان امشب ساعاتی اردوی تیم ملی را ترک کرده و در جشن قهرمانی تیم‌شان شرکت کنند. با این حال سیدحسین حسینی، عارف غلامی، صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور و امیرحسین حسین‌زاده مقابل نفت مسجدسلیمان نمی‌توانند برای استقلال به میدان بروند. روابط عمومی فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد. 
***
اهواز میزبان مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر شد
ششمین دوره مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری جام فجر اسفند سال جاری به میزبانی استان خوزستان برگزار خواهد شد. علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری دیروز در محل فدراسیون با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان خوزستان دیدار و اعلام کرد با موافقت فدراسیون، مسابقات بین‌المللی جام فجر در شهر اهواز برگزار می‌شود. مرادی همچنین از برگزاری یک دوره مربیگری بین‌المللی با دعوت از مدرس خارجی و همزمان با مسابقات جام فجر خبر داد. ششمین دوره مسابقات جام فجر طی روزهای ۹ تا ۱۳ اسفند در اهواز برگزار می‌شود. این در حالی است که جام فجر پیش از این به میزبانی شهرهای تهران، رشت و اهواز برگزار شده بود. 

Page Generated in 0/0054 sec