printlogo


کد خبر: 249229تاریخ: 1401/3/10 00:00
اخبار

کلوپ: لیورپول بهترین باشگاه جهان است
سرمربی تیم لیورپول در جشن قهرمانی تیمش از حمایت هواداران این باشگاه تشکر کرد. به گزارش دیلی‌میل، لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا و همچنین رقابت بر سر قهرمانی در لیگ برتر شکست خورد. با این حال هواداران لیورپول قهرمانی در جام حذفی و جام اتحادیه را جشن گرفتند؛ اتفاقی که باعث شد یورگن کلوپ احساساتی شود. یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول در مراسم جشن قهرمانی تیمش گفت: بدون شک هیچ باشگاه دیگری وجود ندارد که شب قبل، فینال لیگ قهرمانان اروپا را باخته باشد و هوادارانش این جو فوق‌العاده را بلافاصله رقم بزنند. لیورپول بهترین باشگاه جهان است. برای من مهم نیست دیگران چه فکر می‌کنند. این حمایت بهترین چیزی است که شما می‌توانید ببینید. لازم نیست قهرمان شوید، فقط باید همه تلاش خود را بکنید و با تمام توان در همه بازی‌ها رقابت کرده باشید تا مردم از شما تشکر کنند. این یک فصل باورنکردنی بود. اعضای تیم لیورپول در یک اتوبوس ۲ طبقه در سطح شهر همراه هواداران خود موفقیت در این فصل را که با ۲ قهرمانی، یک نایب‌قهرمانی در لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان همراه بود جشن گرفتند. 
***
برگزاری آیین رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی
آیین رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی در کمیته ملی پاراالمپیک با حضور وزیر ورزش در محل این کمیته برگزار شد. به گزارش روابط عمومی کمیته ملی پاراالمپیک، این مراسم با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پاراالمپیک، محمد تابع دبیر اجرایی این کمیته، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، سیدمحمد‌شروین اسبقیان رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان و سایر مسؤولان کمیته پاراالمپیک به همراه نمایندگان تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی ویژه معلولان برگزار شد. در این مراسم از تجهیزات ویژه رشته‌های پارادوومیدانی، پاراتیراندازی، پارادوچرخه‌سواری، پاراتکواندو، اسکی، بسکتبال با ویلچر، بوچیا و پاراوزنه‌برداری رونمایی شد و وزیر ورزش نیز به تفکیک، از وسایل مختلف بازدید کرد و در جریان روند تولید آنها قرار گرفت. حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در مراسم رونمایی از تجهیزات ورزشی تولید ملی در کمیته ملی پاراالمپیک اظهار داشت: امیدوارم اینگونه برنامه‌ها ادامه‌دهنده عصر جدیدی از تولیدات باشد. از خسروی‌وفا تشکر می‌کنم که ایده‌های او همیشه به ورزش کمک کرده و حمایت کمیته پاراالمپیک از تولیدات ملی اقدام ارزنده‌ای به شمار می‌رود. امروز یکی از مراحل رشد، تعالی و تحول در ورزش را شاهد هستیم. وی افزود: ما در رشته‌های مختلف نیاز به تولید داریم. برای مثال چند هزار مسابقه فوتبال در بخش‌های مختلف در کشور برگزار می‌شود، به همین دلیل مصرف توپ زیاد است. اگر از رشد ورزش صحبت می‌کنیم، باید ملزومات آن نیز رشد کند. سجادی با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری گفت: ستاد مربوط به این موضوع در وزارت ورزش راه‌اندازی شده است و بزودی اخبار خوبی از آن بیرون خواهد آمد. وزیر ورزش در خاتمه تصریح کرد: تولید، به هر کشور و نهادی اقتدار می‌دهد. امیدوارم ما در بخشی از ملزومات ورزش مستقل و توانمند شویم و روزی جشن بگیریم که در این موارد خودکفا شده‌ایم. 
***
۲ عضو جدید هیأت مدیره پرسپولیس مشخص شدند
در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، ۲ عضو جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تا پایان هفته معرفی می‌شوند. با ورود رسمی باشگاه پرسپولیس به بورس و ارائه 10 درصد سهام آن به هواداران آن، حالا وزارت ورزش و جوانان قصد دارد هیأت مدیره این باشگاه را تکمیل کند و افرادی به جمع 3 عضو باقیمانده در این هیأت مدیره اضافه می‌شوند. پیش از این بیژن ذوالفقارنسب و غلامعلی محمدعلیپور از حضور در هیأت مدیره پرسپولیس استعفا کرده بودند و حالا قرار است حسین شهریاری و حسین خبیری به این هیأت مدیره اضافه شوند تا هیأت مدیره پرسپولیس تکمیل شود. پیش از این ۵ نفر برای حضور در هیأت مدیره گزینه بودند که پس از رایزنی‌ها و جلسات متعدد، وزارت ورزش روی نام‌های شهریاری و خبیری به جمع‌بندی رسید. در صورتی که این دو نفر به عنوان اعضای جدید هیأت مدیره معرفی شوند، قرار است شهریاری ریاست هیأت مدیره باشگاه را در اختیار بگیرد. وزارت ورزش و جوانان قصد دارد با تزریق 350 میلیارد تومانی که از بورس به باشگاه پرسپولیس وارد شده، اقدامات اقتصادی و زیربنایی زیادی در این باشگاه انجام دهد و به همین خاطر به دنبال این است مدیران باتجربه در این باشگاه مشغول کار شوند. 
***
یک ستاره دیگر رئال هم رفت
ستاره اسپانیایی رئال‌مادرید پس از 9 سال از خداحافظی خود با این باشگاه خبر داد. ایسکو پس از 9 سال بازی در تیم رئال‌مادرید، به صورت رسمی اعلام کرد تابستان از این تیم جدا خواهد شد. قرارداد ستاره اسپانیایی تابستان به پایان می‌رسد و باشگاه قصد ندارد قرارداد او را تمدید کند. به همین علت ایسکو در تابستان به صورت بازیکن آزاد می‌تواند به هر باشگاهی منتقل شود. وی در فضای مجازی پس از اعلام جدایی از رئال‌مادرید گفت: ممنونم از شما هواداران رئال‌مادرید، زنده‌باد مادرید. ایسکو در سال‌های اخیر یک نیمکت‌نشین در رئال نام گرفته بود ولی در سال‌های قبل نقش زیادی در قهرمانی‌ها داشت. 

Page Generated in 0/0062 sec